Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Bizim akünün ömrü kaç senedir arkadaşlar? Varmı tahmini olan? Değiştirsemmi acaba?
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Bitmiyorsa neden değiştircen ki? süresini bilmiyorum ama sık sarj etmek zorunda değilsen değiştirme bence neden değiştirme ihtiyacı duydun?

Ya bi sıkıntısı yok. Hatta maşallah, geçenler 2-3 hafta otoparkta yattıktan sonra bu karda kışta bile tek marşta çalıştı. Ama derler ya hani, akülerin belli bir ömrü vardır falan diye. Onu merak etmiştim..?
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Ya bi sıkıntısı yok. Hatta maşallah, geçenler 2-3 hafta otoparkta yattıktan sonra bu karda kışta bile tek marşta çalıştı. Ama derler ya hani, akülerin belli bir ömrü vardır falan diye. Onu merak etmiştim..?

Motorun sorunsuz calıştıgı surece akuyu degiştirmene gerek yok. Benim Aku 1,5 yıl dayandı. Belki daha fazla giderdi ama ben ilk zamanlarda sonradan taktırdıgım sis farlarını fazla kullandım. Sonra motor zamanla gec çalışmaya başladı. Sonra hiç calışmadı. Vurdurarak calıştırıyorum. 10- 15 dk calıştıkdan sonra tek mars da calışıyor ama 2-3 saat durduktan sonra calışmıyor. Aku sarz tutmuyor yani. Bu da akunun degişim zamanının geldigini belirtiyor.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Motorun sorunsuz calıştıgı surece akuyu degiştirmene gerek yok. Benim Aku 1,5 yıl dayandı. Belki daha fazla giderdi ama ben ilk zamanlarda sonradan taktırdıgım sis farlarını fazla kullandım. Sonra motor zamanla gec çalışmaya başladı. Sonra hiç calışmadı. Vurdurarak calıştırıyorum. 10- 15 dk calıştıkdan sonra tek mars da calışıyor ama 2-3 saat durduktan sonra calışmıyor. Aku sarz tutmuyor yani. Bu da akunun degişim zamanının geldigini belirtiyor.

Vurdurarak calıştırma nasil oluyor aslinda hayat kurtaran bir bilgi.
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
Arkadaşlar şu yakıt tüketimlerini herkes "x Litre / 100 KM" olarak yazarsa net olarak bir profil çıkarabiliriz.
Diğer türlü hesaplar şaşırtıcı olabiliyor.

Benim son hesaplarıma göre 100 km'de 3,0 lt ile 3,2 lt. arasında gidip geliyor yakıt tüketimim. Uzun yolda ise genelde 2,5 lt'ye kadar iniyor.
Bunu net olarak hesaplamak için ise sürekli deponuzu tam doldurun. Bitmeye yakın yine aynı pompadan tam doldurun. Aradaki km leride not aldığınız zaman net olarak ne kadar yaktığınız ortaya çıkar.

Bu günlerde bile sürekli işe motosikletimle gidip geliyorum. Otobüslerde tıkış tıkış gitmekten iyidir :) Full koruma olunca soğuk fazla işlemiyor. Sıkışık trafikte dur kalklar çok fazla oluyor, doğal olarakta yakıt tüketimimi artırıyor bu.



Ne yazık ki satıcı şahıs hala mesajıma cevap yazmadı. Beklemedeyim. Gelirse anında paylaşacağım burada. Ama biraz ümidim kesildi. Ebay'den yaptığım diğer alışvberişlerde satıcılar genelde çok ilgili oluyorlardı. Mesajıma en geç ertesi gün cevap alabiliyordum. Bu şahıs cevap yazmadığına göre bi gariplik olabilir :silent:

valla üstad mesaja cevap vermedıyse tırt cıkabılır o zaman beklerız dedıgın gıbı haber cıkarsa ıyı :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:43 ----------


dostum hayırlı satıslar olsun yaza dogru olsa ben dusunuorum emme havalar buz :) ne yenıye ne eskı motora bınesı gelıo adamın :)
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Neden bilmem bende o ayak marsına hastayım cok hoş geliyor o şekilde çalılştırmak :queen:

Sen o ayak marsı ile MZ calıştırdın mı hiç. Hele birde modifiye edilmiş veya 301 MZ. Valla biraz gevsek bastın mı adamın ayagını sakatlar. Hiç sakaya gelmiyor anlıycan.. Adamın motor sevkini bile bi anda kırıyor..
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Sen o ayak marsı ile MZ calıştırdın mı hiç. Hele birde modifiye edilmiş veya 301 MZ. Valla biraz gevsek bastın mı adamın ayagını sakatlar. Hiç sakaya gelmiyor anlıycan.. Adamın motor sevkini bile bi anda kırıyor..

Yok yav nerden olsun benim dışardan görmüşlüğüm var birde scooterlarda var hangi modeli bilmiyorum onda kullanmışlığım vardı.
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
beat'in ayak marşı arada geri tepip bileğimi mahfediyordu. var sanırım sistemin öyle tuhaf huyları
 
Katılım
12 Eyl 2009
Mesajlar
464
Sen o ayak marsı ile MZ calıştırdın mı hiç. Hele birde modifiye edilmiş veya 301 MZ. Valla biraz gevsek bastın mı adamın ayagını sakatlar. Hiç sakaya gelmiyor anlıycan.. Adamın motor sevkini bile bi anda kırıyor..

Allahtan yeni motorlarda elden marş:mrgreen:
Yoksa SuperMoto yarışlarında motoru kullanan değil başka biri çalıştırmalıydı:cherry:
 
Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
208
Sen o ayak marsı ile MZ calıştırdın mı hiç. Hele birde modifiye edilmiş veya 301 MZ. Valla biraz gevsek bastın mı adamın ayagını sakatlar. Hiç sakaya gelmiyor anlıycan.. Adamın motor sevkini bile bi anda kırıyor..

Bunu daha bugün yaşadım.Amcamın motorunu çalıştırıyım derken benim yeğen ayağını sakatlıyordu.Ayak marşı geri tepiyor.Hiç şakaya gelmiyor bu MZ...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Selamun aleykum ahali...:rendeer:

kısa bir süre hizmet dışı kaldım...teknik nedenlerden dolayı...bu süre zarfında tabiki buralardaydı gözüm...sizlerden uzak kalmak na mimkin...

bu sürecte Xenonlarımı Blue Whıte kardeşim sağolsun taktı...çok zahmet etti evekadar geldi...silikon milikon derken sonunda halletti...

artık zenonsuz olmaz agalar bu işler bundan eminim...birde far tasım nedeniyle dağınık ışık yaydığı için 90 derecelik açı ile inanılmaz göz alıyor...bir aracın sol veya sağ arkasına geldiğimde o arac arkası ve yan kısımleri zenon ışıklarıyla direkt sürücüyü taciz ediyor ve arac xenon rengine bürünüyor kendi rengini kaybediyor valla...aralarda derelerde (sıkışık trafikte ) çok işe yarıyor en azından artık olası kapı açılmaları gece yaşanmaz...şiddetle tavsiye ederim...

ne yapın edin zenon taktırın...napıyonuz ne ediyonuz bilmem ama motorunuzdaki o EL FENERİ KILIKLI salak sistemi kullanmayın...









mübarek ışık sen nasıl bir parlaklığa sahipsinki güneş ışığı ve aydınlıktan daha belirginsin...

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst