Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Metehan kardeş şu en soldan yardırdığın videonu izledim de valla çocukluğum geldi aklıma atom karıncayı izlemiş gibi oldum:queen: bu arada ben hala bağrıma taş basıp bekliyorum burada bayiyle görüştüm birkaç sefer adam nuh diyor peygamber demiyor valla yerse 4.140 başka olmaz diyo:salut: öyle plaka falan içinde deyiverse yapışacam valla canıma tak etti artık:pr:

Hacı verdim ayarı soldan soldan...İnanmıcan aha geçen pazar yine Erdiyle 1.köprü çıkışı (130+90 kilo) 125 e vurdum makinayı...daha ne olsun...

Burada peşin fiyata 4140 gaymeye plaka dahil...:cat:..plakanı kendin çıkarırsan 100 lirayı geçmez biraderim...daha kardasın bence...bayiler plakaya 200 ister hep....

Sabah sabah mesajını okudum kendime geldim valla Metehan. :mrgreen::mrgreen:


Zincirstar günaydın...:p Mimozayada bağlantı yap bak takip etmiyon müşteriyi kanka...:p Ailemizin zincircisi Aydoğan...2.adresiniz...muhtelif çeşitlerle hizmetinizde...:p


benim sele çatlak kısımdan pörtledi...oraya bi japon yapıştırıcıyla operasyon yapayım...3 yıl beni taşıdı gayet doğal bence...


SANY0847-1.jpg
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
aydoğan. o zaman irtbata geçelimde zinciri sen yollarsın bana bende 16bin bakımlrını yaptırkene taktırırım çekik gözlülerin zinicirini.Zaten bu birbirine benzeyen(çekik gözlü) adamlar olmasa türk malı motorlarla 3 ayda birdişli al balata tak motor ustası olupçıkardık herhalde :)
 
Katılım
11 Ara 2009
Mesajlar
157
Metehan kardeş şu en soldan yardırdığın videonu izledim de valla çocukluğum geldi aklıma atom karıncayı izlemiş gibi oldum:queen: bu arada ben hala bağrıma taş basıp bekliyorum burada bayiyle görüştüm birkaç sefer adam nuh diyor peygamber demiyor valla yerse 4.140 başka olmaz diyo:salut: öyle plaka falan içinde deyiverse yapışacam valla canıma tak etti artık:pr:
Hacı sıfır alacaksan, İstanbuldaysan, gel beraber alalım,indirim yaparlar, eşşek değiller ya :D

Hacı verdim ayarı soldan soldan...İnanmıcan aha geçen pazar yine Erdiyle 1.köprü çıkışı (130+90 kilo) 125 e vurdum makinayı...daha ne olsun...

Burada peşin fiyata 4140 gaymeye plaka dahil...:cat:..plakanı kendin çıkarırsan 100 lirayı geçmez biraderim...daha kardasın bence...bayiler plakaya 200 ister hep....




Zincirstar günaydın...:p Mimozayada bağlantı yap bak takip etmiyon müşteriyi kanka...:p Ailemizin zincircisi Aydoğan...2.adresiniz...muhtelif çeşitlerle hizmetinizde...:p


benim sele çatlak kısımdan pörtledi...oraya bi japon yapıştırıcıyla operasyon yapayım...3 yıl beni taşıdı gayet doğal bence...


SANY0847-1.jpg

geçmiş olsun abi :D sen iyi bi operasyon yaparsın oraya
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
he bu ara benım bi arkadaş var 1000 suziki var çok kaliteli zincir aldım dedi motor bir haftadır serviste takıldıktan sonra zinciri kırmış çok kalıteli olsa gerek :) sordum acaba aydoğandan mı aldı :) öğrendimki çekik gözlülerin çinli versiyonun dan almış. aydoğan bana zinciri yolasında azhavamı atayım :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Hacı sıfır alacaksan, İstanbuldaysan, gel beraber alalım,indirim yaparlar, eşşek değiller ya :D

:

ah kanka ah bilmemek değil öğrenmemek ayıp...adamlar 200 tane actıva satıyorlar 10 lira karla...duyda inanma dimi...sen Voltranı oluşturalım diyosun:p

geçmiş olsun abi :


sağol kuzen balky...yastayım...:salut::p Hacı bizim çıkış 14 ü bulabilir ...telefon bekliyorum bizim müco totoşdan...Abiler program eski program olsa diyorum..Hava alsak..İstanbuldan uzaklaşsak...ok...garipçede bir numara yok...oartı orası bildiğin yükseğe çıktığın için makinalarda çekmez ne dersin...
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
Hacı sıfır alacaksan, İstanbuldaysan, gel beraber alalım,indirim yaparlar, eşşek değiller ya :D

ah keşke yakın olsaydım sizlere :salut:ama ben konyadayım burda bayi tek öyle olunca da 6 taksit yapıyo ama plakaya falan karışmam diyorlar şimdi oralardan alsam nakliyesi falan aynı hesaba gelecek daha olmazsa akdeniz taraflarından bakacam.. antalya, mersin vb.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:30 ----------

[QUOTE



SANY0847-1.jpg
[/QUOTE]

yine iyi dayanmış abi 130 kilo :queen:
bu arada kısmet olurda bende cbf'lenirsem sana rakip olacam alacam bi mavi kask yardırcam bende atom karınca misalien soldan :queen::queen: çok değil şimdilik 110 kiloyum ama herhalde motora binince 120 garanti:cherry:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Zincirstar günaydın...:p Mimozayada bağlantı yap bak takip etmiyon müşteriyi kanka...:p Ailemizin zincircisi Aydoğan...2.adresiniz...muhtelif çeşitlerle hizmetinizde...:p

Günaydın hatta tünaydın :)
Abicim senin selede olan şeyin tıpkısının aynısı bendede oldu.
Hatta oturduğum yerin sol kısmında kalıyor sağ kısımda sorun yok.
Bizim gibi dombili olunca selede isyan etti heralde :p

Düzgün bi döşemeciden popomuza uygun yumuşaklıkta seleye uygun kılıf hazırlattırıp taktıracaz sanırım.
Yeni sele 100TL olması lazım. Çok para.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:37 ----------

he bu ara benım bi arkadaş var 1000 suziki var çok kaliteli zincir aldım dedi motor bir haftadır serviste takıldıktan sonra zinciri kırmış çok kalıteli olsa gerek :) sordum acaba aydoğandan mı aldı :) öğrendimki çekik gözlülerin çinli versiyonun dan almış. aydoğan bana zinciri yolasında azhavamı atayım :)

Tamam mimoza.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
11 Ara 2009
Mesajlar
157
ah kanka ah bilmemek değil öğrenmemek ayıp...adamlar 200 tane actıva satıyorlar 10 lira karla...duyda inanma dimi...sen Voltranı oluşturalım diyosun:p




sağol kuzen balky...yastayım...:salut::p Hacı bizim çıkış 14 ü bulabilir ...telefon bekliyorum bizim müco totoşdan...Abiler program eski program olsa diyorum..Hava alsak..İstanbuldan uzaklaşsak...ok...garipçede bir numara yok...oartı orası bildiğin yükseğe çıktığın için makinalarda çekmez ne dersin...

Ben de büyük bi hevesle seni bekliyorum abi, müco niye aramadı daha :D benim için farketmez, istediğiniz yere gelirim :)
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
yine iyi dayanmış abi 130 kilo :queen:
bu arada kısmet olurda bende cbf'lenirsem sana rakip olacam alacam bi mavi kask yardırcam bende atom karınca misalien soldan :queen::queen: çok değil şimdilik 110 kiloyum ama herhalde motora binince 120 garanti:cherry:

mbuyuk , hoşgeldin :)
Sende 100+ gruptansın demek ki :queen:

Gerçi benim 100e ulaşmam için 5-6 kilom var ama :p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yine iyi dayanmış abi 130 kilo :queen:
bu arada kısmet olurda bende cbf'lenirsem sana rakip olacam alacam bi mavi kask yardırcam bende atom karınca misalien soldan :queen::queen: çok değil şimdilik 110 kiloyum ama herhalde motora binince 120 garanti:cherry:

Hacı abi valla namımız Çin forum sitelerine kadar ulaşmış...:queen:

Onlar sever pandayı...:p maldan anlıyolar...:p

Günaydın hatta tünaydın :)
Abicim senin selede olan şeyin tıpkısının aynısı bendede oldu.
Hatta oturduğum yerin sol kısmında kalıyor sağ kısımda sorun yok.
Bizim gibi dombili olunca selede isyan etti heralde :p

Düzgün bi döşemeciden popomuza uygun yumuşaklıkta seleye uygun kılıf hazırlattırıp taktıracaz sanırım.
Yeni sele 100TL olması lazım. Çok para.

]


Hacı bize sele dayanmaz...selenin orınglısı yokmu...:queen:

ama en rahat sele yine cbfde malımı övmek gibi olmasın...yayılıyon selede...

Ben de büyük bi hevesle seni bekliyorum abi, müco niye aramadı daha :D benim için farketmez, istediğiniz yere gelirim :)


geliyoruz bebeğim...:cherry: müco sana yedek eldiven getiriyor...hava sovık..ben çıkar...
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
mbuyuk , hoşgeldin :)
Sende 100+ gruptansın demek ki :queen:

Gerçi benim 100e ulaşmam için 5-6 kilom var ama :p

hoşbulduk kardeş:rendeer: ben birkaç ay önce geldim aranıza ama işte malüm ekonomik durumlar yüzünden bağrımıza taş basıp bekledik durduk ev almıştım geçen yıl onun borcuyla boğuşup sağ salim bitirip düze çıktım çok şükür bir ara niyeti bozdum 1000 liralık bir çinli alayım ataşımı söndüreyim dedim yapamadım:pale: gönül işte borç harç bitince yine cbf ye düştü bu arada hep takipteydim yani ben hiç bu başlıktan ayrı kalmadım zenon fardan cant boyamaya kadar baya bir doldurdum kendimi yazmasamda bilin ki takipteyim kimin nerede ne zaman kaç köfte yediğini biliyom:cherry:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Hacı bize sele dayanmaz...selenin orınglısı yokmu...:queen:

ama en rahat sele yine cbfde malımı övmek gibi olmasın...yayılıyon selede..

Oringli sele :mrgreen::mrgreen:
Hafızam beni yanıltmıyorsa forumun eski sayfalarında selesini kaplatan bi kaç arkadaş vardı. Şimdi tozlu sayfalardan arayıp bulmak lazım :)

Bi araştıralım bakalım bu işi kim kaça yaparmış.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:58 ----------

hoşbulduk kardeş:rendeer: ben birkaç ay önce geldim aranıza ama işte malüm ekonomik durumlar yüzünden bağrımıza taş basıp bekledik durduk ev almıştım geçen yıl onun borcuyla boğuşup sağ salim bitirip düze çıktım çok şükür bir ara niyeti bozdum 1000 liralık bir çinli alayım ataşımı söndüreyim dedim yapamadım:pale: gönül işte borç harç bitince yine cbf ye düştü bu arada hep takipteydim yani ben hiç bu başlıktan ayrı kalmadım zenon fardan cant boyamaya kadar baya bir doldurdum kendimi yazmasamda bilin ki takipteyim kimin nerede ne zaman kaç köfte yediğini biliyom:cherry:

Hayırlısı olsun hocam. Sağlık olsun gerisi gelir bir şekilde.
Çinliye bulaşmamakla iyi etmişsin.
Umarım kısa sürede cbf150'ye kavuşursun :rendeer:
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
yebereye zincir satmıyoruz :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:59 ----------

mücahit hocam kullan o cilayı işini görür. bitince kutu cila alırsın. bunlar uzun ömürlü olmaz.

jantlar için saplı sert lavabo fırcası hafif pril'li su ile cok güzel iş görüyor.
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
yebereye zincir satmıyoruz :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:59 ----------

mücahit hocam kullan o cilayı işini görür. bitince kutu cila alırsın. bunlar uzun ömürlü olmaz.

jantlar için saplı sert lavabo fırcası hafif pril'li su ile cok güzel iş görüyor.

Tezgahın önünü kapatmasana Jr :mrgreen::p
Bu arada geldinmi Ankara'ya?

YBR'yede satıyoruz CBF'yede hatta CBR600F gibi güçlü torklu makinelerede satıyoruz kardeşim.
Bak yukarda metehan demişya zincirstar diye :mrgreen:
 
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
434
ben jantlar için turtlewax jant disk temizleyici kullanıyorum, sıktıktan sonra hafif su ile bi bezle normal silince tertemiz yapıyor yağı falan çıkarıyor hemen. ama yıkadıktan sonra zincir yağlanırsa ve iyice çekmeden motora binilirse yine batıyor jant o kadar emeğe yanıyorsunuz :D
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
Jantı temizlemek için gazyağı kullanıyorum mükemmel yapıyor,küçük bir boyama fırçasıyla sürüyorum biraz beklettikten sonra sabunlu suyla yıkıyorum tek bir leke bile kalmıyor.Tabii sıcak su olsa daha iyi olur...
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
arkadaşlar herkese selamlar bügün metehan abi erdi kardeşim ve ben gezi yaptık süper geçti valla resimleri eklemicem yarın metehan abi işten gelince eklicekmiş ama dayanamadım en azından reklam için bi foto ekliyim:)

cbf yollarda:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst