- Katılım
- 11 Şub 2011
- Mesajlar
- 366
Gümrük denetleme ile ilgili bir haber okudum sanırım Radyasyon konusundaki endişeleri giderir
http://ekonomi.milliyet.com.tr/japonya-dan-ithalata-tek-gumruk/ekonomi/ekonomidetay/18.03.2011/1366044/default.htm
Bu arada cbf150'm pazartesi yola çıkacakmış(mış) Türkiye genelinde dağıtım aynı tarihlerde oluyormuş(muş) en geç :mrgreen: çarşambaya bayide olurmuş(muş) :mrgreen:
Sinirden ne yapacağımı sapıttım artık öksürüklü gribe yakalandım 3 haftadır çilesini çekiyorum bi de uykusuzum da iyice çıldırdım
r:
Bu arada cbf150'm pazartesi yola çıkacakmış(mış) Türkiye genelinde dağıtım aynı tarihlerde oluyormuş(muş) en geç :mrgreen: çarşambaya bayide olurmuş(muş) :mrgreen:
Sinirden ne yapacağımı sapıttım artık öksürüklü gribe yakalandım 3 haftadır çilesini çekiyorum bi de uykusuzum da iyice çıldırdım
