- Katılım
- 12 Nis 2007
- Mesajlar
- 2,059
Bizim bu cbf150 için;
Honda İnnova lar daki gibi yan sehpa (yan ayaklık) takılabılırmı arkadaslar.
Yan ayaklık acıkken motor calışmıyacak yani
Metehan abi ve diğer arkadaslar görüslerinizi bekliyorum:rendeer:
çok basit ayaklığa müşür bağlanıcak olcak bitcek:wiinkk:
bu arada bugun 8.000 bakımını yaptırdım motorun d&b motorda toplam 72 tl tuttu...
yapılan işlemler hava filtresi,buji,yağ değişti ve motorun yağlanmadık yeri kalmadı zinciz ayarı vs toplam bu kadar tuttu...
