Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
aldıracaklar bana yeni kasa ybryi olacağı o sonunda...kafam çorba inanın...sizlere sürpriz yapacaktım aslında...DB Gökhan Konşukla konuştum bir gümüş gri bir motor aldım şifaen telefonda konuştuk anlaştık...ama elde makina yok tabi bunu biliyoruz Nisan başı deniyor...neyse Gökhan Yunanistana yarışa giitti...dönüşte dün el sıkışacaktık ...sonra ben hafta sonu düşündüm...ula n egerek var dedim...motoruma masraf etmişim...

sıfır motor silindir piston sekman (fantastik masraf) 320..

akü 50..mişlenler daha 8 aylık 190 gayme...orınglı makina dişliler de yepisyeni...50-60 da o.....çakma illegalde olsa zenon da var...balatalar orjinal 100...fantastik ön arka rulmanları bouzlmamasına rağmen dğeiştirdim 35 + işçilik...e makinam tazı gibi gidiyor...satsam satıcam ama zararına...yok abi vazgeçtim...Gökhanıda aradım söyledim bana zaman ver kafam karışık dedim...:pale: napim abi parayı sokakta bulmadım...daha kadranda jelatin duruyor...:queen:

kaça anlasmıstın metehan abi sen piyasadan asa alan king adamsın:D
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819

aha abi Allah seni inandırsın daha duruyor namussuz...:p




Uploaded with ImageShack.us

aga ne zaman gidiyoruz Bursaya...:p

ben yatar SiBiEf Gençlik...iyi geceler olsun...::blusssh:::firca:: ::146::

::157:: ::157:: ::157::

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:07 ----------

kaça anlasmıstın metehan abi sen piyasadan asa alan king adamsın:D

ya aga sır olmasın...3450 ye plakasız anlaşmıştım...hadi paipaii... ::157::
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
metehan çok canın çektiyse yeni cbf i gel al benim motoru daha plaka takılmadı baba evindeki gelinlik kız gibi beklemede.
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Ankaralı ÇBUF! çular.

Ankara yıkılıyor. Dün dediklerimi unutun. Hazır mazır olmayın.

Bu kar 1 ayda kalkmaz. Daha dona çekecek.

Dün 25 km yolu 4 saatte gittik. Buna da şükür, gidemeyenler de var.

Allah sabır versin. Bu sene kış olmadı derken Mart iyi soğuk oldu.

cumartesi günü ehliyet (direksiyon) sınavı var nasıl olacak bakalım . dün servisle eve döneyim dedim turan güneş bulvarı-incek bulvarı- çayyolu bağlantı yolu ( buraya giremedik yemedi) şöfor ve bizleri korkuttu devam edip çevreyol a çıktık oradan eskişehir yoluna indik. bu seferde mahalleye giremedi servis eskişehir yolundan eve kadar yürümek zorunda kaldık. 18.10 da kurumdan çıkmıştık 19.50 gibi evdeydim. servis şöforları bir birleriyle haberleşiyordu gelen haberler konya yolunda tır kaymış trafik durdu- eskişehir yolunda trafik felç sakın girmeyin vs yönündeydi. dün ankara ciddi bir kış sınavı verdi ve sınıfta kaldı.

Ehliyet sıonavında hocalar bi güzellik yaparlar artık. Siz adaylarda artık karı karırsınız. :queen:

Belediyeler ne zaman sınıfı geçtiler ki :mrgreen: Ehliyet sınavında da motorun arkasına da romörk takılır denge sorunu halledilir yav :mrgreen:

Bu ara merak ettim bu sınav gözetmenlerinin a2 ehliyeti var mı?

Yoksa hiç boşuna sınav yapmasınlar bizi.:farao:

cbf ye böyle bir aparat lazım o zaman :)

Güzel aparatmış. :cat:

aldıracaklar bana yeni kasa ybryi olacağı o sonunda...kafam çorba inanın...sizlere sürpriz yapacaktım aslında...DB Gökhan Konşukla konuştum bir gümüş gri bir motor aldım şifaen telefonda konuştuk anlaştık...ama elde makina yok tabi bunu biliyoruz Nisan başı deniyor...neyse Gökhan Yunanistana yarışa giitti...dönüşte dün el sıkışacaktık ...sonra ben hafta sonu düşündüm...ula n egerek var dedim...motoruma masraf etmişim...

sıfır motor silindir piston sekman (fantastik masraf) 320..

akü 50..mişlenler daha 8 aylık 190 gayme...orınglı makina dişliler de yepisyeni...50-60 da o.....çakma illegalde olsa zenon da var...balatalar orjinal 100...fantastik ön arka rulmanları bouzlmamasına rağmen dğeiştirdim 35 + işçilik...e makinam tazı gibi gidiyor...satsam satıcam ama zararına...yok abi vazgeçtim...Gökhanıda aradım söyledim bana zaman ver kafam karışık dedim...:pale: napim abi parayı sokakta bulmadım...daha kadranda jelatin duruyor...:queen:

Mutluysan cbf150 ile bence macera arama derim ama bence seninkisi psikolojik. Yani motor ile kötü anıların var, bu sebeple duygusal bağ kuramıyorsun motorunla.

Boşver işini görüyormu görüyor, işe determinist yaklaş. :queen:

Bu ara ybr125 in koruma demirleri oldukça güzelmiş. :cat:

Arkadaşlar; Denizli deki honda özel servisinde (Moto Murat) cbf 150 üzerinde özel olarak çalışılıp koruma demiri yapıldı. Nikelajlı / boyalı. Almak isteyen arkadaşlar olursa 25 TL den satılacak, bükümleri, montaj parçaları denenerek (ön süspansiyonun yumuşak olması nedeniyle bağlantıların ön çamurluğa değme riski ortadan kaldılarak güçlendirilmiş bir bağlantı yapıldı) bir adet imal edilip montajı yapıldıktan sonra, uygun görülüp 10 adet daha yapıldı, düşünen arkadaşlar olursa tel adres aşağıda. Kargo ücretini kendileri ile görüşebilirsiniz. 28 mm boru çapı, 1,5 mm et kalınlığı.


Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/mot...bilgi-paylasim-basligi-955.html#ixzz1G7Bbswam

Güzel paylaşım, teşekkürler. İhtiyacı olan ve beğenen arkadaşlar alabilir. Kargoyu ise mutlaka ptt kargo diye söyleyin. En ucuzu o.

kardeş motorlar yok satıyor. açığa motor satışı yapılıyor. bu durumda sen olsan bayii yerine ne yaparsın? pazarlık desen hadi canım ne diye senle uğraşacağım, eşentiyon desen bas parayı bul karayı, taksit vs dedinmi en kralından vade farkı . adamların elinde motor yok gelmeyeni satıyorlar. olayın aslıda çinden gelen gemiler süveyş kanalına girememiş ayaklanmadan dolayı , o nedenle gemiler dolaysıylada motorlar gecikti. bide vergi indirimi girince işin içine 250cc ye kadar olan motorlar yok satmaya başladı.

sorunuza cevap olmuştur sanırım. dünün şartları ile bugünün şartları aynı değil .

Evet katılıyorum, bu vergi düşümünü kimse beklemiyordu galiba?
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Siz anlayamamışsınız arkadaşlar ben anladım. Metehan motoru yavaş yavaş sıfırlıyor. Gösterge de 100.000 de sıfırlanmış olacak, veee 2.elde sıfır diye satacak. Uyanamadıysanız hala ben size bişey demiyorum :queen:

adszbr.png
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
metehanın sıfır diye satmasına gerek yokki. metehan istesin honda ona cbf 150 si karşılığında cbf 1000 verir. o motoruda müzesine kaldırır.
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
Sonunda kararımı verdim. Kymco topic'inden CBF topic'ine tayinim çıkıyor. CBF 150 Gümüş Gri sipariş ettim. Nisan'da gelecekmiş. İnşallah teslim alana kadar Honda zam yapmaz. İyi sürüşler...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hepinize slmlar olsun bu konudaki nerdeyse çoğu sayfayı okudum kimse şikayetçi değil memnunlar ne güzell.. benim boy 1.90 kg 120 benim gibi birine gidermi bu meret?

cevaplarınız için şimdiden teşekkürler hepinize iyi günler.!
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
192


arkadaşlar daha once castrol 10/40 kullandım 2300 km den sonra degiştirdim 1000 km devir saatine gore kullandım ve 1 gr yag eksiltmemiş
simdi ise motulun 10/40 300v full sentetık yagı koyduk ( aydoganx kardeşim motul öneriyordu ) bakalım 2000 km sonra durum nasıl olacak



motorunu yenı alan arkadaşlara hayırlı olsunla birlikte piyasada bulunana 4t adı altında ucuz yaglar var onlardan kullanmayın ( tecrübe ile sabit 9 )
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bahar ola hayrola :) uludağa çıkalım dicem ama temmuzda sizin toto donduysa, ben nisan sonu gibi gidelim dicem, ozaman nolur :queen:

Aga ben şimdi tahmin edemiyorum oraları totoşu bırak damardaki kanın bile donar...buz adam olursun...:p

metehan çok canın çektiyse yeni cbf i gel al benim motoru daha plaka takılmadı baba evindeki gelinlik kız gibi beklemede.

abi sağol varol...müslümanın malı ortaktır tamam ama bu kadar da değil...:p

Mutluysan cbf150 ile bence macera arama derim ama bence seninkisi psikolojik. Yani motor ile kötü anıların var, bu sebeple duygusal bağ kuramıyorsun motorunla.

Boşver işini görüyormu görüyor, işe determinist yaklaş. :queen:

?

determinist ne la...:p


hayır mesele yeni sıfır motora biniyorum diye sevinirken elimdeki mal tukaka değil verirken elim titreyecek...yeni makina stresi falan gelemem abi ben...:wiinkk:

Siz anlayamamışsınız arkadaşlar ben anladım. Metehan motoru yavaş yavaş sıfırlıyor. Gösterge de 100.000 de sıfırlanmış olacak, veee 2.elde sıfır diye satacak. Uyanamadıysanız hala ben size bişey demiyorum :queen:

]

dostum 100.000 göreceğim gibi...:cherry: sonrası 0 dediğin gibi...:cherry:

metehanın sıfır diye satmasına gerek yokki. metehan istesin honda ona cbf 150 si karşılığında cbf 1000 verir. o motoruda müzesine kaldırır.

bir gün gelecek bu hor gördüğün delikanlı cbf 600 e binecek...:p

Sonunda kararımı verdim. Kymco topic'inden CBF topic'ine tayinim çıkıyor. CBF 150 Gümüş Gri sipariş ettim. Nisan'da gelecekmiş. İnşallah teslim alana kadar Honda zam yapmaz. İyi sürüşler...


şimdiden hayırlı uğurlu olsun ama nasıl yani 3780 birde plaka hariç mi...abi naptın yav...ben sana 3780 ye plaka içinde aldırıyorum...inşallah kapora vermedin...hangi bayi bu...

hepinize slmlar olsun bu konudaki nerdeyse çoğu sayfayı okudum kimse şikayetçi değil memnunlar ne güzell.. benim boy 1.90 kg 120 benim gibi birine gidermi bu meret?

cbf 150 tam senlik...hatta başka alternatifin yok diyebilirim...

 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
192
dostum 100.000 göreceğim gibi...:cherry: sonrası 0 dediğin gibi...:cherry:



bir gün gelecek bu hor gördüğün delikanlı cbf 600 e binecek...:p






hayırlısı olsun mete_han usta yakışır :cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abi eninde sonunda olacağı o valla...patlatıcam krediyi alıcam takayı...hatta süre de veriyorum size...2014 Yazında tamamdır bu iş...cbf 150 de satılmayacak...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst