Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
Gümrük denetleme ile ilgili bir haber okudum sanırım Radyasyon konusundaki endişeleri giderir :) http://ekonomi.milliyet.com.tr/japonya-dan-ithalata-tek-gumruk/ekonomi/ekonomidetay/18.03.2011/1366044/default.htm

Bu arada cbf150'm pazartesi yola çıkacakmış(mış) Türkiye genelinde dağıtım aynı tarihlerde oluyormuş(muş) en geç :mrgreen: çarşambaya bayide olurmuş(muş) :mrgreen:

Sinirden ne yapacağımı sapıttım artık öksürüklü gribe yakalandım 3 haftadır çilesini çekiyorum bi de uykusuzum da iyice çıldırdım :pr:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Gümrük denetleme ile ilgili bir haber okudum sanırım Radyasyon konusundaki endişeleri giderir :) http://ekonomi.milliyet.com.tr/japonya-dan-ithalata-tek-gumruk/ekonomi/ekonomidetay/18.03.2011/1366044/default.htm

Bu arada cbf150'm pazartesi yola çıkacakmış(mış) Türkiye genelinde dağıtım aynı tarihlerde oluyormuş(muş) en geç :mrgreen: çarşambaya bayide olurmuş(muş) :mrgreen:

Sinirden ne yapacağımı sapıttım artık öksürüklü gribe yakalandım 3 haftadır çilesini çekiyorum bi de uykusuzum da iyice çıldırdım :pr:

cbf 150 japonyada değil çinde üretilmekte dolayısıyla hiçbir problem yok cbf 150 nin geldiği fabrika http://www.honda-sundiro.com/.
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
Yukarıdaki yorumlarda bu konu ile ilgili bazı arkadaşların aklına takılan sorular vardı o yüzden link verdim:)
 
Katılım
18 Mar 2011
Mesajlar
8
Arkadaşlar hepinize merhaba

Bende cbf150 kullananlar klübüne katılacağım galiba hiç aklımda motorsiklet almak falan yoktu.Herşey 1 hafta içinde oldu. izmirden alıyorum.arkadaş pazartesi geliyor dedi. daha önce hiç vitesli motorsiklet kullanmadım ama alışacam yavaş yavaş.Denizli honazda öğretmenim yolları arşınlayacağım artık.honaz Isparta arası 150 km inş. motorsiklet sıkıntı yapmaz yolda falan. son 1 haftada forumu okumaya başladım okudukça motorsiklete olan hayranlığım artmaya başladı.benimki siyah olacak. Hepinize saygılar selamlar.:rendeer:
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
Gümrük denetleme ile ilgili bir haber okudum sanırım Radyasyon konusundaki endişeleri giderir :) http://ekonomi.milliyet.com.tr/japonya-dan-ithalata-tek-gumruk/ekonomi/ekonomidetay/18.03.2011/1366044/default.htm

Bu arada cbf150'm pazartesi yola çıkacakmış(mış) Türkiye genelinde dağıtım aynı tarihlerde oluyormuş(muş) en geç :mrgreen: çarşambaya bayide olurmuş(muş) :mrgreen:

Sinirden ne yapacağımı sapıttım artık öksürüklü gribe yakalandım 3 haftadır çilesini çekiyorum bi de uykusuzum da iyice çıldırdım :pr:

bende aradım en geç cumaya motorunuza binmiş olursunuz denildi :D 1hafta bekle bekliyebilirsen
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
201131591958669.jpg


Tamam işte bende bu modeli bekliyorum artık :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Ohoooo 1 gün giremedik nete eve geç geldik sayfalar almış başını yürümüş...:mrgreen:

cevap yazamadığım arkadaşlar varsa kusuruma bakmasın...hafta sonu cevaplar makaramızı yaparız...iyi geceler...
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
148
cbf lerini alacak arkadaşlara öncelikle hayırlı olsun. bol bol fotoğraf istiyoruz. özellikle gri renk sahipleri :wiinkk:
 
Katılım
5 Mar 2011
Mesajlar
101
Evet sen demiştin ve ben de gerçekleşmesin diye dua etmiştim ama kısmet demek ki beni zor duruma düşürse de bu gecikme, hayırlısı deyip tatmin ediyoruz kendimizi :)

hepimizin için hayırlısı olur inşallah...

beklemekten başka çare yok... ama motoru alınca acısını çıkartacaz inşallah

:cat:
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
hepimizin için hayırlısı olur inşallah...

beklemekten başka çare yok... ama motoru alınca acısını çıkartacaz inşallah

:cat:

bayiiden çıkar çıkmaz benzinlik var orada karnını doyuracam. edeplice istanbul yoluna çıkacam . sonrada verecem kırbacı verecem kırbacı. :queen::queen::queen:
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
valla arkadaslar bende alıcam cbfımı kısmetse p.tesı yada salı dedı bayı:) istanbul bu arada
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
Herkese aynı tarih söylendiğine göre kesinleşmiş pazartesi dağıtımın başlanacağı herkese şimdiden hayırlı olsun diyeyim :)
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
valla kardes dun aradılar ben ızmıtteyımde kımlık fotokopınızı gonderın dedıler bu gun ıcın fatura kesıp otvnızı oduycez dedı sız gelınce beklemeyın dedı heralde kesın p.tesi alırız:) konsuk motor benım

verginizi ödeyecez dediyseler motor ellerinde yada motor-şase seri numaraları ellerinde demektir. bu iyi gelişme. hadi bakalım hayırlısı olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst