Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Yolunda abi saol , üniversite başlayınca evdeki interneti kapattırdık.Evde pek zaman geçirmediğimden.Yoksa kalbim sizlerle :)

İnterneti kapattırdığın iyi olmuş, yoksa insan sürekli internetle meşgul oluyor :p ders falanda çalışılmıyor doğal olarak :)
Arada sırada uğra ses ver merakta koma bizleri :)
Üniversite hayatında başarılar dilerim kardeşim :rendeer:
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
İsmail kardeş yeni gösterge panelin hayırlı olsun:) ben o gün ilanı yazdıktan sonra bombayı patlatmışın bize kalmamış:p gelecek olanlardan artan olursa haberleşelim motoru satma niyetim vardı ama şu gösterge olayını duyurduktan sonra içime kurt düştü:silent: ilanı bir hafta daha durdurcam satılırsa satılacak satılmaz da bana kalırsa ondan sonra motoru en ufak parçasına kadar elden geçireceğim nasılsa havalar soğudu binemeyecez bari bakım yapalım. :mrgreen:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
İsmail kardeş yeni gösterge panelin hayırlı olsun:) ben o gün ilanı yazdıktan sonra bombayı patlatmışın bize kalmamış:p gelecek olanlardan artan olursa haberleşelim motoru satma niyetim vardı ama şu gösterge olayını duyurduktan sonra içime kurt düştü:silent: ilanı bir hafta daha durdurcam satılırsa satılacak satılmaz da bana kalırsa ondan sonra motoru en ufak parçasına kadar elden geçireceğim nasılsa havalar soğudu binemeyecez bari bakım yapalım. :mrgreen:

Teşekkürler mbuyuk, sağolasın.
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
transalp düşünüyordum devir saatini gördükten sonra kırmızı cbf aşkım depreşti:cherry:
siyahı satıp kırmızı alacam vuracam kırbacı vuracam kırbacı:queen:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
transalp düşünüyordum devir saatini gördükten sonra kırmızı cbf aşkım depreşti:cherry:
siyahı satıp kırmızı alacam vuracam kırbacı vuracam kırbacı:queen:

:mrgreen::mrgreen:

Devir saati gerçekten önemliymiş. Kullanınca anlıyor insan.
Fabrikasyon olarak CBF150'de devir saati olsaydı eminim Türkiye satışı çok daha fazla olurdu.
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
:mrgreen::mrgreen:

Devir saati gerçekten önemliymiş. Kullanınca anlıyor insan.
Fabrikasyon olarak CBF150'de devir saati olsaydı eminim Türkiye satışı çok daha fazla olurdu.

sanki maliyeti çok fazlaymış gibi ondan kısmaya çalışmışlar herhalde hondacı arkadaşlar:pr: önemli olmazmı İsmail saat olsa bakarız ayarlarız her zaman motor sesinden ayarlayamıyorum mesela yokuşlarda sorun oluyo, birde ben kaskı takınca motorun sesini duymuyorum acaba bana özel bir durum mu sizdede öylemi:silent: rüzgar sesinden başka ses duymuyorum ben :pale:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
sanki maliyeti çok fazlaymış gibi ondan kısmaya çalışmışlar herhalde hondacı arkadaşlar:pr: önemli olmazmı İsmail saat olsa bakarız ayarlarız her zaman motor sesinden ayarlayamıyorum mesela yokuşlarda sorun oluyo, birde ben kaskı takınca motorun sesini duymuyorum acaba bana özel bir durum mu sizdede öylemi:silent: rüzgar sesinden başka ses duymuyorum ben :pale:

Aynı durum bendede vardı.
Ben çoğu zaman kaskın içine kulak tıkacı da kullanıyorum.
Bir otomobilde camın açık olduğundaki "viuuvvv" sesinin kesildiğini düşünün, aynı durum kulak tıkacı kullanınca oluyor. Yani rüzgar sesi kesiliyor.
Korna vs. gibi sesleri yine duyabiliyorsunuz trafikte sadece rahatsız edici rüzgar sesi kesiliyor. Tavsiye ederim.

Hal böyle olunca tabii ki motor devrinin sesini anlamakta zor oluyor.
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Mbuyuk senin kulakların işi bitmiş :) Ben baya bir ses duyuyorum şahsen. Belki de kaskı takarken kulakların katlanıyordur :queen: işin şakası tabi alınma lütfen. Ben duyuyorum ama rüzgar sesi daha yoğun geliyor.

AydoğanX youtube e koyduğun videoyu izledim. Çince bilgime dayanarak :) şunları özetleyebilirim.

1- Piston hafifletilerek motorun daha çabuk devirlenmesi sağlanmış
2- Pistonun kolunu kranka merkezden kaçmalı bağlayarak titreşimi daha da azaltmışlar.
3- Motorun hava emişinde türbülans yaratarak daha verimli yanma sağlanmış
4- Vites dişlilerine bir dişli daha eklenmiş, vites geçişleri daha kolaylaşmış. Hani boşa falan takamıyorduk ya motor ısınınca belki faydası olur

Aklımda kalan önemli şeyler bunlar.
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Mbuyuk senin kulakların işi bitmiş :) Ben baya bir ses duyuyorum şahsen. Belki de kaskı takarken kulakların katlanıyordur :queen: işin şakası tabi alınma lütfen. Ben duyuyorum ama rüzgar sesi daha yoğun geliyor.

AydoğanX youtube e koyduğun videoyu izledim. Çince bilgime dayanarak :) şunları özetleyebilirim.

1- Piston hafifletilerek motorun daha çabuk devirlenmesi sağlanmış
2- Pistonun kolunu kranka merkezden kaçmalı bağlayarak titreşimi daha da azaltmışlar.
3- Motorun hava emişinde türbülans yaratarak daha verimli yanma sağlanmış
4- Vites dişlilerine bir dişli daha eklenmiş, vites geçişleri daha kolaylaşmış. Hani boşa falan takamıyorduk ya motor ısınınca belki faydası olur

Aklımda kalan önemli şeyler bunlar.

Yalnız benim anladığım kadarıyla o video yeni cbf150'nin videosu değil.

Egsoz boğazına vs. dikkat ederseniz bizim 2006-2010 model cbf150'ler ile aynı olduğu anlaşılıyor. Yeni modellerde egsoz boğazında bir kalınlık var.

Pistonun hafifletilmesi anladığım kadarıyla muadil motosikletlere göre olan bir durum.

Yoksa yeni cbf, eski cbf farklarının anlatıldığı bir video olsaydı daha fazla fark anlatılması gerekirdi diye düşünüyorum.
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
Mbuyuk senin kulakların işi bitmiş :) Ben baya bir ses duyuyorum şahsen. Belki de kaskı takarken kulakların katlanıyordur :queen: işin şakası tabi alınma lütfen. Ben duyuyorum ama rüzgar sesi daha yoğun geliyor.

Kuyuya bağırabilirsin mbuyuk kulakları.... diye:queen::queen::queen:
keşke biraz büyük olsaydı iki salladık mı yazın serinlemek için kullanırdık :p
bende onu demek istedim rüzgar sesi daha ağır basıyo:cat:
neyse artık bizede kısmet olursa göstergelerden kulak tıkacı kullanırız İsmail artık havamızı atarız bizde devir saatimiz var diye kasılırız yürüyüşümüz değişir :cherry::cherry:
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Haklısın evet, diğer motorlara göre üstünlükleri o zaman bunlar.

Ayrıca ayşecik filmindeki "fıstık benim olucak binicem üstüne vurucam kırbacı vurucam kırbacı" sahnesini hatırladım anlamsızca anıra anıra güldüm şu an :queen:
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
Hayırlı olsun dileklerin için teşekkürler @Bruce65

Adres bilgilerini kaydettim. Liste konusunda aklımdasın.
Ne olur ne olmaz Dünya'nın kırk türlü hali var, şimdi parayı yatırırsınız sonra ürünlerin TR girişinde bir aksilik vs. olur.
En sağlamı, ürünler Türkiye'de bana ulaştıktan sonra ben sana kargo çıkartacağım zaman ücret işini hallederiz.





Peki beklemede olacağım,şimdiden teşekkürler...
 
Katılım
19 Şub 2010
Mesajlar
441
Mbuyuk senin kulakların işi bitmiş :) Ben baya bir ses duyuyorum şahsen. Belki de kaskı takarken kulakların katlanıyordur :queen: işin şakası tabi alınma lütfen. Ben duyuyorum ama rüzgar sesi daha yoğun geliyor.

AydoğanX youtube e koyduğun videoyu izledim. Çince bilgime dayanarak :) şunları özetleyebilirim.

1- Piston hafifletilerek motorun daha çabuk devirlenmesi sağlanmış
2- Pistonun kolunu kranka merkezden kaçmalı bağlayarak titreşimi daha da azaltmışlar.
3- Motorun hava emişinde türbülans yaratarak daha verimli yanma sağlanmış
4- Vites dişlilerine bir dişli daha eklenmiş, vites geçişleri daha kolaylaşmış. Hani boşa falan takamıyorduk ya motor ısınınca belki faydası olur

Aklımda kalan önemli şeyler bunlar.

videoyu ben de 4-5 defa izledim. orada silindirdeki titreşimi ortadan kaldırmak için piston boyu kısa tutulmuş.(maksat krank kolu pistona temas etmesin diye) ve piston gövdesine 3 adet segman atılmış. böylece ileri hareket ortadan kaldırılarak titreşim ortadan kaldırılmış.
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
mersin,,adana,,veya mersine gelecek olan varsa 2008 model üstü satılık cbf 150 aranıyor..
önceliğim ilanda olmamasıdır..ilanların hepsinin ezberledim çünkü..
 
Katılım
5 Eyl 2010
Mesajlar
261
arkadaşlar ben formdaki zaman ve saati anlıyamadım mesela bugün yazılanı dün diye gösteriyor bugünü 00:19 ??? şuan saat 22:38 ????????????:silent:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
videoyu ben de 4-5 defa izledim. orada silindirdeki titreşimi ortadan kaldırmak için piston boyu kısa tutulmuş.(maksat krank kolu pistona temas etmesin diye) ve piston gövdesine 3 adet segman atılmış. böylece ileri hareket ortadan kaldırılarak titreşim ortadan kaldırılmış.

@Güntekin
Sende adres ve telefon bilgilerini bana özel mesajla gönderebilirmisin?

arkadaşlar ben formdaki zaman ve saati anlıyamadım mesela bugün yazılanı dün diye gösteriyor bugünü 00:19 ??? şuan saat 22:38 ????????????:silent:

Kontrol panelinden "seçenekler" kısmına giriyorsun.
http://www.motosiklet.net/forum/profile.php?do=editoptions
Daha sonra alt kısımda "Tarih & Saat ayarları " olacak.
Bu kısımda Türkiye'nin içinde olduğu saat dilimi olan "GMT +2" seçmen gerekiyor. (Tam seçenek GMT +2 Kaliningrad , South Africa)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst