İyi akşamlar, çıt
Onlar yazın ise apaçi oluyorlar. Penye pantolon terlik, full koruma.:queen:
Yaa...sen bir çıt çıkardın ondan sonra aldı yürüdü...:mrgreen:
birde full koruma tarifine koptum...:queen::cat:
kesinlikle aynı fikirdeyim,zaten devir göstergesindede belli olduğu üzere çok yüksek devirlerde kullanıyormuşuz...benim motordada yağ yakma sorunu yok.Üstelik 2007 model...
Sen en iyisi kurban kes, nede olsa 2007 model ve yağ yakmıyor.
selam cbf alemi
. aydoğanx kardeşim gosterge led yapmıssınız gordüm , led yapmak için sdece beyaz led tekmak yeterlimi ? baglantıyla ilgili bir durum yoktur inş
Direkt beyaz led tabikide takılmaz. Direnç ve diyot(AC voltaj için) gerekir.
İyi akşamlar arkadaşlar..
Hep sorunlarla geliyorum ama.Başımdan dert sıkıntı eksik olmuyo..
Bu sabah Ybr aynalarımı takarken yani takmaya çalışırken..
Sol taraf cuk oturdu ince ayarları kaldı..
Sağ taraf döndür döndür bi türlü olmadı..Birazda zorladım herhalde 1-2 diş yalama oldu gibi..
Orjinalini sökerkende anahtarla zor çıktı..Paslanmıştı biraz..
Şimdi ben bu bi kaç dişi atlattırıp nasıl tutturabilirim bu aynayı..
Olmaz demeyin aman

hidrolik haznesi filan hepsi ona bağlıymış:queen:
Bir taraf ters biliyorsun değil mi?
Buna rağmen sorun devam ediyorsa kütüklüğün içine yağ sık dene.
Birde sökersen pas sökücü ile denersen biraz daha kolay açılabilir.
Pas sökücü sıkılır ve gevşeme yönüne göre zorlanır, hiç gevşeme belirtisi yoksa bu kez sıkma yönüne uğraşılır, sonra tekrar gevşeme yönüne.
Bu şekilde açmaya çalışırsın. Ya da biri senin için bu işi yapar.:queen:
Arkadaşlar irc yeni lastik çıkarmış, gören duyan bilen var mı dişli kış lastiği diye geçiyor.
Ahanda linki burada
Lastiklerimin bitmesine daha var ama duroları değiştirecek arkadaşlara duyurulur.
Benimkiler de irc bir sıkıntım yok. :rendeer:
Güzel bir lastik gibi duruyor ama ben 4 mevsim taraftarıyım.
Tabii kuryelerin ve kışın binenlerin çok işine yarar gibi gözüküyor.
Teşekkürler.:rendeer:
yeni model cbfl 150 erde vites göstergesi yok mu
Yok ama çoğu motorda vites göstergesi olmaz zaten.
Boş hariç
evet arkadaşlar herkese selam...uzun bir aradan sonra tekrar geldim, görüyorum ki hala ayna,devir saati muhabbeti var

ağustos 2010 da garaja kapattığım makinemi geçen hafta ilk kez çıkardım günışığına..

aküsü bitmiş boş lambası zor gözüküyodu marş yapınca oda söndü, sonra itekleyip zorda olsa çalıştırdım, şu kış günü baya terletti beni... çarşıda işlerim vardı biraz dolandım neyse makine kendine geldi bide yıkayıp parlattım ki süper oldu.. lastikler 8 bar'a kadar inmiş havası bide hava bastım

ama korna hala mobylette kornası gibi çalıyo nedense paslanmışmı aceba, heralde açılır tekrar... geçen pazar eve dönüş yolunda kepez rampasını çıkarken sol şerit 5. vites 90 kms süratle motor birden sustu kendimi sağ şeride zor attım arkam baya kalabalıktı çünkü

r: yedeğe düştüğünü sanıp yedeğe aldım 20sn marşla zor çalıştı 100mt kadar gidince yine stop etti :silent: depoyu açıp bi salladım ses yok

r: 2-3 defa daha çalışa stop ede 4km'lik rampayı çıktım, sonrada 50 mt elimle itekledim terden sırılsıklam sinirden motoru yere atacakken 2 kişinin olduğu bi biyonik mobylette geldi

''abi benzinmi bitti itekleyelim seni'' dediler

ale: sol artçı ayaklığına dayayarak garibim mobylette 30 kms süratle beni benzin istasyonuna götürdü

cüzdan evde cebimde 2 lira para rezillik adama dedim ''olmaz en az 5 lira'' dedi eve 12 km var deli olacam 1 km ilerde bi istasyon daha var sağolsun pompacı çocuk kendine alır gibi bidona 2 liralık benzin koydu

onunla eve ulaştım, yani şu yedek musluğu ne ayak arkadaşlar.. yedeğemi düştü yoksa bittimi anlamıyorum bu 2 oldu...
Geçmiş olsun, çook büyük tecrübe olmuş senin için. Bazı motorların musluğunda arıza var der metehan abi. İstersen baktır. Ya da ufak bir şişe benzin taşı bagajında.
Birde herzaman cüzdan taşısan yanında iyi olur, polis ehliyet ruhsat ister vs.
Arkadaşlar şu etapta 147 lira veremiyeceğim için ebayden takometre bakmaya başladım.
Şunu buldum, ne dersiniz. Pilli ama 35 bin saat ömür biçmiçler ve bağlantı için 2 tel gerekiyormuş. Ve 25 bin rpm e kadar gösterebiliyor. Fiyatı ise 30 tl yi geçmez ise alacağım.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=370476003333&ssPageName=STRK:MEBIDX:IT
Göstergelerinizi orjinal ile değiştirin arkadaşlar ama uğraşmak istemiyorsanız buda işe yarayabilir. Tabi denemek lazım.