Mbuyuk senin kulakların işi bitmiş

Ben baya bir ses duyuyorum şahsen. Belki de kaskı takarken kulakların katlanıyordur :queen: işin şakası tabi alınma lütfen. Ben duyuyorum ama rüzgar sesi daha yoğun geliyor.
AydoğanX youtube e koyduğun videoyu izledim. Çince bilgime dayanarak

şunları özetleyebilirim.
1- Piston hafifletilerek motorun daha çabuk devirlenmesi sağlanmış
2- Pistonun kolunu kranka merkezden kaçmalı bağlayarak titreşimi daha da azaltmışlar.
3- Motorun hava emişinde türbülans yaratarak daha verimli yanma sağlanmış
4- Vites dişlilerine bir dişli daha eklenmiş, vites geçişleri daha kolaylaşmış. Hani boşa falan takamıyorduk ya motor ısınınca belki faydası olur
Aklımda kalan önemli şeyler bunlar.