valla hacı o zaman bir farklılık mevcut bişey diyemem şimdi...hayabusasına girseydim .ıçtıydım...:queen:
metaneko her gördüğün bıyıklı baban mı diye çok güzel bir laf var ya bence o motorun bi 40.000 i var...:queen:
Hacılar Foxda Zafere Kaçış var...Nazi filmi..ama esirler İngiliz...tavsiye ederim yeni başladı...
hadi hadi köfteler nerde ben isterim köftemi:queen::queen:![]()
Mete abi,odediğin asma kabağı,bu mevsimde yitişmiyor:queen::wiinkk:
murat ve ben hariç değilmi metehan
bizim konuşacağımız kuleler var onun için diğerleri gitsin hadi![]()
muhabetti bozuyorum kafama takıldı uyuyamam şimdi tekstil yan çantalarda yan çanta demiri takmaya gerek varmı takmıyınca salarmı kendini
evet kulelerimiz bizi bekliyor...haydin bakim...bu arada ne kadar kule varsa muro hepsini biliyor...
biz cbf 150 topiği gece vardiyası...:cherry:
feyizoglundan bulabilirsin:
http://www.feyizoglu.com/alisveris/product.php?pID=45078
ben bu gece kulelerde eşlik edemeyeceğim, yumurta uç verdi seminer için hazırlanmazsam seçeceğim bir kulenin üstüne oturmak zorunda kalacağım![]()
muhabetti bozuyorum kafama takıldı uyuyamam şimdi tekstil yan çantalarda yan çanta demiri takmaya gerek varmı takmıyınca salarmı kendini
geçenlerde formda birisi,kimdi hatırlıyamıyorum cbf150'ye takılmış tektil türü yançantalar hakkatten çok hoş duruyolardı...
Bu konuyu bende merak ettim
Hacılar Foxda Zafere Kaçış var...Nazi filmi..ama esirler İngiliz...tavsiye ederim yeni başladı...
murat ve ben hariç değilmi metehan
![]()
evet 3ü bi arada:queen::queen:
Valla istersen emniyet müdürüne sor abicim sahibinden.com sitesinde sana onlarca örnek göstere bilirim...plakayı sök pantulun töt cebine koy,o derece ufak ve yasal ''tabi töt cebine koyma kısmı yasal değil:queen:
Çorumun hakkatten kendine göre bir standartı var diğer illere göre,mesela kaldırımda arabalar gider yayalar yolun ortasında,sağa sinyal verilir,amaaaaa sola dönülür,yaya geçitinde yayalar bekler arabalar geçer,yol boşsa yayalar hızlı bir şekilde koşarcasına canhıraş karşıya geçer,haddinse aheste takılarak yürü,,kodummuu3 takla atırırlar:queen:
demek sizin oralarda küçük oluyor...önemli olan boyu değil işlevi kanka her türlü memooo...:queen:
Küçük ama,eninden biraz kalın oluyor:cherry::queen:
Neyse ben kaçtım,dişleri fırçala,sütü iç,asterikix picamaları giy ve yat...haydınn iyi geceler...:rendeer:
Hacı Pony kötü lastik bunu biliyorum...aynı fabrikadan çıkan IRC yi zaten kullandım ama emin olamadım şimdi Unılımı alsam acaba...
Emrah makinan çok temiz inan...ön çamurlukda enteresandır neden solmuş ne alaka acaba...
Abi O zaman bende ön arka değiştiriyim paralanınca..
Ön çamurluğun solma nedeni brandanın çamurluğun üstünde sıkışıp kalması çamurluk hep güneşe direk masur kalmış anlıyıcağın abi hatta diresyonu sola doğru kitlediğimizde sağ taraf daha çamurluğun sağ tarafı soluk![]()
![]()
Buda 3 saat önce oğlumun resmini çekmiştim![]()
bi beresini çıkaraydın az çocuk dünyayı göreydi biraz...![]()
okurken ne yazacağımı unuttum
o değilde emrah 14bin km de motor niye öyle sorunlar çıkarıyor onu anlamış değilim.
demek sizin oralarda küçük oluyor...önemli olan boyu değil işlevi kanka her türlü memooo...:queen:
Bi gün Malezyadayız taammı...Petronasın altında çay içiyorum...bu Murat geldi ben korktum dedi bu kule çok yüksek başım dönüyor didi...bende duttum elinden teee yukarı kadar çıkardım...o mehendis oldu ben bekçi iyimi...sonra indirmedim o gün bugün bizim muratın aklı iki karış havadadır...:queen:
![]()
Merhaba ahali
Bu yeni modellerde şöyle birşey varmış kontak kapalı olunca da benzin deposu çalışıyor...2009 modelde direk boşa düşüyordu kontak kapalı olunca. Ancak benim göstergede gene bir hipnelik varfull depo kontak kapalı olunca yarı depo gibi görünüyor. Kontak açılınca yukarı çıkıyor ancak madem yeni modellerde böyle bir özellik var bari düzgün çalışsaydı
r: Herhalde full depo görünce benzin çalmasınlar diye böyle bir güvenlik önlemi geliştirdiler
Onun dışında klasik ayna problemi... Yolda giderken sol aynam düştü. Durdum almak için. Arkadanda bir otomobil geliyordu. Yol verdim amacım o gitsin ben inip aynayı alayım. Sen misin iyilik düşünen. Adam çatır çutur düşen aynamın üzerinden bir güzel geçti. Ayna pert... Zaten değiştirmeyi düşünüyordum iyi bahane oldu bana.
Ancak ne kadar aynalara *ok atsakta olmayınca kıymetini çok iyi anlıyoruz. Hep tedirgindim bugün. Sürekli sol şeridi kapatmak durumnda kaldım
Cümletten Herkese iyi geceler iyi forumlar .
Onun dışında klasik ayna problemi... Yolda giderken sol aynam düştü. Durdum almak için. Arkadanda bir otomobil geliyordu. Yol verdim amacım o gitsin ben inip aynayı alayım. Sen misin iyilik düşünen. Adam çatır çutur düşen aynamın üzerinden bir güzel geçti. Ayna pert... Zaten değiştirmeyi düşünüyordum iyi bahane oldu bana.
Ancak ne kadar aynalara *ok atsakta olmayınca kıymetini çok iyi anlıyoruz. Hep tedirgindim bugün. Sürekli sol şeridi kapatmak durumnda kaldım
Cümletten Herkese iyi geceler iyi forumlar .
Allah analı babalı büyütsün abi çok tatlıymış
:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
Abi sorun değil benim dangalaklığım benzin bitmiş yedeğe almamışım :mrgreen:
Değiştirceğim parçalarıda içim rahat etsin diye çoğunluğu değişmeyi haketmiyo daha
Abi İşlevsellik yönünden benim plaka daha tatmin edici büyük ya hani ondan :mrgreen:
Bugün rakici müşterilerim vardı ondan geç kaldim..Tükani kapatıyım artık yarın görüşmek üzere iyi geceler herkese:rendeer:
o gunu unuturmuyum hıc dun gıbı aklımda bızım cbfler tam gırıste park halındeydı demıama nabcan usta 45yiz deliyiz raporluyuz hastayız nabak:queen::queen:
gari