Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
bujiyi aldık taktık hayırlısı , oncekı buji 4000 km kullanıldı yıne nasip olursa kışın eskıyı takmayı dusunuyorum , yag gıbı yazçlık kıslık kullansak masıl olur :queen:

bende öyle yapıcam sonuçta bu yazın moor aşırı sıcaklardan bunalmasın diye kullanılan bi buji kışın zaten sorun yok...ama bu buji ile daha az yakarsa devamlı bunu kullanırım:mrgreen:
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
192
Herkese selam. Bugün CBF 150 aldım. Plaka ruhsat işlemleri nedeniyle 2-3 gün sonra teslim edecekler. Bu benim ilk motosikletim olacak. Çocukluk hayalim olan motosiklete nihayet kavuşuyorum.(yaş 34) Bu acemi kardeşinize neler tavsiye edersiniz. Koruma demiri ve yan ayaklık taktırıyorum. İlk etapta yaptırmam gereken başka şeyler var mı? Bu alet en çok ne sorun çıkarır, yanımda her daim bulundurmam gereken şeyler nelerdir vb. Yardımcı olacak herkese şimdiden teşekkürler...

hayırlı ugurlu olsun ALLAH ONCE SAĞLİGINIZA SONRADA MAKINANIZA ZEVAL VERMESIN
TAKILDIGIN SORMAK ISTEDIGIN KONULARIN BI COGU BUBILOĞUN HER SAYFASINDA VAR , BİRAZ GERİYE GİT NE ARARSAN VAR USTA:cat:
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Emrah;
O zaman aynı parçanın yenisini takmaktan ziyade kalıcı çözüm bulmak lazım bu probleme.
Acaba aşağıdaki hidrolik deposunu bizim fren merkezine monte edebilirmiyiz?
Varmı bu fantastik işlerle uğraşan
(Hiç zannetmiyorum ama :cherry:)

Örnekler:
2086.jpg

2091.jpg

2092.jpg

Abi fantastik ve bence güzelde durabilir..Denemeden bilinmez..
Birde bikaç tanıdığında aynı olay olmuş ufak madeni para koyarak yapıtırmışlar fakat..Bu seferde hidrolik seviyesi gözükmüyo..


Herkese selam. Bugün CBF 150 aldım. Plaka ruhsat işlemleri nedeniyle 2-3 gün sonra teslim edecekler. Bu benim ilk motosikletim olacak. Çocukluk hayalim olan motosiklete nihayet kavuşuyorum.(yaş 34) Bu acemi kardeşinize neler tavsiye edersiniz. Koruma demiri ve yan ayaklık taktırıyorum. İlk etapta yaptırmam gereken başka şeyler var mı? Bu alet en çok ne sorun çıkarır, yanımda her daim bulundurmam gereken şeyler nelerdir vb. Yardımcı olacak herkese şimdiden teşekkürler...

Hayırlı uğurlu olsun..
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Benim motordaki sağlam Mücahid. Biraderin cbf150'deki çatlamış.
Ne kaza var ne vurma kırma. Muhtemelen güneşte park halinde uzun süre beklemekten olabilir diye düşünüyorum.

o hidrolik camı bendede çatlamıştı garantiye sokmamışlardı bu güneşten oluyor ama akmıyor sadece seviyeyi görmek imkansız oluyor garantiden değişmesi gerek aslında...

23tqk1z.jpg


http://www.motosiklet.net/forum/mot...kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-193.html

şurda tartışmıştık.
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
o hidrolik camı bendede çatlamıştı garantiye sokmamışlardı bu güneşten oluyor ama akmıyor sadece seviyeyi görmek imkansız oluyor garantiden değişmesi gerek aslında...

http://www.motosiklet.net/forum/mot...kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-193.html

şurda tartışmıştık.

Evet aykan. Aynı bu resimdeki gibi olmuş bizdeki camda.
Seviye çok zor gözüküyor.

Ama patlakta değil, nasıl iş anlamadım. Bu şekilde kullanımda ileride o camdan hidrolik yağı atarmı acaba?

Ya da hidrolik sıvısını komple boşaltıp, sıvı merkezini söksek, sonra detaylıca temizledikten sonra kırarak bu çatlak camı söksek. (daha doğrusu şeffaf plastik olduğunu zannediyorum). Sonra buraya uygun et kalınlığı fazla olan cam kestirip, epoxy yapıştırıcyla yapıştırsak, nasıl olur?

Fikir birden esti :)

(Bu arada nostalji oldu yahu 193.sayfadaymış o zaman topic, şimdi olmuş 734 :))
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Evet aykan. Aynı bu resimdeki gibi olmuş bizdeki camda.
Seviye çok zor gözüküyor.

Ama patlakta değil, nasıl iş anlamadım. Bu şekilde kullanımda ileride o camdan hidrolik yağı atarmı acaba?

Ya da hidrolik sıvısını komple boşaltıp, sıvı merkezini söksek, sonra detaylıca temizledikten sonra kırarak bu çatlak camı söksek. (daha doğrusu şeffaf plastik olduğunu zannediyorum). Sonra buraya uygun et kalınlığı fazla olan cam kestirip, epoxy yapıştırıcyla yapıştırsak, nasıl olur?

Fikir birden esti :)

(Bu arada nostalji oldu yahu 193.sayfadaymış o zaman topic, şimdi olmuş 734 :))


Abi benim motorun bayadır o cam çatlak şekilde yakından bakınca hidrolik belli oluyo..
Ben o gösterdiğin plastik şeyleri beyendim abi SS'lerde oluyodu..
Benimde tam aksine hoşuma gidiyodu değişik durduğundan..
Didimde yoktur..Kuşadasına gittiğimde bi araştırıyım bulursam ben bi denerim :mrgreen:
Didimde tek kırmısı cbf bendeydi bugün elemanın biri daha almış..
İçime oturdu yine :mrgreen:
Farklılaştırmam lazım bana özgü bi motor olması lazım..Didimde herkes beni kullandığım motordan tanır abi..
Tek farkım 48 plakam:mrgreen:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Evet aykan. Aynı bu resimdeki gibi olmuş bizdeki camda.
Seviye çok zor gözüküyor.

Ama patlakta değil, nasıl iş anlamadım. Bu şekilde kullanımda ileride o camdan hidrolik yağı atarmı acaba?

Ya da hidrolik sıvısını komple boşaltıp, sıvı merkezini söksek, sonra detaylıca temizledikten sonra kırarak bu çatlak camı söksek. (daha doğrusu şeffaf plastik olduğunu zannediyorum). Sonra buraya uygun et kalınlığı fazla olan cam kestirip, epoxy yapıştırıcyla yapıştırsak, nasıl olur?

Fikir birden esti :)

(Bu arada nostalji oldu yahu 193.sayfadaymış o zaman topic, şimdi olmuş 734 :))

Valla metoyla baya araba muhabeti yapmışız heygidi günler hey zamana bak yav:salut:q7 mi kaldı yeni porsche cayen ıı bile çıktı ..neyse konumuza dönersek sende acayip bir sorun çözme isteği var:cat:ancak hiç gerek yok kanka bunu epoxy fln uğraşıcaksın zehirlenmekte cabası servis üzerine düşeni yaparak bu parçayı değiştirmeli bence garantiden, garanti değilse bile pahalı olmaması gerek fiyatı ne acaba? parçanın.
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Valla metoyla baya araba muhabeti yapmışız heygidi günler hey zamana bak yav:salut:q7 mi kaldı yeni porsche cayen ıı bile çıktı ..neyse konumuza dönersek sende acayip bir sorun çözme isteği var:cat:ancak hiç gerek yok kanka bunu epoxy fln uğraşıcaksın zehirlenmekte cabası servis üzerine düşeni yaparak bu parçayı değiştirmeli bence garantiden, garanti değilse bile pahalı olmaması gerek fiyatı ne acaba? parçanın.

Aykan abi yalnız bu çözüm değil bana göre..
Çünkü bu alet sıcaktan çatlıyan bişey olduğu için aynısını takıcaklar..Ee ne anladık bi zamandan sonra yine çatlıyıcak..
Aydoğan abi bi arıza olduktan sonra bi daha sorun çıkarmaması yönünde çalışma yapmaya çalışıyo anlıyorum ben onu benim gibi :)

Ama Aydoğan abinin araştırma kabiliyetine hayranım bi kaç gündür bu topikteyim..
Araştırmalar Aydoğan abiden İlk uygulama Metehan abiden gibi oluyo :mrgreen:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Valla metoyla baya araba muhabeti yapmışız heygidi günler hey zamana bak yav:salut:q7 mi kaldı yeni porsche cayen ıı bile çıktı ..neyse konumuza dönersek sende acayip bir sorun çözme isteği var:cat:ancak hiç gerek yok kanka bunu epoxy fln uğraşıcaksın zehirlenmekte cabası servis üzerine düşeni yaparak bu parçayı değiştirmeli bence garantiden, garanti değilse bile pahalı olmaması gerek fiyatı ne acaba? parçanın.

:cherry: Elimden geldikçe motorun bi taraflarıyla oynamayı severim :mrgreen:

Parçanın fiyatı olarakta; başka bir arkadaş servisten sordurtmuş. Sadece o kutuyu değiştirmiyorlarmış.
Ön fren merkezi komple değişiyormuşş kablo vs. dahil. :cyclopsan
Böyle oluncada sanırım 85-90 lira fiyat vermişler.

Bu fren hidrolik kutusu için İstanbul D&B'den fiyat alabilecek arkadaş olursa güzel olur.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Aykan abi yalnız bu çözüm değil bana göre..
Çünkü bu alet sıcaktan çatlıyan bişey olduğu için aynısını takıcaklar..Ee ne anladık bi zamandan sonra yine çatlıyıcak..
Aydoğan abi bi arıza olduktan sonra bi daha sorun çıkarmaması yönünde çalışma yapmaya çalışıyo anlıyorum ben onu benim gibi :)

Ama Aydoğan abinin araştırma kabiliyetine hayranım bi kaç gündür bu topikteyim..
Araştırmalar Aydoğan abiden İlk uygulama Metehan abiden gibi oluyo :mrgreen:

Aslında Olabilir, ancak nekadar sağlıklı olur bilemeyiz bikez değişirse en azından üzerine cam filmi uv korumalı 3m olandan yapıştırıp denemekde yararlı olabilir .

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:37 ----------

:cherry: Elimden geldikçe motorun bi taraflarıyla oynamayı severim :mrgreen:

Parçanın fiyatı olarakta; başka bir arkadaş servisten sordurtmuş. Sadece o kutuyu değiştirmiyorlarmış.
Ön fren merkezi komple değişiyormuşş kablo vs. dahil. :cyclopsan
Böyle oluncada sanırım 85-90 lira fiyat vermişler.

Bu fren hidrolik kutusu için İstanbul D&B'den fiyat alabilecek arkadaş olursa güzel olur.

Yuh desem abartı olmaz şimdi, bu cbf ilk çıktığı zamanlarda parçaları yarı yarıya ucuzdu buneya....85 90 ....
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Aslında Olabilir, ancak nekadar sağlıklı olur bilemeyiz bikez değişirse en azından üzerine cam filmi uv korumalı 3m olandan yapıştırıp denemekde yararlı olabilir .

cam filmi uygulanabilir o oldu işte abi..
Ama ben şu platik olayını bi deniyicem yani takıcam bakıcam eğer çok abartı durmazsa takarım..Olmazsa patlıyana kadar aynı şekil kullanırım:)
Aydoğan abinin dediği gibi sadece o hazne değil komple değişiyo..
Şimdi 9o tl ona bayılana kadar lastikti bi dünya sorunum var :)
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
cam filmi uygulanabilir o oldu işte abi..
Ama ben şu platik olayını bi deniyicem yani takıcam bakıcam eğer çok abartı durmazsa takarım..Olmazsa patlıyana kadar aynı şekil kullanırım:)
Aydoğan abinin dediği gibi sadece o hazne değil komple değişiyo..
Şimdi 9o tl ona bayılana kadar lastikti bi dünya sorunum var :)

Aman hidroliği falan salla ilk önce o durolardan kurtul kanka sen ıslak zeminde cbf kafayı fena sallıyor bu durolarla ..
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
:mrgreen:Abi Yolun düşerse beklerim hertürlü :)
9 aydır Didimdeyim abi daha serföleşlerle bi sorunum olmadı..
Olursada arkadaşım var cabbar bi ara fotosunu çeker koyarım abi etkili bi alet :mrgreen:

Tamam hacı bi ızgara küfteni yirik artık beleş...:p

hadi hayırlısı kanka (eczacıbaşı mülakatiçin) Allah inşallah kafana göre rahat bir iş
nasip eder.


sağol biraderim abimde eczacıbaşında olursa olur olmazsa taşeron güvenliğe girecez çara yok...

Problem nedir ? :cherry: (mondializzet100)

no problema sinyor izzet...:)

ybr125 aynaları benim de aklımda ama birol tornacıda diş çektirmek gerekiyormuş deyince vazgeçmiştim. Yoksa küçük tümsek aynalarla idare ediyorum.

Yoksa kurye mi oluyorsun? Yakışır tabide...

.


yok biraderim dişli mişli açtırmıyorsun...aynen takıyorsun...yok hacı kuryelik bana göre değil...:cat:

Herkese selam. Bugün CBF 150 aldım. Plaka ruhsat işlemleri nedeniyle 2-3 gün sonra teslim edecekler. Bu benim ilk motosikletim olacak. Çocukluk hayalim olan motosiklete nihayet kavuşuyorum.(yaş 34) Bu acemi kardeşinize neler tavsiye edersiniz. Koruma demiri ve yan ayaklık taktırıyorum. İlk etapta yaptırmam gereken başka şeyler var mı? Bu alet en çok ne sorun çıkarır, yanımda her daim bulundurmam gereken şeyler nelerdir vb. Yardımcı olacak herkese şimdiden teşekkürler...

hayırlı uğurlu olsun şimdiden...kaça aldın...4100 liraya yan ayaklıkla alablirdik aklında olsun muhtemelen kazıklandın...4150 demişlerdir ve 30 li,ralık activa yan ayaklığınıda sana ödetmişlerdir...e bize ulaşmazsan bunlar normal...plaka dahil 4100 gayme şu an...ve plaka aynı gün hazxır ediliyor...2-3 gün neymiş...

metehan abi ben 80 i geçmeden yaptım bu km yi...
ağırlıklı E-5 sürüş diyelim artçısız ve ben 60 kiloyum...
ayrıca hava filtresi yağ ve bujiyide kendim yeni değiştirdim...
yağa gelincede hepsini deneyerek bul derim abi ben castrol 10w 60 koydum beğenmedim şimdi başka marka deniyecem...
lastiklere gelince michelin var üstünde harika yol tutuşu var beni yolda görmen lazım.... :D

sağol açıklamaların için biraderim...

bujiyi aldık taktık hayırlısı , oncekı buji 4000 km kullanıldı yıne nasip olursa kışın eskıyı takmayı dusunuyorum , yag gıbı yazçlık kıslık kullansak masıl olur :queen:

bende nihayet...:p at çöpe gitsin...

Valla metoyla baya araba muhabeti yapmışız heygidi günler hey zamana bak yav:salut:q7 mi kaldı yeni porsche cayen ıı bile çıktı ..

al cbfyi teknik tecrübelerinden bize anlatman için vesile olur işte...nettin innova yalan oldu mu...


Beyler bugün harika bir gündü benim için...motosikletim sanki fabrika ayarlarına döndü...havada güzeldi...


İsterseniz sabahtan başlayayım...bildiğiniz üzre arka lastiğim gümlemiş vaziyette sabaha uyandım...elle en yakın benzinciye doğru inmeyi düşünürken Barış bana telefon görüşmesinde köpükten bahsetti...bende 3 yıldır çantamda taşıdığım lastik köpüğünü başladım aramaya evi didik didik yaptım ve nihayet buldum...

Arkadaş saniyesinde havanın kralını köpük bastı...nasıl bir tazyik veriyorsa artık benim ölü yarık arka lastik sanki 40 bara ulaştı ama lastikte esneme sıfır...beton gibi oldu lastik...ne kadar böyle sürer bilemedim tabi hemen Ayazağaya doğru hızla gittim Sadet Ustam arkalı önlü IRC takacaktı...neyse gittim arkaya IRC çıkardı eeehani ön takım nerde...onu bulamadı arkalardan bir BONSUN çıkardı...haydaaa abi bonsun falan ben motoruma takmam dedim...sonra tamam abi ben servise gideyim en iyisi dedim umudu ustamdan kestim...yani bugün mişlen yerine makinamda neredeyse bonsunla gezecektim...:p

Bu arada Anesten Hakan Beyi aradım...Haken Bey Unıllıyı sizden alıp taktırayım istiyorum dedim...tamam dedi sen servise git ben montaj ücreti alınmamasını söylerim dedi...eve geldim kaskı ve montu giydim çıktım İkitelliye doğru...

Seyrantepedeyken bir cbfci kurye gördüm aynı hızdayız...makinasında Mıchelın vardı...usta ne diyorsun dedim Unıllı taktırmaya gidiyorum...bi çek kenara dedi...Bak sen normal kullancıysanbu lastik sana 3-4 yıl gider dedi...usta pahalı dedim...yahu kaç para vericen taktırdıklarına dedi...pırellı arka ön 150 unıllı 120 falan dedim...yahu sen buz motoru ara bi fiyat al bakalım kaç dicekler dedi...liste fiyatı ön 95 arka 105 olduğunu biliyorum...montajla 230 falan olur diye yemiyordu...cepten bir arkadaşı aradım net başındaysan buz motorun telini veriver dedim...

Aradım Buz Motoru...Motordelisi.comdan Necdet Buz vardı bu firmanın İzmirdeki patronu onla uzaktan tanışır yazışırdık...

Buz Motora Necdet abinin sizlere selamı var dedim ön arka ne diyorsunuz fiyat dedim...İndirimli 180 liraya montaj bizden olur demesinler mi...bi sevindim sormayın...


Zaten cebimden 130-150 arası rakam çıkacaktı 180 çıkması ve Mıchelın taktıracak olmak beni sevindirdi..10 lirada montajı yapan arkadaşa fişekledim ve efsane lastiği nihayet taktırdım...bu lastik boşa efsane olmuyor beyler...hamuru harika ...ve sanki makina yağ üzerinde gidiyormuş gibi süzülüyor resmen...

bu kadar bariz rahat bir sürüş keyfi yaşadığımı hatırlamıyorum...evet beyler makina bu lastikler üzerinde akıyor resmen...çok güven veren virajlarda sanki pegi yere değirecek kadar yatma güveni veriyor savrulma kayma yok...ani fren kolay kolay yapmam...o zaman kendini belli eder...ama ön saşırı sıkarsan kitler arkaya abanırsan kızaklar kural belli...sonucta lastikle alakası yok sistemle alakalı ...:cat:

ve ne yapın yapın Mıchelın taktırın...180 lira beyler...ön arka farklı olmayacak ama takım olmalı...benim yıllarca ön duro arka ırc...ön ırc arka pırellı ön shınko arka pırellı şeklinde farklı lastikler taktım ama bu Mıchelın şanını hakediyor...en dandirik sürücü bile arasındaki sürüş farkını anlar emin olun...motor yağ gibi gidiyor yolda...:cat:

Taktırdığım Yer Kabataş Setüstünde Buz Motor...

SANY0091-1.jpg


Burası Kabataş...

SANY0086-1.jpg



Ferhat Bey sağolsun yardımcı oldu...İçerde müşterisi varken benide bekletmeden hemen krikoyla işlemlere başlattı...nazlanma mıymıylık yok...işine odaklanmış güzel bir abimiz...ben bu alemde ne kıl herif gördüm..

SANY0102-1.jpg



Yusuf Ustada montajı yaptı...
SANY0089-1.jpg


SANY0103-2.jpg


SANY0088-1.jpg


SANY0092-1.jpg


SANY0099-1.jpg


SANY0097-1.jpg




Sonra servisime gittim...Aydoğnın yolladığı VIP bujilerimizde geldi...:p

SANY0105-2.jpg




hava filtremi 2 gün önce almıştım...MOTUL fantazime geldi sıra...ama cepte 30 lira kaldı...yağda 30 liraydı napim diye düşündüm...servise ne ödeyecektim...

Serviste Mobil 15/50 yağ 22.50...el mahkum yine serviisn yağını koydurdum...parama ona yetti...birde buji piposunu fantastik değiştirdim...param tam dek geldi...Motul sonraki 2000 e kısmet olacak muhtemelen...




En son bildiğiniz üzre arkaya DBC orıng zincir ve dişli seti...arka balatalarım değişti...ön balatam zaten sıfır gibi yenilenmişti 3-4 ay önce...

son yağ değişimi filtre buji buji piposu dreken bir detay daha vard...ayna kütüğü değiştirince debriyajım fabrikadan yeni çıkmış gibi sert ve gergin oldu...ve makinam şu an sanki sıfır gibi...yani kullandığınızda sıfır motorda olduğunuzu çok net hissediyorsun...

SANY0109-1.jpg


SANY0108-2.jpg


Ustam İpraam...
SANY0112-2.jpg




hikayeler bitmedi...Zeki ustanın bujiside elimde olunca dönüşte Kavacıkta ona bırakayım dedim...makinaya odaklanınca Kavacık sapağını geçip 2.köprüye yaklaşıtım...TEM de geri dönemkte mümkün olmayınca motoru kenara çektim ve tabana kuvvet Kavacık ana caddeye doğru TEM den yürüdüm orada bir esnafa bıraktım bujisini...tam macera trekkıng yaptım anlayacağınız...

Buda trekkıng taptığım Kavacık köprüsü...:queen:

SANY0113-2.jpg



Mecoralı bir gün geçti...çok hızlıydı...makinam şahlandı yahu...3.5 yıl duro ırc pırellı haybeye gezmişiz...Zamanında dedilerdi 3 kuruş hesabı yapmıştım...ama şimdi pişman oldum keşke zamanında taktırdıysam şu mişlenleri...:) 3 kuruş fazla ver kalite al...



Bu makinayla bern 100.000 i deviririm arkadaş...:cherry:

SANY0120-2.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Vayy, hayırlı olsun. Michelin lastikler iyi olmuş.
180 lira montaj dahil çok iyi fiyat :cat:

Güle güle kullan Mete abicim.

Yalnız Zeki bujiyi nasıl alacak çözemedim? Telefonu varmıydı sende?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:54 ----------

Birde arkadaşlar bu CPR9EA bujiyi takan arkadaşlara özellikle rica ediyorum görüşlerini belirtsinler.

Sanki daha çabuk devirleniyor gibi geliyor bana :silent:
Psikolojiktir diye söyleniyorum ama emin olamadım?
Bendemi bi gariplik var?

Yeni CPR9EA buji takan arkadaşlar sürüş hakkında fikirlerini beyan ederlerse sevinirim :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:56 ----------

Hergün bu saatlerde topik hit yapıyor :cherry:

Konuyu Toplam 23 Üye okuyor. (12 Kayıtlı üye ve 11 Misafir)
AydoganX, blue white, mete_han, KRAL1146, muratcan7+, HaYaBuSa_35, mücahit_89, mostwanted_57, cihan_35, jr.+, -ibrahim-, csem66
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Vayy, hayırlı olsun. Michelin lastikler iyi olmuş.
180 lira montaj dahil çok iyi fiyat :cat:

Güle güle kullan Mete abicim.

Yalnız Zeki bujiyi nasıl alacak çözemedim? Telefonu varmıydı sende?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:54 ----------

Birde arkadaşlar bu CPR9EA bujiyi takan arkadaşlara özellikle rica ediyorum görüşlerini belirtsinler.

Sanki daha çabuk devirleniyor gibi geliyor bana :silent:
Psikolojiktir diye söyleniyorum ama emin olamadım?
Bendemi bi gariplik var?

Yeni CPR9EA buji takan arkadaşlar sürüş hakkında fikirlerini beyan ederlerse sevinirim :cat:

Hacı inanmıcan benim buji ne çıktı biliyormusun...6 serisi...:pr: işi bilmiyoz ya...6 serisi takıyorlarmış meğer...ama fiyatı uygun olan o...6 serisi 12 lira...8 serisi 20 lira...9 serisini biz 12 liraya aldık bu nasıl iştir aga...ateşlemede zaten sorunum olmazı...bişey hissetmiyorum usta...Bence Ağustos sıcaklarında hissediilir veya sabah ilk çalıştırmalarda...

180 lira bencede mükemmel fiyat...20 dakkada makinayı veriyorlar sana en güzel yanı bu...Yusuf usta havalı matkabı bi dayıyor formula 1 hızında...:pama servise gidince bi onlara manuel tekrar sıktırdım...illaki ayarları bozarlar...


Zeki usta ben bujiyi esnafa bıraktıktan 2 dk sonra teslim aldı...ben bıraktım acilen döndüm makina TEM de sahapsız kenarda duruyordu...:) Karaburunda bi köfte ısmarlar artık...:queen:
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
mete abi hayırlı olsun benim lastiklerden takmışsın:)ya abi anlattığın kadar güzel gelmiyo bu lastikler bana neden acep yoksa ben direk cbfe mişlenlerle bindim rahata alıştım o yüzden mi...valla makinana sağlam bakım yapmışsın:)kaç yıllık bakım olmuş...bu arada bizim bujiyide alsak benim makinada ufaktan kendine gelse:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst