yeni motor bekleyen arkadaşlar daha cooooookk beklersiniz (ben dahilr
dün fabrikanın sevkiat bölümüyle görüştüm. daha şu meşhuuuuuurrr gemi-cik henüz limana bile gelmemiş. honda da ki vatandaşlar motorlar gelse de gümrük işlemlerinin 24-25 mart tan önce bitmez derler. eee bide bayilere sevk edilecek orda montaj yapılacak plakalar çıkacak nisan1 de oturursanız selelere sakın şaka sanmayın.... :farao:
aman kardeş deme böyle ay oldu neredeyse bekliyorum,vala bunaldım artık ya gelsin şu motor ne zaman gelecekse.gerçi herşeyde bir hayır vardır havalar iyice düzelecek gelene kadar
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:16 ----------
[/COLOR]
aga benim ilk motorum olacak o yüzden 29 yıldır bekliyorum..... yeter daaa....
vala bnm de 26 yıldır süren hasretim bitecek:mrgreen: