Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
evet arkadaşlar sonunda bende aranıza katılmış bulunmaktayım bayide motor olmadığından yaklaşık bir haftadır gebzeden motor bekliyoruz:salut: bugün motoru teslim alacaktım ama haber gelmedi herhalde yarına kaldı:salut: inanın bir haftadır uykularım falan yalan oldu vallahi.. motor gelir gelmez hemmen tazecik cbf ile çekilmiş +100 kg fotoları göreceksiniz:cherry: selam herkese..:rendeer::rendeer:
 
Katılım
18 Nis 2010
Mesajlar
26
cbf de ufak değişiklikler yaptım. bazı gri bölgeleri siyaha boyadım.direksiyonu yükselttim. 1-2 ufak aksesuar :)


































































blue white dostum merak ediyorumda motorun gerçekten çok hoş olmuş ama yani gördüğüm kadarıyla benim gibi hala duro lastikler var motorunda:p yani memnunsun galiba yada gerçekten çok iyi motor kullanıyorsun:cat: dün burada yağmur beni yolda yakaladı sadece 5 dk çiselemesine rağmen benim cbf kepez rampasını çıkarken 4. viteste bile patinaja başlayınca süt dökmüş kediye döndüm sanki altımdaki cbf 150 değilde cbr 1000 rr gibiydi ve 2. vites 20kms ye kadar düşerek 3km yol gitmek zorunda kaldım:queen: blue white sen böle bir duruma düştünmü düştüysen nasıl hallettin merak ediyorum:silent: ve ayrıca arkadaşlar çok önemli bi konu 2 saat önce iş dönüşü benim motor 406km de yedeğe düştü ama yedeğe düşmeden önce yaklaşık 2km tam gaz gidiyordum bölünmüş yolda ve akar trafikte sola dönmek için sinyalimi verip sol şeride geçtim 110kms civarı süratle giderken motor yadeğe düştü ama öksürmedi direk olarak sustu sanki kontak kapatmış gibi:queen: o sırada 30mt kadar arkamda arabalar geliyordu ve ben debriyaja bastım ama buna rağmen rüzgar yüzünden motor hala yavaşlıyordu:cyclopsan ve dönemece yaklaşık 300-400mt vardı arkamdaki arabalar bana korna çalıp el kol işareti yaparak yanımdan geçtiler elim debriyajda olduğu için yedek dümesinide çeviremedim:pr: iyiki arkamdan gelen araba frensiz yavaşladığımı anladı ve aniden sağa geçti:pale: bundan sona yedeğe düşmeden benzin alıcam bu bana ders oldu:cat: şunu anladım ki eğer tam gaz gidiyorsan karbiratördeki benzin tamamen bitiyo motor öksürmeden stop ediyo.. buna dikkat edin arkadaşlar.. herkese kazasız belasız ve dikkatli sürüşler diliyorum...
 
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
434
atak1, dipgaz giderken yedeğe çok düştüm öksürerek düşer, başka bir problem vardır seninkinde. ve ilk öksürmede hiç debriyaj falan uğraşmadan yedeğe geçirir marşa basarsan yavaşlamadan devam edersin.
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
gidon sağa doğru yamuk gibi geldi bana ..
matlaşan plastik parçalarda boya olayı çok başarılıdır. tebrikler..
 
Katılım
15 Nis 2009
Mesajlar
145
barış selam,

motor arıyorum ve istediğimi bir türlü bulamıyorum, cbf600 ler çok abartı fiyatlı, bandit baktım çoğu hurda, ne yapacağız valla.

BU gidişle senin makinaya talip olcaz galiba, bir de güzel olmuş kiiii, hakkaten ellerine sağlık, maşallah :cat::cat::cat:
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
metanecho ben yedeğe düştüğümde elim gazdaydı. öksürmedi motor. tapa gaz yapmama rağmen gazı bırakmışım gibi oldu sadece.

motor yavaşlamaya başladı, musluğu açtım, motor viteste olduğundan stop etmiyor, marşa gerek kalmadan musluğu açtıktan bir kaç saniye sonra gaz alıp devirlenmeye devam etti.

arkadaşlar viteste giden motor stop etmez. boşta 90 la giderken stop eden arabamı kontakla oynamadan vitese alınca vurdurma mantığıyla yoluna devam ediyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Herkeze gunaydın bu gun duran trafikte tam vatandan mecidiye koye dönüşte 351 km de benzin bitti stop etti once ben stop ettirdim sandim 2. de zaten bekliyordum vanayı cevirdim. Yoluma devam ettim şu anda yedekte 30-40 km götürür herhalde evin ordaki benzinlikten alıyorum surekli benzini ve yıkama fişi veriyor pompacı arkadaş :) normalde 50 TL altına vermiyorlar...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:17 ----------

Birde bir şey sormak istiyorum neden bilmiyorum ilk aldığım kadar sesiz ve titreşimsiz çalışmıyor sanki benim motorum. 1700 km de normalmidir? Banamı oyle geliyordur. bu hafta sonu babamda diyince ben iyice kıllandım onceden boyle calışmıyordu diyor. Orta sehpada motoru ısıtırken baz verinde yerden ayağım titreşiyor resmen.
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
149
havalar düzeldi...böyle durumlarda aküyle marş motoruyla alakalı durumlar olabilir...birde çalışmamakta ısrar ettiğinde makina boğuluyor bir süre beklersen iyi olur...en kötü ihtimal 2 ile vurdurursun eğimli bir yolda ısıttıktan sonra stop eder tekrar marşa basarsın...sorun nerede diye...çalışıyorsa sorun yok...ilk çalıştırmada hata yapıyor olabilirmisin...yani gaza asılıp makinayı boğmuyorsun değil mi...çok az açmak lazım gazı...hatta bu havalarda jikleye bile gerek yok desem yeridir...makinanın sıfır olduğunu düşünürsek....




Valla ilk çalıştırmada sabah gaza vermeden çalışsa bile hemen stop ediyor bugün çalıştı jigleyi çizgiye getirip marşa basınca 20 sn çeyrk gaz verip bekletiyorum sonra 3 4dakak rolantide çalıştıırp yola koyuluyorum.. ben istiyorum bas marş çalışsın gaza kendi bassın otomatik olsun hesabı

90'ın üzerine çıkıldığında sizde de arka fren pedalında titreşim oluyor mu??vibrasyon
 
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
434
jr, yanlış anlatmışım dipgaz da aynen dediğin gibi oluyor ;)

superkaos, yüksek hızda arka frene ayağımın ucuyla dokunduğumda vibrasyonu hissediyorum masaj gibi, yani bende oluyor :D motorda titreşim olmadığından sanırım en ufak titreşimleri bile hissediyoruz :D
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
149
jr, yanlış anlatmışım dipgaz da aynen dediğin gibi oluyor ;)

superkaos, yüksek hızda arka frene ayağımın ucuyla dokunduğumda vibrasyonu hissediyorum masaj gibi, yani bende oluyor :D motorda titreşim olmadığından sanırım en ufak titreşimleri bile hissediyoruz :D

bundan önce mondial 125 kt vardı 80le giderken sağ ayna ve sağ elcik nasıl titiriyor ona öge çok iyi
 
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
434
bir başka motora göre mercedes değil limuzin hatta bizim motor :D

bws si olan bir arkadaş var ona bindim titrşeim manyağı yaptı 3 sn de :D bws de titreşim olmaz yok dedi :D verdim motorun anahatarını bindi bi abi bu resmen akıp gidiyor dedi :D onun için diğer motorlarla kıyaslamaya gerek yok :D
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
arkadaşlar bende bi arayakıttan falan bahsediyordum gecen gun bi çetele tuttum ve hrsap yaptım
kışın soguklardan dolayı , hava fılıtresı yada degisen bi parcayla alakalı olarak yakıt sarfıyatında degişiklik gosterıyor
bizim motorlar sıcagı seviyor abi daha bi iştahlı , metal aksam oldugu içndir herhalde
sehır içi gunluk 4 km falan yapılınca motor isınmıyor bıle bununla bırlıkte birde ikide bir durkalk yapınca yakıt sarfıyatı cogalıyor
bu su an itibariyle bende olusan son kanaat :bounce:

Hacı Sivasta ne dur kalkı bu...orada trafik oluyormu...anca dörtyolda merkez kavşakta...:p

benim 414 kmde yedeğe düşüyor. bunu çoğunlukla 2 kişi binerek yapıyorum. 70-90 arası giderseniz motor kokluyor da kokluyor.

50 km git depoyu fulle kaç lt aldığına bak hesabı her pompacının fullemesine gore farklılık gosterir. kimi depodan taşırasıya fullüyor kimisi çok aşağıda fulledi diye brakıyor.

Hacı sen rekora koşuyon...böyle bir tüketim yok...ama senle gezi kabus gibi olur...hep 4.vites 70 le nereye kadar...:p

pardon metehan ben 300ü yedek hariç olarak yazdın anlamışım.

benim ibrenin maşallahı var 25bin i buldum ve her daim düzenli çalışıyor. 100de en üst çizgi 170-180 orta, 350 civarı da yedeğe normal kullanım. dipgaz yüksek devirde 70 üst çizgi 130-150 orta çizgi 250-300 arası da yedeğe :D şaşmaz :D

:D

ilk defa ibresi düzgün gösterdiğini söyleyene şahid oldum...

blue white dostum merak ediyorumda motorun gerçekten çok hoş olmuş ama yani gördüğüm kadarıyla benim gibi hala duro lastikler var motorunda:p yani memnunsun galiba yada gerçekten çok iyi motor kullanıyorsun:cat: dün burada yağmur beni yolda yakaladı sadece 5 dk çiselemesine rağmen benim cbf kepez rampasını çıkarken 4. viteste bile patinaja başlayınca süt dökmüş kediye döndüm sanki altımdaki cbf 150 değilde cbr 1000 rr gibiydi ve 2. vites 20kms ye kadar düşerek 3km yol gitmek zorunda kaldım:queen: blue white sen böle bir duruma düştünmü düştüysen nasıl hallettin merak ediyorum:silent: ve ayrıca arkadaşlar çok önemli bi konu 2 saat önce iş dönüşü benim motor 406km de yedeğe düştü ama yedeğe düşmeden önce yaklaşık 2km tam gaz gidiyordum bölünmüş yolda ve akar trafikte sola dönmek için sinyalimi verip sol şeride geçtim 110kms civarı süratle giderken motor yadeğe düştü ama öksürmedi direk olarak sustu sanki kontak kapatmış gibi:queen: o sırada 30mt kadar arkamda arabalar geliyordu ve ben debriyaja bastım ama buna rağmen rüzgar yüzünden motor hala yavaşlıyordu:cyclopsan ve dönemece yaklaşık 300-400mt vardı arkamdaki arabalar bana korna çalıp el kol işareti yaparak yanımdan geçtiler elim debriyajda olduğu için yedek dümesinide çeviremedim:pr: iyiki arkamdan gelen araba frensiz yavaşladığımı anladı ve aniden sağa geçti:pale: bundan sona yedeğe düşmeden benzin alıcam bu bana ders oldu:cat: şunu anladım ki eğer tam gaz gidiyorsan karbiratördeki benzin tamamen bitiyo motor öksürmeden stop ediyo.. buna dikkat edin arkadaşlar.. herkese kazasız belasız ve dikkatli sürüşler diliyorum...

geçmiş olsun hayatın içinde herşey oluyor...

gidon sağa doğru yamuk gibi geldi bana ..
matlaşan plastik parçalarda boya olayı çok başarılıdır. tebrikler..

Motordan anlıyorsun...gözler yalan söylemez...:cat:

barış selam,

motor arıyorum ve istediğimi bir türlü bulamıyorum, cbf600 ler çok abartı fiyatlı, bandit baktım çoğu hurda, ne yapacağız valla.

BU gidişle senin makinaya talip olcaz galiba, bir de güzel olmuş kiiii, hakkaten ellerine sağlık, maşallah :cat::cat::cat:

süsledi püsledi senin için alladı pulladı buyur gel al...:p

[
Valla ilk çalıştırmada sabah gaza vermeden çalışsa bile hemen stop ediyor bugün çalıştı jigleyi çizgiye getirip marşa basınca 20 sn çeyrk gaz verip bekletiyorum sonra 3 4dakak rolantide çalıştıırp yola koyuluyorum.. ben istiyorum bas marş çalışsın gaza kendi bassın otomatik olsun hesabı

90'ın üzerine çıkıldığında sizde de arka fren pedalında titreşim oluyor mu??vibrasyon



dostum bu rlöantide çalışma olayını unut...ilk çalıştırmada böyle bir şey yok...çalışs abile hemsn stop ediyor demişsin etmeli edecek...jiglen senin elin manuel o 3 dakkayı inceden sen gaz vermelisin...hadi havalar düzgün şimdi yaparsın ama ilerleyen zamanlarda bu çalıştırdım 20 sn çeyrekte sonra kendini rölantiye alıyor gerek yok...manuel ver gazı ısınsın rahat rahat...

90 ın üzerine çıktığımda bişey hissetmiyorum ...konsantrasyonum yola oluyor belkide...belkide dikkatimi çekmedi...
 
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
434
metehan düzgün derken ne kastediyoruz? 100 en üst çizgi 170 orta çizgi 350 bitiş aslında düzgün gösteriyor demek değildir. ama devamlı aynı şekilde çalışıyorsa benim için düzgündür o :D tekrar edilebilirlilik kıstasını sağlıyor yani :D ama barlar arası oranlar tabiki de saçma.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
metehan düzgün derken ne kastediyoruz? 100 en üst çizgi 170 orta çizgi 350 bitiş aslında düzgün gösteriyor demek değildir. ama devamlı aynı şekilde çalışıyorsa benim için düzgündür o :D tekrar edilebilirlilik kıstasını sağlıyor yani :D ama barlar arası oranlar tabiki de saçma.

zaten cbfin benzin göstergesi bozuk değilki her zaman aynı dengesizlikle gösteriyor:)çok sağlıklı çalışıyor ama yanlış gösteriyor:mrgreen:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Bence kullanıcı ne zaman yedeğe düşeceğini km.sayacından bilebilmeli.
Şahsen şu anda benzin göstergesi olmasa bu motorda pekde umrumda olmaz.
Zaten kullanmıyorum. :)

Bir ara Suzuki GS500'lerde benzin göstergesi yok diye millet dalga geçiyordu ama bizde var da ne oluyor? :mrgreen: Zaten km. göstergesinden takip ediyorum ben 300'ü geçtikten sonra genelde yedeğe geçmesem bile fullerim depoyu.

Her zaman tam dolduruncada net olarak ne yaktığınızı hesaplayabiliyorsunuz.
Tavsiyem öyle 5-10 liralık almayın , deponuzu sürekli tam doldurun ve yedeğe geçmeden de tekrar yakıt alın :cat: 100km.de ne kadar yaktığınızı bilin.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
metehan düzgün derken ne kastediyoruz? 100 en üst çizgi 170 orta çizgi 350 bitiş aslında düzgün gösteriyor demek değildir. ama devamlı aynı şekilde çalışıyorsa benim için düzgündür o :D tekrar edilebilirlilik kıstasını sağlıyor yani :D ama barlar arası oranlar tabiki de saçma.

bendeki ibre çalışma sistemi...

ful doldurduğumda 100 km gidince depoda 4/3 benzin kalmasına rağmen ibre yarının bir çizgi üzerinde kalıyor...

depo yarım olduğunda çeyreğin bir çızık altında...

yarımdan az gittiğinde ise en dipe salıyor kendini...ben öldüm bittim yeter gari diyor...yani depomda 4/1 den fazla benzin var ve benzin yokmuş gibi göstergem sıfırlanıyor...


bu ilk günden beri böyle oldu...tirpmetre ve yedek vana tek alternatif...

uyku moduna geçiyorum...sağlıcakla kalın...
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Ben bu sabah yedeğe düştüm yedek 2,5 lirte alıyor değil mi? yani 100 km daha giderim en yukarı aşağı?
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
En sakin kullanımla 90-100 km. civarı gidersin ama o kadar bitirmek iyi olmaz karbüratöre pislik gidebilir.

Yedek 2,6 litre olması lazım.

Yok yapmam zaten dibini süzmem süzsemde motor daha 1700 km de 5 sefer falan benzin anca aldım :mrgreen: 30 - 40 km gitmeye yetsin yetecek bana :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst