Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
murat abimi kızdırmayın har kez sitiline binsin bakıyım:cat:

Dur Ferhat ortalığı karıştırma.:p

Hakikaten ben örnek vereyim ilk cbr aldım (nickimden anlaşılacağı üzere) :) bir süre sonra cbfe bindim ve tarz olarak ve maliyet olarak cbfi daha beğendim. üstünde daha rahat ettiğimi farkettim. 6000 dir kullanıyorum cbf 150 yi , tamamen zevk meselesi ikisinin de seçimi etki eden dez avantajları var ama içinize siniyorsa mutlu mutlu kullanıyorsunuz. O daha iyidir bu daha iyi tamamen kişisel görüşler. Herkese mutlu sürüşler :rendeer:

Bu arada kendimi videoda izlediğimde cbf bile bana küçük geldi gözüme :cyclopsan

Katılıyorum. :cat: Bizim motosikletin ağır olduğu da bir gerçek. Bunda aks aralığının geniş olması da önemli bir etkendir diye düşünüyorum.
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
376
Bu bilgiler çok faydalı oldu,fakat şu kilometrede bu değişilir-şu temizlenir,bu kilometrede şurası değişir-burası temizlenir gibisinde kilometrelerin açıklaması yapılsaymış daha güzel olurdu diye düşünüyorum.

motosiklette kullanma kılavuzunda yazıyor ama eğer istersen bana mail at, bende sana pdf olarak kullanma kılavuzunu vereyim.

[email protected]
 
Katılım
22 Eyl 2010
Mesajlar
65
merhaba arkadaşlar...nette gezinirken bir motor sitesinde cbf150 nin motor devrinin maximum 9000 rpm olduğunu öğrendim....belki faydalı olur düşüncesi ile bu bilgiyi paylaşıyorum...bir işe yararmı bilmem....selamlar....
 
Katılım
21 Eki 2010
Mesajlar
7
slm arkadaşlar ben cbf150 almayı dusunuyorumda taksitle sizce borç altına girecek bir motormu yardımcı olurmusunuz :)
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
merhaba arkadaşlar...nette gezinirken bir motor sitesinde cbf150 nin motor devrinin maximum 9000 rpm olduğunu öğrendim....belki faydalı olur düşüncesi ile bu bilgiyi paylaşıyorum...bir işe yararmı bilmem....selamlar....

Sağol, güzel bilgi. Ben de öyle biliyorum sonra devir kesici giriyor ama devir kesici olmadığını iddaa edenler de var.

Tahminen 8000 devirde düz yolda 100 ile gidiyoruz.

slm arkadaşlar ben cbf150 almayı dusunuyorumda taksitle sizce borç altına girecek bir motormu yardımcı olurmusunuz :)

Oluruz tabii ama bizden borç istemezsen:p

Motor iyidir ama durumun kötü ise kışın motor almanı tavsiye etmem. Yaza doğru alsan daha iyi. Bir de motoru 0 alırsan lastikleri mutlaka değişmen lazım ki hoop 160 kağıt daha bindi, sonra ekipmanların tam mı? Yani sana temiz bir 5500-6000 lira lazım. Bir de borç deyince vade farkı filan, sen bilirsin.:)
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Sen de sağol.:rendeer:

Nöbetçi cbf150ci mmucit :rendeer: iyiki varsınız :) ismail yok sanki bu aralar acaba görüyor da yazası mı gelmiyor bir şey. Başına birşey gelmesin.

Bir de arkadaşlar sahibindende bir arkadaşın elcik korumalarını sordum, gayet güzel duruyodu, bende cihan dan aldığım daha basit ve buna göre ucuz olanlar var ve rüzgarı kesiyor oldukça, neyse aradım sahibini sirkeciden 80TL ye almış sizce nasıl, ilk bahara uzun yollara bir tane alırım artık.

33282970mu9.jpg
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
29
VAlla bikaç msj öncesini okusaydınız şahsen demek istediğimi anlardınız.Bu cbf kullanıp kullanmadığım kısma cevap oluyor.

Eğer düşmeyi düşünürseniz cbr 125 için de koruma demiri var.Takarsanız arkaya topcase dediklerinizi karşılar.SEvmem derseniz o ayrı mesele.İncecik bir şey dediğiniz görüntü olarak ise içi boş grenajlar ne ifade ediyor ki

Şimdi teknik özelliklere gelirsek.
cbr 125=13.6 ps güce 10.6 NM torka sahip ve 127kg ağırlığa sahip.1kg'ya 0.10hp 1kg'ya 0.08NM
cbf 125=11.3 ps güce 12.7 NM torka sahip ve 140kg ağırlığa sahip.1kg'ya 0.08 hp 1kg'ya 0.09NM

Kıyaslama yapılmaz efet kesinlikle, cbr125 6150 lira cbf150 4150 lira sıfır fiyatları.Kaliteleri ortada.

Yola çıktığım zaman temde rüzgar da olsa cbr125 ile 120km'nin altına düşmüyordum.düzlükte.RAmpalarda 90km'nin altına düşmüyordum.İkisini de kullanmasam zaten yorum yapmazdım.BAna cbr 125 masraf yaptımı derseniz yağ su benzin buji haricinde gram masraf yapmadı...Yolculuğa nasıl çıkıyordum büyük 60ltlik kamp çantasını bağlıyordum arkaya bi güzel.Depoya da bi depo çantası.Tamamdır.Hİç bir eksiğim kalmıyordu...

Tamam da kıyaslama yapılmaz dediğiniz motor cbr 125..Bu yorumlarınızı mesela ninja 250r için yapmış olsaydınız tam yerinde olurdu evet gerçektende ninja 250 r ile cbf 150 kıyaslama yapılmaz ama cbr 125 ten üstünlük yönleri daha fazla..2 bg cik fazla diyemi kıyaslanmaz?Atla deve sanki ikiside küçük cc li motor.
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Günaydın arkadaşlar.
ismail yok sanki bu aralar acaba görüyor da yazası mı gelmiyor bir şey. Başına birşey gelmesin.

:) Düşüncen için teşekkürler cbr125cbr kardeşim, çok şükür başıma gelen önemli bir durum yok. Okumakla yetiniyorum bu aralar.
Sizleri okumakta gayet keyifli :cat:

Nöbetçi cbfci mucit Murat :cherry:
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
Günaydın arkadaşlar.


:) Düşüncen için teşekkürler cbr125cbr kardeşim, çok şükür başıma gelen önemli bir durum yok. Okumakla yetiniyorum bu aralar.
Sizleri okumakta gayet keyifli :cat:

Nöbetçi cbfci mucit Murat :cherry:

o zaman gündüzleri nöbeti ismail alıyor akşam olunca da (mmucit) vardıyalı :queen: forumda hissenizmi var sizin..:bounce:
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Google dan topiğe tıklanma başına 20 cent, yeni üye olanlardan 15 dolar, konuya cevap veren her post için de 5 dolar alıyorlar diye duymuştum :cat:
 
Katılım
3 Haz 2010
Mesajlar
25
değerli arkadaşlarım:
insanların tercihleri, ihtiyaçları, beklentileri farklı farklı. bu yüzden cbf sevenler cbr sevenler ayrılacaklar mutlaka. bu noktada kıyas yapmak çok da gerekli değil kanımca. zaten tarz olarak da farklı araçlar. yine de yukarda yapılan karşılaştırmayı beğendim. her iki arkadaşta saygılılar. birbirlerini incitecek, kıracak bir sözleri yok.
ben şahsen cbf kullanıyorum ve hayatımda sahip olduğum en iyi motorum. almadan önce araştırma yaparken sanırım bu siteden okumuştum bir cbf yorumunu. şöyle diyordu kullanıcı:
''2 adet motorum var; biri harley davidson diğeri honda cbf 150. her iki motorumu kullanmaktan çok büyük lezzet alıyorum. bir çok marka, model motor kullandım, hiçbiri harley ve cbf 150 kadar tat vermedi bana''

bu yorumlar bana bir cbf 150 aldırdı. ve Allah'a hamdolsun çok çok memnunum. hanım, ben bir de minik kızım seviyoruz bu araçla seyahat etmeyi. hem az yakıyor hem de konforlu. kızım daha 17 aylık ama bindiğinde sevinç çığlıkları atıyor. :) ne diyelim Allah herkese istediğini hayırlısıyla versin. selamlar
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
:mrgreen::mrgreen:



Şöyle bir uygulama ne güzel olurdu :cherry: Şimdiye köşelik olurduk:mrgreen:


bırak ismail köşe olurduk ayağına yatmayın şimdi:silent:.herkes öğrendi durumu daha kimse foruma soru sormayacak,:cherry:arkadaşlar bende ikisininde numarası var bir sıkıntısı olan olursa numaralarını vereceğim arayıp sorun artık sırtımızdan para kazanamayacaklar,şuan murat abi de uyuyor birazdan iş başı yapacak 6:30 gibi ismail ona devredecek...(ismail benide üye yaparsanız bu olayı örtpas ederim parayı üçe böleriz sende hondanın kitapları vardır bana yolla teknik bilgi kazanayım :queen::queen::cat:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
bırak ismail köşe olurduk ayağına yatmayın şimdi:silent:.herkes öğrendi durumu daha kimse foruma soru sormayacak,:cherry:arkadaşlar bende ikisininde numarası var bir sıkıntısı olan olursa numaralarını vereceğim arayıp sorun artık sırtımızdan para kazanamayacaklar,şuan murat abi de uyuyor birazdan iş başı yapacak 6:30 gibi ismail ona devredecek...(ismail benide üye yaparsanız bu olayı örtpas ederim parayı üçe böleriz sende hondanın kitapları vardır bana yolla teknik bilgi kazanayım :queen::queen::cat:

Tamam, açıklıyorum. İsviçre'deki banka hesaplarımda tamı tamına 1 adet dolarım var :queen::mrgreen:

Bu her mesaja dolar muhabbeti olsaydı Metehan'ın maddi varlığını düşünemiyorum. 16 bin mesaj x 5 dolar desek 80.000 dolar eder. :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
Tamam, açıklıyorum. İsviçre'deki banka hesaplarımda tamı tamına 1 adet dolarım var :queen::mrgreen:

Bu her mesaja dolar muhabbeti olsaydı Metehan'ın maddi varlığını düşünemiyorum. 16 bin mesaj x 5 dolar desek 80.000 dolar eder. :queen:

vaybe oda mı ortak neyse ki onun ayağını kaydırdın,az değilsin ismail:queen:
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Nöbetçi cbf150ci mmucit :rendeer: iyiki varsınız :) ismail yok sanki bu aralar acaba görüyor da yazası mı gelmiyor bir şey. Başına birşey gelmesin.

Bir de arkadaşlar sahibindende bir arkadaşın elcik korumalarını sordum, gayet güzel duruyodu, bende cihan dan aldığım daha basit ve buna göre ucuz olanlar var ve rüzgarı kesiyor oldukça, neyse aradım sahibini sirkeciden 80TL ye almış sizce nasıl, ilk bahara uzun yollara bir tane alırım artık.

33282970mu9.jpg

Ben beğendim, güzel duruyor. :cat:
Cihan abininkiler de güzel ama daha basit kalıyor motosiklet üzerinde.

nöbetçi mmucit:queen: koptum yaww gerçekten....

Evet nöbeti devraldım ama bugun son, hafta sonları çalışmıyorum. :p

Günaydın arkadaşlar.


Nöbetçi cbfci mucit Murat :cherry:

Ne yapalım, birileri burada duracak ki topic sönmesin. :mrgreen:

o zaman gündüzleri nöbeti ismail alıyor akşam olunca da (mmucit) vardıyalı :queen: forumda hissenizmi var sizin..:bounce:

Maksat size hizmet:p Şaka bir yana bu site bile belki kar etmiyordur. Maksat motosiklet kültürü oluşsun.

Ayrıca bu topiği ilk açan arkadaş nerede acaba?:silent:

Belki motosikleti değiştirdi ya da hep bıraktı belkide arada sırada bakıyordur.

Şimdi profil bilgilerine baktım arkadaş uğramıyor siteye.

Google dan topiğe tıklanma başına 20 cent, yeni üye olanlardan 15 dolar, konuya cevap veren her post için de 5 dolar alıyorlar diye duymuştum :cat:

Çok güzel fiyatlar, acaba hangi site veriyor, oraya da üye olsak:queen:

değerli arkadaşlarım:
insanların tercihleri, ihtiyaçları, beklentileri farklı farklı. bu yüzden cbf sevenler cbr sevenler ayrılacaklar mutlaka. bu noktada kıyas yapmak çok da gerekli değil kanımca. zaten tarz olarak da farklı araçlar. yine de yukarda yapılan karşılaştırmayı beğendim. her iki arkadaşta saygılılar. birbirlerini incitecek, kıracak bir sözleri yok.
ben şahsen cbf kullanıyorum ve hayatımda sahip olduğum en iyi motorum. almadan önce araştırma yaparken sanırım bu siteden okumuştum bir cbf yorumunu. şöyle diyordu kullanıcı:
''2 adet motorum var; biri harley davidson diğeri honda cbf 150. her iki motorumu kullanmaktan çok büyük lezzet alıyorum. bir çok marka, model motor kullandım, hiçbiri harley ve cbf 150 kadar tat vermedi bana''

bu yorumlar bana bir cbf 150 aldırdı. ve Allah'a hamdolsun çok çok memnunum. hanım, ben bir de minik kızım seviyoruz bu araçla seyahat etmeyi. hem az yakıyor hem de konforlu. kızım daha 17 aylık ama bindiğinde sevinç çığlıkları atıyor. :) ne diyelim Allah herkese istediğini hayırlısıyla versin. selamlar

Yorumun için teşekkürler, inş. ailecek korumalı biniyorsunuzdur motora:)

Evet o zat güzel laf etmiş, ama sıkışık trafikde motosiklet kullanmak beni bunaltıyor, çünki diğer araçlar yanıma gelmekte, beni sıkıştırmakta bir sakınca görmüyor. Ama ben motosikleti keyif almak için alımıştım.:silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst