- Katılım
- 3 Tem 2009
- Mesajlar
- 2,496
vallahi ya işe bak abi 1 metre yakınıma gelmişsin hiç bakmadım bile alışmışım yibanın önü motorcu dolu oluyo diye.
suzuki intruder vardı elemanın arkasında. senin arkandaki bol çantalı cihaz da benimkisiydi.
kısmet olmadı yaale:
sen ne için gelmiştin?
murat kıyaslar mısın motorların konfor ve performansını
Ben ön paneldeki göstergelerden birinin lambası yanmış onu arıyordum...
Başka bir yerde tanışırız iyişallah kısmet değilmiş..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:48 ----------
Haydi Bursa....Boz şu oyunları.....
Anadolu takımı şampiyon olsun...yeter artık aziz efendinin kulislerine..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:50 ----------
Aslanım Bursa hadi...1 dk var..:queen::queen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:55 ----------
Bursa şampiyon....GS UEFA kupasını kazandığından sonra ilk defa bu kadar sevindim..
Son düzenleme: