Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
peki bunları nereden anlicam ben hocam???
...

Alacağın motoru yetkili servise göstereceksin. Yada Metehan'a şase noyu vereceksin servis geçmişini sana özetleyecek :cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:26 ----------

Tabi en güzeli tanıdığın bildiğin birisinden satın alman, bu mümkün değilse bkz. yukarıdaki mesaj :)
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
adamın tipine bakacaksın. üzerine "teker yapıyor mu bu? zor oluyor mu?" diyeceksin. adamın tepkisine göre kafanda sürüş karakteri hakkında bir fikir olacak.

en güzel kişilik anlama metodu: "ben de sendenim kanka anlat bakalım neler yaparsın" metodudur :mrgreen:

4000 bakımımı yaptım çıktım. yolda benzin daha gider diye güvenirken TATATATAAAAAAAAM 414 kmde gaz yemez oldu yolda giderken musluğu aşağı alıp devam ettim.

var mı benden çok gideni? yedek hariç 414 km iki kişi :)
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
adamın tipine bakacaksın. üzerine "teker yapıyor mu bu? zor oluyor mu?" diyeceksin. adamın tepkisine göre kafanda sürüş karakteri hakkında bir fikir olacak.

en güzel kişilik anlama metodu: "ben de sendenim kanka anlat bakalım neler yaparsın" metodudur :mrgreen:

4000 bakımımı yaptım çıktım. yolda benzin daha gider diye güvenirken TATATATAAAAAAAAM 414 kmde gaz yemez oldu yolda giderken musluğu aşağı alıp devam ettim.

var mı benden çok gideni? yedek hariç 414 km iki kişi :)

20 30 ilemi gidiyon napıon :D
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
kalkarken hemen, en az yakan 5 e çıkmak için seri ve az birşey devirli kalkıp, hızlı hızlı vites değiştiriyorum.

5 e attığım anda gazı gevşetip 70-90 gidiyorum. 5 ten aşağı her vites çok yakar. 60ı gördün mü atıyorum 5 e.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
434
murat, ben onu satın almamıştım tankpad aldığım şahıs paketin içinde göndermiş, o sıra baya tankpad almıştım hangisi göndermişti hatırlamıyorum malesef.
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
ben benzin muslugunu bugun tam yarı konuma getirdim off konumu oluyor sanırım. ama unuttum ben onu öle yaptıgımı biyere gittim geldim 1 2 km falan. benzin kesilmedi :S kesilmesi gerekıyordu:S bi arkadasımda gecen hafta dıkkat et aldanma bazen bozuk cıkıyor musluklar benım bozuktu demişti :s suan yukarı gosterıyor ok, benzin bitesiye kadar kullanıcam. sonra asagı ceviricem yedege gecmem gerekicek, eger o zamanda gecmezse musluk hakket bozuk demektir :) yarım depo var nasıl bitecek ki binmiom motora :D
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
ani gaz açınca motoru stop eden varsa. usta hava ayarındandır dedi. şimdi acayip oldu motor.

yan çantaları gören tav oldu, sorular sordu. insanlara ne kadar farklı geliyor heybe çanta hayret.

gidişi değişti motorun. yağı 1 lt koydurdum. motor daha kolay devirleniyor güzel oldu ama olması gerektiği kadar yağdan mı temiz yağdan mı oldu bilmiyorum.

bir de herkes dedi ki ne kadar temiz motorun. gidondaki ufak nazar boncuğu gözlerine gözlerine salvo atışlar yapıyordu motorumu savunmak için.

hatta biri dedi ki

"ben motorumu temiz sanıyordum sen bunu sadece gece mi kullanıyorsun ya"...sonra gözüne birşey kaçmış gibi gözünü tuta tuta gitti :mrgreen:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
ben benzin muslugunu bugun tam yarı konuma getirdim off konumu oluyor sanırım. ama unuttum ben onu öle yaptıgımı biyere gittim geldim 1 2 km falan. benzin kesilmedi :S kesilmesi gerekıyordu:S bi arkadasımda gecen hafta dıkkat et aldanma bazen bozuk cıkıyor musluklar benım bozuktu demişti :s suan yukarı gosterıyor ok, benzin bitesiye kadar kullanıcam. sonra asagı ceviricem yedege gecmem gerekicek, eger o zamanda gecmezse musluk hakket bozuk demektir :) yarım depo var nasıl bitecek ki binmiom motora :D

Vasco;
Musluk yatay vaziyetteyken 1-2 km. gidiyorsa benzin musluğu bozuk demektir.
Olur ya sen yinede emin olmak için yatay konumdayken en az 5-10 km. yap bu şekilde iyice emin olursun bozuk olduğundan.

Senin yazdığın gibi test edersen %90 benzin bitince yolda kalırsın :)
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
walla bu kaza işi kafada bitiyomuş diyodum olmuyo olmuyo allaha şükür ama bügüne kadarmış amcanın birisi ben 20-30 la giderken kornaya basmamla durdu bende devam etmicek sandım yavaşca gidiyorum bi anda atladı önüme şaka gibi valla hala sinirim bozuk durdu tekrar atladı önüme neyse bende kırdım dreksiyonu sağ tarafa duran bi minübüse çarptım motor sola yattı bende adama doğru düştüm oda yere düştü adam yaşlı diye hasten gittik herihtimale karşı röntken vs bişeyi yok amcanın ama benim canımın sıkıntısı ve allahtan koruma demirleri varmış yoka grenaj diye bişey olmıcaktı sadece demir sol tarafı hafif çizdi birde ön çamurluk sizlere ömür ortadan çatlamış 35 tl çamurluk almam gerekicek:silent:neyse cbfle ilk düşüşümüzü dikkatsiz bi amcanın yüzünden yaşamış olduk amcaya 3-4 defa araba vurmuş hanımı söyledi,neyse dedim dikkat edin amca yaşlı yanlız sokakta gezmesin...böyle canımı sıkan bi olay yaşadım bügün.
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
walla bu kaza işi kafada bitiyomuş diyodum olmuyo olmuyo allaha şükür ama bügüne kadarmış amcanın birisi ben 20-30 la giderken kornaya basmamla durdu bende devam etmicek sandım yavaşca gidiyorum bi anda atladı önüme şaka gibi valla hala sinirim bozuk durdu tekrar atladı önüme neyse bende kırdım dreksiyonu sağ tarafa duran bi minübüse çarptım motor sola yattı bende adama doğru düştüm oda yere düştü adam yaşlı diye hasten gittik herihtimale karşı röntken vs bişeyi yok amcanın ama benim canımın sıkıntısı ve allahtan koruma demirleri varmış yoka grenaj diye bişey olmıcaktı sadece demir sol tarafı hafif çizdi birde ön çamurluk sizlere ömür ortadan çatlamış 35 tl çamurluk almam gerekicek:silent:neyse cbfle ilk düşüşümüzü dikkatsiz bi amcanın yüzünden yaşamış olduk amcaya 3-4 defa araba vurmuş hanımı söyledi,neyse dedim dikkat edin amca yaşlı yanlız sokakta gezmesin...böyle canımı sıkan bi olay yaşadım bügün.

Geçmiş olsun Mücahit
Sana veya amcaya bişey olmaması sevindirici.

Motor hallolur.
Aynı yaya durumu bir kaç ay önce banada olmuştu.
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
3-4 defa mı..yazık be yanına refakatçi almadan nasıl salıyor hanımı. parasına mı konacak ne yapacak.

geçmiş olsun sıkma canını çamurluk dediğin nedir mücahit. sen ve amca sağlamsınız ya kendini iyi hissetmen için yeterli.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
Geçmiş olsun Mücahit
Sana veya amcaya bişey olmaması sevindirici.

Motor hallolur.
Aynı yaya durumu bir kaç ay önce banada olmuştu.

sağolasın
evet önemli olan amca ama zaten ben çok yavaş gidiyodum motorun sesini dinleye dinleye gdymd 2. viteste ama işte demek kaderde varmış yaşamış olduk yayalara dikkat etmek lazım ne zman ne yapcakları belli olmuyo valla:pale:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:07 ----------

3-4 defa mı..yazık be yanına refakatçi almadan nasıl salıyor hanımı. parasına mı konacak ne yapacak.

geçmiş olsun sıkma canını çamurluk dediğin nedir mücahit. sen ve amca sağlamsınız ya kendini iyi hissetmen için yeterli.

sağolasın evet cidden kadın da dertliydi amca kendisi çıkmış evden yaşlı insanlara dikkat etmek lazım allah korusun benim arkamda araba vardı ben olmasam araba vurcak arabada tam arkamda durdu...
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
sağolasın
evet önemli olan amca ama zaten ben çok yavaş gidiyodum motorun sesini dinleye dinleye gdymd 2. viteste ama işte demek kaderde varmış yaşamış olduk yayalara dikkat etmek lazım ne zman ne yapcakları belli olmuyo valla:pale:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:07 ----------



sağolasın evet cidden kadın da dertliydi amca kendisi çıkmış evden yaşlı insanlara dikkat etmek lazım allah korusun benim arkamda araba vardı ben olmasam araba vurcak arabada tam arkamda durdu...

Yaşlı genç tüm yayalara dikkat etmek lazım.
Bende aynı durumu yaşadıktan sonra yayalardan çok korkar oldum.
Arabalardan korkmuyorum aralardan geçerken ama bi tane yaya görsem yolun kenarında yola atlayacak gibi geliyor.
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Vasco;
Musluk yatay vaziyetteyken 1-2 km. gidiyorsa benzin musluğu bozuk demektir.
Olur ya sen yinede emin olmak için yatay konumdayken en az 5-10 km. yap bu şekilde iyice emin olursun bozuk olduğundan.

Senin yazdığın gibi test edersen %90 benzin bitince yolda kalırsın :)

yolda kalırım valla =) gen bi yan pozisyonda denemek gerek =)
 
Katılım
29 Tem 2009
Mesajlar
27
yolda kalırım valla =) gen bi yan pozisyonda denemek gerek =)

evet aynı sorun bendede var musluk bozuk gecen fuarda rastladım aldığım yerin servis yetkilisine 6000 bakımında gel depo boş olsun garantiden değiştiririz dedi. depo boşalmak üzeri gidip hem bakım bide bunu değiştireceğim...
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
evet aynı sorun bendede var musluk bozuk gecen fuarda rastladım aldığım yerin servis yetkilisine 6000 bakımında gel depo boş olsun garantiden değiştiririz dedi. depo boşalmak üzeri gidip hem bakım bide bunu değiştireceğim...

demekki arkadaş sallamamış, bende son 1 kere deneyip bakarım. eğer off konuma getirdiğimde kesilmezse benzin bende servise götürürüm:cat:
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
walla bu kaza işi kafada bitiyomuş diyodum olmuyo olmuyo allaha şükür ama bügüne kadarmış amcanın birisi ben 20-30 la giderken kornaya basmamla durdu bende devam etmicek sandım yavaşca gidiyorum bi anda atladı önüme şaka gibi valla hala sinirim bozuk durdu tekrar atladı önüme neyse bende kırdım dreksiyonu sağ tarafa duran bi minübüse çarptım motor sola yattı bende adama doğru düştüm oda yere düştü adam yaşlı diye hasten gittik herihtimale karşı röntken vs bişeyi yok amcanın ama benim canımın sıkıntısı ve allahtan koruma demirleri varmış yoka grenaj diye bişey olmıcaktı sadece demir sol tarafı hafif çizdi birde ön çamurluk sizlere ömür ortadan çatlamış 35 tl çamurluk almam gerekicek:silent:neyse cbfle ilk düşüşümüzü dikkatsiz bi amcanın yüzünden yaşamış olduk amcaya 3-4 defa araba vurmuş hanımı söyledi,neyse dedim dikkat edin amca yaşlı yanlız sokakta gezmesin...böyle canımı sıkan bi olay yaşadım bügün.

kardeşim geçmiş olsun allah beterinden saklasın ne diyeyim amcayı da toprak çekiyor herhalde ama piyango kime çıkarsa.bende çocuklardan çok korkuyorum iki kere önüme atladılar birde korkularından sadece karşıya bakarak hızlıca yola atlıyorlar çocuk işte ülkemizde motora zaten saygı yok neyse allah daha kaza bela ceza göstermesin
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
selam arkadaşlar :king:
topiğe bi göz atayım dedim, vasco hayırlı olsun motordaş olmuşuz . Allah kaza bela göstermesin :rendeer:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
selam arkadaşlar :king:
topiğe bi göz atayım dedim, vasco hayırlı olsun motordaş olmuşuz . Allah kaza bela göstermesin :rendeer:

ozi sağol, amin. senın zincir germe videondan gerdim zinciri ama esneklik ne kadar olucak senı yakalamısken sorayım dıcektim ki çıkmışsın =) alttan dokundugunda 1 cm esniyo yeter sanırım demi ?

arkadaslar sızede sormus olayım =)
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
192
walla bu kaza işi kafada bitiyomuş diyodum olmuyo olmuyo allaha şükür ama bügüne kadarmış amcanın birisi ben 20-30 la giderken kornaya basmamla durdu bende devam etmicek sandım yavaşca gidiyorum bi anda atladı önüme şaka gibi valla hala sinirim bozuk durdu tekrar atladı önüme neyse bende kırdım dreksiyonu sağ tarafa duran bi minübüse çarptım motor sola yattı bende adama doğru düştüm oda yere düştü adam yaşlı diye hasten gittik herihtimale karşı röntken vs bişeyi yok amcanın ama benim canımın sıkıntısı ve allahtan koruma demirleri varmış yoka grenaj diye bişey olmıcaktı sadece demir sol tarafı hafif çizdi birde ön çamurluk sizlere ömür ortadan çatlamış 35 tl çamurluk almam gerekicek:silent:neyse cbfle ilk düşüşümüzü dikkatsiz bi amcanın yüzünden yaşamış olduk amcaya 3-4 defa araba vurmuş hanımı söyledi,neyse dedim dikkat edin amca yaşlı yanlız sokakta gezmesin...böyle canımı sıkan bi olay yaşadım bügün.

büyük gecmiş olsun ... :pale: sizler bı sey olmamaıs ya ne mutlu . makına nede olsa mekanık aksam degısırsın olur
. ALLAH beterınden saklasın cümlemizi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst