- Katılım
- 7 Haz 2009
- Mesajlar
- 2,830
aldıracaklar bana yeni kasa ybryi olacağı o sonunda...kafam çorba inanın...sizlere sürpriz yapacaktım aslında...DB Gökhan Konşukla konuştum bir gümüş gri bir motor aldım şifaen telefonda konuştuk anlaştık...ama elde makina yok tabi bunu biliyoruz Nisan başı deniyor...neyse Gökhan Yunanistana yarışa giitti...dönüşte dün el sıkışacaktık ...sonra ben hafta sonu düşündüm...ula n egerek var dedim...motoruma masraf etmişim...
sıfır motor silindir piston sekman (fantastik masraf) 320..
akü 50..mişlenler daha 8 aylık 190 gayme...orınglı makina dişliler de yepisyeni...50-60 da o.....çakma illegalde olsa zenon da var...balatalar orjinal 100...fantastik ön arka rulmanları bouzlmamasına rağmen dğeiştirdim 35 + işçilik...e makinam tazı gibi gidiyor...satsam satıcam ama zararına...yok abi vazgeçtim...Gökhanıda aradım söyledim bana zaman ver kafam karışık dedim...ale: napim abi parayı sokakta bulmadım...daha kadranda jelatin duruyor...:queen:
kaça anlasmıstın metehan abi sen piyasadan asa alan king adamsın

