- Katılım
- 7 Haz 2009
- Mesajlar
- 2,830
cbften daha güçsüz bi motor metehan abi için nasıl uygun oluyor anlamadım ama neyse gonlun olsun :S
cbften daha güçsüz bi motor metehan abi için nasıl uygun oluyor anlamadım ama neyse gonlun olsun :S
ne kalmışki şunun şurasında .
2012 deki kıyameti atlattıkmı daha seni kimse tutabilemez :queen:
metehan abi senden söz ettim burada kızma sakın :queen:
http://www.motosiklet.net/forum/mot...-cc-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi.html
cbften daha güçsüz bi motor metehan abi için nasıl uygun oluyor anlamadım ama neyse gonlun olsun :S
abi metehan abiye uygun dememin sebebi güçlü olması torkunun iyi olması zayıf olmaması ybr zayıf kalıyor demişti mesela ben o açıdan hem kaliteli bir firma yapıyor çinde ybr fabrikasında sizide ben anlamıyorum bı honda yamaha aşkından başka motor bilmiyorsunuz şimdi daha iyi anlıyorum acun0 ı honda ile millet kafayı bozmuş
2014 e ne kaldı aga...:cherry: hayal bizim gıdamız...
Kavgada söylenmez bana kanunı mı Allah yazdıysa bozsun...küfretseniz bir nebze unuturum ama Kanunıyle adım yanyana gelemez ülenn...
konuyu dağıtmayalım da fırça yicez şimdi he...ale:
senide bu salcanodan kurtarıcaz merak etme...en azından bir ybrye transfer olsan yine mutlu olurum canım kardeşim...:cat:
ben yatar Allaha emanet olunuz...
Siz anlayamamışsınız arkadaşlar ben anladım. Metehan motoru yavaş yavaş sıfırlıyor. Gösterge de 100.000 de sıfırlanmış olacak, veee 2.elde sıfır diye satacak. Uyanamadıysanız hala ben size bişey demiyorum :queen:
Sonunda kararımı verdim. Kymco topic'inden CBF topic'ine tayinim çıkıyor. CBF 150 Gümüş Gri sipariş ettim. Nisan'da gelecekmiş. İnşallah teslim alana kadar Honda zam yapmaz. İyi sürüşler...
hepinize slmlar olsun bu konudaki nerdeyse çoğu sayfayı okudum kimse şikayetçi değil memnunlar ne güzell.. benim boy 1.90 kg 120 benim gibi birine gidermi bu meret?
cevaplarınız için şimdiden teşekkürler hepinize iyi günler.!
arkadaşlar daha once castrol 10/40 kullandım 2300 km den sonra degiştirdim 1000 km devir saatine gore kullandım ve 1 gr yag eksiltmemiş
simdi ise motulun 10/40 300v full sentetık yagı koyduk ( aydoganx kardeşim motul öneriyordu ) bakalım 2000 km sonra durum nasıl olacak
motorunu yenı alan arkadaşlara hayırlı olsunla birlikte piyasada bulunana 4t adı altında ucuz yaglar var onlardan kullanmayın ( tecrübe ile sabit 9 )
hayır mesele yeni sıfır motora biniyorum diye sevinirken elimdeki mal tukaka değil verirken elim titreyecek...yeni makina stresi falan gelemem abi ben...:wiinkk:
abi eninde sonunda olacağı o valla...patlatıcam krediyi alıcam takayı...hatta süre de veriyorum size...2014 Yazında tamamdır bu iş...cbf 150 de satılmayacak...
yeni ybr'ler sorunlu mu arkadaşlar? takip eden var mı?
ybr ile aynı motor abi ondan dolayı ben kolay kolay transfer olmamsanada Allah rahatlık versin abi


Resimler çok hoş yazı getirmişsiniz.Darısı bizim başımıza
Dün akşam üzeri telefon açtım motoru alacağım bayiye motorumun 15 Mart'ta ellerinde olacağını söylediler 10 Mart'ta gelen partide Today'ler falan varmış artık son 4 gün diyebilirim bi de 2 gün plaka işlemleri sürecek sonra hep benimle olacak inşallah![]()
bende samsundan almayı düşünüyorum oradaki bayii motorun 15 martta geleceğini söyledi.
inş tez zamanda hayırlısıyla kavuşuruz motorlarımıza heyecanlıyım ilk vitesli motorum olacak. zaten emaneten de 5 dk felan bretonlardan kullanmıştım. :queen:
Resimler çok hoş yazı getirmişsiniz.Darısı bizim başımıza
amasyalısınız ve cbf 150 kullanıyorsunuz şaşırdım doğrusu merkezde misiniz. bu motoru amasyada sadece .... ecza deposu kullanıyor diye biliyorum. haftaya aksilik olmazsa bende inş bi cbf alacağım. bu arada yaklaşık iki yıldır bu konu msjlarını inceliyorumhaftaya aranıza katılmak umuduyla sevgiler ve de saygılar....
bende samsundan almayı düşünüyorum oradaki bayii motorun 15 martta geleceğini söyledi.
inş tez zamanda hayırlısıyla kavuşuruz motorlarımıza heyecanlıyım ilk vitesli motorum olacak. zaten emaneten de 5 dk felan bretonlardan kullanmıştım. :queen:
ybr ile aynı motor abi ondan dolayı ben kolay kolay transfer olmamsanada Allah rahatlık versin abi
Öyle yeni makina yeni sorumluluklar demek.
Ben de kros istiyorum, bakalım hayırlısı.
En iyisi 2 motor sahibi olmak, birde kapalı garaj. Ya da idare şart. :cherry:
.
Beyler katz hacklenmiş. Sizi başka bir siteye yönlendiriyor. Dikkat edin derim.
Alternatif olarak ise phazeddl yi deneyebilirsiniz.
Bunlar ne diyorsanız, sizin için uyarı yok demektir![]()
slm arkadaşlar bende cbf yok ama çektiğimiz fotoda var 2 tane ondan attım resimleri sizin buraya birinde performans eksoz var baya tok çıkıyor sesi
[]
Dün akşam üzeri telefon açtım motoru alacağım bayiye motorumun 15 Mart'ta ellerinde olacağını söylediler 10 Mart'ta gelen partide Today'ler falan varmış artık son 4 gün diyebilirim bi de 2 gün plaka işlemleri sürecek sonra hep benimle olacak inşallah![]()
yeni motor alan arkadaşlar hayırlı olsun. tekerinize taş değmesin. kazasız, belasız, cezasız,arızasız keyifli sürüşler dilerim.
bende bugün sipariş verdiğim bayiyi aradım anadolu yakasında, 14-15i gibi teslim ederiz diyorlar. 1 hafta önce honda fabrikayı aramıştım onlar ay sonuna doğru demişlerdi. bugün bayi gayet net ve emin konuştu. 15 de motorları teslim alırız gibi geliyor. ben sitede yeniyim anladığım kadarıyla mete_han kardeşimizin fabrikayla arası iyi arayıp kesin bilgi alacaktı ama unuttu galiba vesile ile kendisine bir kez daha hatırlatalım.:cat:
valla bugün aradım Sedat Beye bir yoklama çektim...beni bir 10 dakika sonra tedarik bölümüne sorayım dedi...sonrası aldığı bilgiler geminin yolda olduğu ama bu Libya olayları yüzünden gecikme yaşandığını...ve tarih veremeyeceğini söyledi..tüyo bile vermedi vallahi...şimdi bu gemideki mal bildiğim kadaryla öncelikle Hnda fabrikaya geliyor sonra dağıtım başlar...yani hemideki motorların 500 tanesi dur şu limanda durayım İzmire malı bırakayım demez herhalde...
ama dediğim gibi ben bu işte bir bit yeniği arıyorum...en azından stoklarında az da olsa cbf 150 olan bayilerin zam beklentisi içersinde olduklarına inanıyorum...