Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
32
yeni motor bekleyen arkadaşlar daha cooooookk beklersiniz (ben dahil:pr:) dün fabrikanın sevkiat bölümüyle görüştüm. daha şu meşhuuuuuurrr gemi-cik henüz limana bile gelmemiş. honda da ki vatandaşlar motorlar gelse de gümrük işlemlerinin 24-25 mart tan önce bitmez derler. eee bide bayilere sevk edilecek orda montaj yapılacak plakalar çıkacak nisan1 de oturursanız selelere sakın şaka sanmayın.... :farao:

aman kardeş deme böyle ay oldu neredeyse bekliyorum,vala bunaldım artık ya gelsin şu motor ne zaman gelecekse.gerçi herşeyde bir hayır vardır havalar iyice düzelecek gelene kadar:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:16 ----------

[/COLOR]
aga benim ilk motorum olacak o yüzden 29 yıldır bekliyorum..... yeter daaa....:pr::pr:[/QUOTE]

vala bnm de 26 yıldır süren hasretim bitecek:mrgreen:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
ya dostlar benim yarın sabah 1000 bakımım(ilk bakım) var! (Mototal hasanpaşa servis)Bir kaç kişiye sordum sadece yağ değişim parası alıyorlarmış o da 15 - 20 tl bişimiş! başka para talep etmiyolarmış bakıma götüren varmı hiç? para talep ediyorlarmı? bi bilgilendirirmisiniz?

Evet, ilk bakımda sadece motor yağının ücreti alınır, ekstra hiçbir işçilik vs. ücret ödemezsin.
15-20 TL arası bir ücret ödemen gerekiyor.

Diğer bakımlarda bu durum yok, diğer tüm bakımlarda "periyodik bakım işçiliği" olarak ücret talep edilir. Sadece ilk bakım hariç.
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
Yarın tekrar Yükseliş Honda'yı arayacağım en geç cuma gelir demişti umarım o en geç cuma günü gerçektir yoksa sesim yükselmeye başlayacak ismine sadık kalarak :cherry:
 
Katılım
5 Mar 2011
Mesajlar
101
Yarın tekrar Yükseliş Honda'yı arayacağım en geç cuma gelir demişti umarım o en geç cuma günü gerçektir yoksa sesim yükselmeye başlayacak ismine sadık kalarak :cherry:


çıkart tabi aga.... :cat:


ben bu konuda en çok bayilere kızıyorum zaten adam gibi bir şey demiyolar anca yalan. bana ayın 4 den beri 40 tane tarih verdiler abi pazartrsi sende arıyorum motor nerede abi mısırda olay var cuma sende... cuma arıyorum abi gümrükte.. abi fabrikada... abi yan yatı... abi çamura battı... yalanlaaaa yalanlaaa...

ben yarın honda fabrikayı arayacağım bi gelişme olursa bildiririm...
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
çıkart tabi aga.... :cat:


ben bu konuda en çok bayilere kızıyorum zaten adam gibi bir şey demiyolar anca yalan. bana ayın 4 den beri 40 tane tarih verdiler abi pazartrsi sende arıyorum motor nerede abi mısırda olay var cuma sende... cuma arıyorum abi gümrükte.. abi fabrikada... abi yan yatı... abi çamura battı... yalanlaaaa yalanlaaa...

ben yarın honda fabrikayı arayacağım bi gelişme olursa bildiririm...

siz nerede oturuyosunuz hangi il
 
Katılım
20 Mar 2010
Mesajlar
29
Arkadaşlar merhaba uzun bir dönem önce çok kısa süreli giriş yapmıştım siteye o gaz ile ve metohandronunda yardımı ile bir cbf 150 almıştım, ama yaklaşık iki ay çalıştırmadıktan sonra kafama dank etti :pr:çalıştırmam gerekebileceği tabii ki çalıştıramadım:pale:, dostlara sordum aküdendir derler aküyü sök şarja götür derler, akü nasıl sökülür bilmiyorum desem çok ayıp etmiş olur muyum aradım cbf 150 akü sökme falan diye ama sitede bulamadım, lütfen mazur görünüz muhabbette biraz hafif gelebilir ama...
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Arkadaşlar merhaba uzun bir dönem önce çok kısa süreli giriş yapmıştım siteye o gaz ile ve metohandronunda yardımı ile bir cbf 150 almıştım, ama yaklaşık iki ay çalıştırmadıktan sonra kafama dank etti :pr:çalıştırmam gerekebileceği tabii ki çalıştıramadım:pale:, dostlara sordum aküdendir derler aküyü sök şarja götür derler, akü nasıl sökülür bilmiyorum desem çok ayıp etmiş olur muyum aradım cbf 150 akü sökme falan diye ama sitede bulamadım, lütfen mazur görünüz muhabbette biraz hafif gelebilir ama...

Merhaba kontalba.

Öncelikle bir adet yıldız tornavida temin ediyorsun.

Motorun sol tarafına eğiliyorsun, yani vites pedalının olduğu kısıma.
Oradaki üçgen gri renkli kapağı tutan 2 adet yıldız vida var, birisi zaten büyük direk gözüne çarpar, diğeri daha küçü ve üst grenaja bağlantı noktasında.

Bu iki vidayı söküp, gri kapağı çıkartıyorsun.

Sağ kısımdaki akü muhafaza kutusunu tutan 1 adet yıldız vidayıda söküyorsun.
Daha sonra ise önce (-) siyah renkli ve sonra (+) kırmızı renkli kutup başını söküyorsun.

Akünün sol kısmında tahliye için minik bir hortum var, onuda elinle aşağı indiriyorsun ve aküyü çekip çıkartıyorsun.
 
Katılım
3 Ocak 2011
Mesajlar
107
Evet, ilk bakımda sadece motor yağının ücreti alınır, ekstra hiçbir işçilik vs. ücret ödemezsin.
15-20 TL arası bir ücret ödemen gerekiyor.

Diğer bakımlarda bu durum yok, diğer tüm bakımlarda "periyodik bakım işçiliği" olarak ücret talep edilir. Sadece ilk bakım hariç.

eyvallah hocam! çünkü sabah gittiğimde benden fazla para talep edebilirler diye bi his var içimde! doğru bilgilerle gidersem hem mağdur olmam hemde elimde koz olmuş olur!
 
Katılım
24 Haz 2009
Mesajlar
225
Yani far tasını biz açsak dahi fiyat aşağıya inmiyor. En iyisi direkt çinden almak ama nasıl?
.......................
bence kullanılan malzemeleri temin edip kendimiz yaparsak daha ucuza gelir... 150tl yi geçmez bile..

Hella Bi-Xenon mercek(uzun-kısa)
Sert Pleksi Angel
Angel için voltaj dengeleyici regülatör.
Far Karartma için 690 C ısıya dayanıklı boya
BMW'lerde kullanılan Mercek Çerçevesi.
Sunpart H7 6000K Xenon.

Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/mot...bilgi-paylasim-basligi-897.html#ixzz1Gs26iFd4

bu malzemelerin fiyatlarını toparlarsak ben bu farı yapabilirim heralde :D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:23 ----------

Hella Bi-Xenon mercek(uzun-kısa) çifti 80tl

http://urun.gittigidiyor.com/Hella-Bixenon-D2S-D1S-Mercek-Xenon-Modifiyesine_W0QQidZZ36652619

sert pleksi angel çifti 24.90tl
http://urun.gittigidiyor.com/Sert-Pleksi-Angel-Ledli-Urun-Beyaz-Cift-105mm_W0QQidZZ36652618

Far Karartma için 690 C ısıya dayanıklı boya 19.90tl
http://urun.gittigidiyor.com/Motip-Siyah-690C-Sprey-Boya-Mercek-Modifiyesine_W0QQidZZ37325873

Mercek çerçevesi 20tl
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...rcevesi-mercedes-c-31006814/detay/?favorite=1

Sunpart H7 6000K Xenon.çift takım 149.90tl
http://urun.gittigidiyor.com/Sun-Part-H7-Xenon-Kit-Klasik-Seri-Garantili_W0QQidZZ36652627

gözüme ilk çarpan fiyatlar(mercek - xenon- çerçeve çift fiyatları)


Evet dostum görüştüğün arkadaşın verdiği fiyatlar biraz uçuk kalıyor.Motoru alabilmiş olsam hadi diycem birşeyler yapalımda xenonu biz takalım, ama yok daha motorun ne zaman geleceği belli değil.Bekle bekle içim geçti yemin ederim.Ümitsiz bi şekilde bekliyorum keratanın gelmesini.

Satılan xenon ekipmanları hep ikişerli olarak satılıyor bu fiyatları ikiye böldüğümüzde ortalama 150tl gibi bir fiyat çıkıyor.Motorum olsa ve istanbulda olsam hadi kalk gidip alalım derim yani o kadar kafaya koydum:p Ama bekleme modundayım işte.Bi yandanda motor aksesuarları için para biriktiriyorum.Dostum biz yine en iyisini en uygun fiyata bulmak için araştırmaya devam edelim. :cat:
 
Katılım
7 Eyl 2010
Mesajlar
180
Evet dostum görüştüğün arkadaşın verdiği fiyatlar biraz uçuk kalıyor.Motoru alabilmiş olsam hadi diycem birşeyler yapalımda xenonu biz takalım, ama yok daha motorun ne zaman geleceği belli değil.Bekle bekle içim geçti yemin ederim.Ümitsiz bi şekilde bekliyorum keratanın gelmesini.

Satılan xenon ekipmanları hep ikişerli olarak satılıyor bu fiyatları ikiye böldüğümüzde ortalama 150tl gibi bir fiyat çıkıyor.Motorum olsa ve istanbulda olsam hadi kalk gidip alalım derim yani o kadar kafaya koydum:p Ama bekleme modundayım işte.Bi yandanda motor aksesuarları için para biriktiriyorum.Dostum biz yine en iyisini en uygun fiyata bulmak için araştırmaya devam edelim. :cat:

inşallah tez zamanda kavuşursun cbf'ine.zaten anlamış değilim ÖTV'den sonra bir anda cbf kıtlığı nasıl oluştu bunuda ayrıca sorgulamak lazım ama neyse.sizler motorlarınıza kavuşunda.xenonda yaparız mercekte... zaten şu xenon işini vakit bulup çözsem,yemin ederim malzemeleri alıp kendimi eve kapatıcam ve seri üretime geçip tüm türkiyedeki cbf'ci arkadaşlara maliyet fiyatına kargo ile göndericem :D siz motorları beklemekten biz motoru olanlarda bu tarz önemli eksiklerin uzun zamanda bir çözüme ulaşamamasından muzdaribiz..
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
bugün yine bir umutla acaba cbf150'm gelirmi diye bekliyorum günaydın cbf çiler gününüz güzel geçsin:D
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
aman kardeş deme böyle ay oldu neredeyse bekliyorum,vala bunaldım artık ya gelsin şu motor ne zaman gelecekse.gerçi herşeyde bir hayır vardır havalar iyice düzelecek gelene kadar:)


aga benim ilk motorum olacak o yüzden 29 yıldır bekliyorum..... yeter daaa....:pr::pr:


vala bnm de 26 yıldır süren hasretim bitecek:mrgreen:

Motor beklemekten sıkılanları meşgul edecek başka bir dert buldum.:cherry: Şimdiden Fukuşima Nükleer santralından tehlikeli derecede radyasyon yayıldı. Taa Amerika kıyılarına kadar radyasyon yayılmasından sözediliyor. Honda fabrikası Japonya'da olmasa bile Japonya'nın yakınında olan Çin'de. Nisan ayında teslim alacağımız CBF'lerin radyasyon yüklü olması durumunda sadece motosiklet değil, kanser de sipariş etmiş olacağız. Üstelik Fukuşima'da olaylar kontrol altına alınamıyor ve Çernobil'e rahmet okutacak bir nükleer patlama olasılığı mevcut. İnşallah CBF'lerimize binerken Nükleer santrala biner gibi olmayız. Şaka bir yana Hükümete önemli bir görev düşüyor. Limana inen motosikletlerin kontrol edilmesi gerekiyor. İnsanların hayatı sözkonusu.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
benimki burda allaha şükür orda olsada binerdim ölümden korksam motora binmem zaten motorun güzelliği o ince çizgi zaten siyah beyaz ölüm yaşam motora binice olay bu :D
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
benimki burda allaha şükür orda olsada binerdim ölümden korksam motora binmem zaten motorun güzelliği o ince çizgi zaten siyah beyaz ölüm yaşam motora binice olay bu :D

Yazdıklarından kanserli bir yakının ile yakından ilgilenip hastalığın seyrini görme imkanı bulamadığın sonucunu çıkarıyorum.
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
doru:rendeer: ama ozaman alma usta ole bi risk banko var bence alma ozaman belki bişey olur kalsın italyan mallarına yönel :D
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
doru:rendeer: ama ozaman alma usta ole bi risk banko var bence alma ozaman belki bişey olur kalsın italyan mallarına yönel :D

Yetkililerin cesareti olan alsın bizi ilgilendirmez demeleri zaten mümkün değil. Çünkü sadece binen kişileri ilgilendirmekten çok daha öte bir durum var. Japonya'da radyasyona maruz kalan kişilerin tecrit edildiğini ekranlardan izlemişsinizdir. Radyasyon hakkında fazla bilgimiz olmayabilir. Fakat bu işin şakası yok. Limana inen malların kontrol edilmesi şart bence.

Ben şiparişimden vazgeçmeyi düşünmüyorum. Fakat bu konuyu takip edip sonuçlarını da burada yazmayı düşünüyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Mar 2011
Mesajlar
101
bugün yine bir umutla acaba cbf150'm gelirmi diye bekliyorum günaydın cbf çiler gününüz güzel geçsin:D

aga umut fakirin ekmeği dayan ha dayan...


bak peşin söyliyim hafta içi motorları alırsak pazar günü gel yemeğin benden ama alamassak ki alamıycaz zaten... üşenmem gelirim beylikdüzüne:cat:
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
aga umut fakirin ekmeği dayan ha dayan...


bak peşin söyliyim hafta içi motorları alırsak pazar günü gel yemeğin benden ama alamassak ki alamıycaz zaten... üşenmem gelirim beylikdüzüne:cat:

bugun görüşücem ona göre dönücem buraya sanki araba alıyoruz ilk çıktığında şahinler böle idi 4ay sonraya gün veriyolardı :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst