murat abimi kızdırmayın har kez sitiline binsin bakıyım:cat:
Dur Ferhat ortalığı karıştırma.
Hakikaten ben örnek vereyim ilk cbr aldım (nickimden anlaşılacağı üzere)bir süre sonra cbfe bindim ve tarz olarak ve maliyet olarak cbfi daha beğendim. üstünde daha rahat ettiğimi farkettim. 6000 dir kullanıyorum cbf 150 yi , tamamen zevk meselesi ikisinin de seçimi etki eden dez avantajları var ama içinize siniyorsa mutlu mutlu kullanıyorsunuz. O daha iyidir bu daha iyi tamamen kişisel görüşler. Herkese mutlu sürüşler :rendeer:
Bu arada kendimi videoda izlediğimde cbf bile bana küçük geldi gözüme :cyclopsan
Katılıyorum. :cat: Bizim motosikletin ağır olduğu da bir gerçek. Bunda aks aralığının geniş olması da önemli bir etkendir diye düşünüyorum.