Merhaba arkadaşlar.birkaç gün önce bahsettiğim xenonmercek/angel için fiyat aldım.fakat bir problem var.bizim cbf'lerin far camı çokta kolay açılamıyormuş ya kırılıyor yada çatlıyormuş camı tas'tan ayırırken.bu yüzden Ahmet bey bu far taslarının çok vakit kaybettirdiğini; bir far tası açmak için uğraştığım ve harcadığım zamanda, bir takım araba xenonmercek uygulamasını bitiriyorum diyor. açıkcası sırf o yüzden bizim cbf'lere xenonmercek /angel uygulaması yapmak istemiyor.
fakat şunu da ekliyor Ahmet bey ve fiyatları da aşağı yukarı belirtmiştir aşağıda..
.....
Eğer camları biz açar size farı göndeririz derseniz o zaman far başına 180tl işçilik ile işlemi yapabilirim. Elinde kiti olanlar varsa başka masraf olmaz. ampul yada ampul+balast isteyenlere farkı ekleriz.
Yani özetle mercek ve angel montajı yapılıp kapatılmış son haliyle farı 180tl ye hazırlarım.
Tek h7 ampulu 30tl den.
Ampul + balast isteyene de 70tl den verebilirim.
Yani arkadaşlar fiyatlar,toplu da olsa tek kişide yaptırsa değişmiyor ve 200tl maliyetin altına düşüremiyoruz malesef..

ve far tasını açma sorunuda eklenince durum zorlaşıyor.
bu arada ekleyeyim.. Ahmet bey kesinlikle çan çin çon malları kullanmıyormuş xenon ürünlerde
Not: Geçen ayda bu fara sahip bir müşterim far camını açmış bir şekilde dükkanıma gelmişti. Yani cam kalitesiz fakat üzerinde 1 2 gün uğraşıp milim milim ısıtarak ilerlerseniz açılır açılmaz diye birşey yok o müşterimde yavaş yavaş ısıtıp uğraştım açtım demişti. ama dediğim gibi benim bu işlemi en fazla yarım günde yapmam gerekirki zarar etmiyim o sebeple cam açma işlemi yapmıyorum.
saygılar
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:54 ----------
bu arada arkadaşlar motor yağını değiştireceğim, havaların ısındıgı şu dönemlerde hangi yağı tavsiye edersiniz? (marka) castrol'den memnun değilim(şuanda castrol var motorda) vites geçişleri eskiye göre biraz sert ve sesli...
15w/50 tam sentetik yağlar uygunmudur sıcak havaları göz önünde bulundurursak?