Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Ben ybr de shell advance vsx 10 40 tam sentetik kullanıyorum.Vites geçişleri sessiz oluyor ben memnunum.Cbf dede kullanan varsa yorum yapabilir mi ?
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
10 40 yoktu 15 40 aldım castrol değiştirdim ses değişti zaten sureklı ustunde olan binen biri değilim kısa mesafe kullandıgımdan sorun yaratmaz gibime gelıo motorcuda öle dedi ya bakalım =) bu arada hiç yağ eksiltme olmamış 1,650 km de siyah oldugu ıcın ıcıme sınmedı değiştirdim
 
Katılım
4 Eyl 2010
Mesajlar
23
Rabbim sen bana kırmızı cbf nasip et... Kırmızı yoksa siyahta olur... Amin.
Duamı ederim yatarım, iyi geceler :cherry:

Ben Ayvalıktayım.yaz sezonu kapanması nedeniyle motor satışları arttı.Kırmızısını uygun fiata bulursam haber veririm.Kırmızı honda cbf 150 hayal etmeye devam edersen mutlaka alırsın.sen oldu bil bu işi.Bu arada diğer arkadaşlar da senin için araştırırlar herhalde.:cat:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
10 40 yoktu 15 40 aldım castrol değiştirdim ses değişti zaten sureklı ustunde olan binen biri değilim kısa mesafe kullandıgımdan sorun yaratmaz gibime gelıo motorcuda öle dedi ya bakalım =) bu arada hiç yağ eksiltme olmamış 1,650 km de siyah oldugu ıcın ıcıme sınmedı değiştirdim

erhan bende bu gün kontrol ettim,dip gaz kullanmadığın zaman eksilme olmuyor.
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Arkadaşlar önemli bir soru;

Bizim motorlarda benzin yada yakıt filtresi nerede?
Daha önce temizleyen veya yerini gören varmı?
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
192
valla hiç aklıma gelmedi varmı diye dusunmedimde . mekanık problem yasamadıgım için gerek duymadım herhalde
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
benim usta temizlemişti ama göremedim nerden çıkardı.Depo muslugundan karbüratöre giden hortumun oralardan çıkarmıştı...:silent:

nerden çıkarmış bende merak ettim,zira bu gün özellikle bakım yaparken dikkat ettim.Musluktan çıkan hortum direkt karbüratöre giriyor:cat:
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
470
yokki :pr:

sonradan takan bir kaç kişi olmuştu,bende bu aralar takmayı düşünüyorum:cat:

evet bizde filtre yok da süzgeç var galiba..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:01 ----------

nerden çıkarmış bende merak ettim,zira bu gün özellikle bakım yaparken dikkat ettim.Musluktan çıkan hortum direkt karbüratöre giriyor:cat:

ya ben de ustaya sordum bizde yakıt filtresi var mı? diye o da "var tabi biraz önce temizledim ya" dedi. İşte o biraz önce dediği zaman diliminde depo muslugunun oraladarda geziniyodu,ordan tahmin ediyorum
 
Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
21
evet bizde filtre yok da süzgeç var galiba..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:01 ----------



ya ben de ustaya sordum bizde yakıt filtresi var mı? diye o da "var tabi biraz önce temizledim ya" dedi. İşte o biraz önce dediği zaman diliminde depo muslugunun oraladarda geziniyodu,ordan tahmin ediyorum
depo musluğunun orada benzin filtresi var.bakıma girdiğinde temizlemişlerdi.sibopa benzer bişey.fazla kurcalamayın ama,musluğun işi bitebilir.(musluk 150 tl):)
 
Katılım
9 Eyl 2010
Mesajlar
6
Bolulumusun bende boluluyum bana özelden ulaş :)Nihat ustaya bir baktır :)

yav aga sen nihat ustaya baktır diyonda adamlar valla anlamıyo adam iyi iş yapıyo full çin motorları dolu adamda adamın işler cok iyi valla cin motorları sayesinde ama cbf nin dilinden anlamaz diğerlerinden cok farklı bizim motorlar nihat usta ya bi ara hava fitresine bi bakıver dedim adam motorun yan granejlarının oranın altından hava filtresi arıyodu valla billa koltugun altında dedim sonra sök bi bakayım dedi yani böle ustalar var bu boluda satcam ben motoru alıcı varsa haber et 2008 model kırmızı 26 000 km işe gidip geliyom sadece 541 564 29 98 alıcı bulursan bana sevinirim hemşerim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst