Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Ethem kardeş hayırlı olsun. Allah kolaylık versin ev taşıma işinde orada olsak gelir birazda biz yardım ederdik :)

Bugün güzel havadan istifade edip motoru bir güzel temizledim.
Zincirimi komple gazyağı ile temizledim.
Jantlarım leş gibi olmuş zincir yağı sıçramış hep genelde arabadan kalan 5-40 yağ ile yağlıyordum zinciri doğal olarak sıçramadığı yer kalmamış.
üstüne birde yağmurda kullanınca motoru. abartmıyorum yarım santimetre civarında pislik birikmiş arka zincir tarafında.

Neyse gazyağı ile bi güzel giriştim baya uğraştırdı ama tertemiz oldu.
Sonrada bol köpüklü su ile bıcı bıcı yaptırdım :)

Bu arka jantın leş gibi olmasından dolayı yeni bir zincir spreyi arayışına girdim ve Mobil in sentetik zincir spreyini aldım. Resmi işte şu :

201_buyuk.jpg


Praktikerden 17.5 liraya aldım baya büyük bi kutu gibi görünüyor.
Bakalım ne kadar yetecek bana.

zinciri temizlik sonrası kurutup bi güzel yeni spreyle yağladım.
Baya yapışkan bu zincir yağı. Bakalım sıçrama vs. yapacakmı ?

Varmı daha önce mobil zincir spreyi deneyen ?
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Ethem abi şimdi konuştum. ptesi sınavı varmış. salı da sınavı varmış bu hafta full doluyum dedi. 12 dersi var bu sene son senesi. özür diledi selamı var.

ev taşımayı bilirim 10. kattan 2 kişi eşyaları indirmiştik. kapıcı izin vermemişti kanepeyi asansörle indirmemize. kanepeleri 10 . kattan indirdiğimde parmaklarımı açamıyordum:cherry:
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
94
Ethem kardeş hayırlı olsun. Allah kolaylık versin ev taşıma işinde orada olsak gelir birazda biz yardım ederdik :)

Bugün güzel havadan istifade edip motoru bir güzel temizledim.
Zincirimi komple gazyağı ile temizledim.
Jantlarım leş gibi olmuş zincir yağı sıçramış hep genelde arabadan kalan 5-40 yağ ile yağlıyordum zinciri doğal olarak sıçramadığı yer kalmamış.
üstüne birde yağmurda kullanınca motoru. abartmıyorum yarım santimetre civarında pislik birikmiş arka zincir tarafında.

Neyse gazyağı ile bi güzel giriştim baya uğraştırdı ama tertemiz oldu.
Sonrada bol köpüklü su ile bıcı bıcı yaptırdım :)

Bu arka jantın leş gibi olmasından dolayı yeni bir zincir spreyi arayışına girdim ve Mobil in sentetik zincir spreyini aldım. Resmi işte şu :

201_buyuk.jpg


Praktikerden 17.5 liraya aldım baya büyük bi kutu gibi görünüyor.
Bakalım ne kadar yetecek bana.

zinciri temizlik sonrası kurutup bi güzel yeni spreyle yağladım.
Baya yapışkan bu zincir yağı. Bakalım sıçrama vs. yapacakmı ?

Varmı daha önce mobil zincir spreyi deneyen ?

bendede valvoline i var ama aynıdır sanırım yapıs yaps beyaz bişeymi
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
Herkese Yılın ilk günündeki mesajımda hayırlı sağlıklı seneler dilerim...

Dün sabah Anes Motora gittim...Sağolsun Ömer Bey...Erdal Bey ve Hakan Bey alakadar oldu...Yeni eldivenimi seçtim...tabiki HELD oldu tercihim...bu fiyata alınabilecek en kaliteli üründür...






evet artık gercekleri açıklama zamanı geldi metehan abi aslında anes motor için çalışıyo herşeyi beleş, bence motoru bile beleşe aldı :queen: :p :mrgreen:

bu arada hayırlı olsun abi yeni eldivenlerin istanbula geldimi yakanı bırakmam haberin olsun banada bazı ekipmanlar lazım malum sen olunca ilgi, alaka farklı oluyo.
 
Katılım
1 Ara 2009
Mesajlar
20

herkese iyi seneler
:mrgreen: arkadaşlar sticker sorunum var yardımcı olursanız sevinirim hep mesajım aralarda kalıyor :pale: sesimi duyan olmuyor :salut:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:51 ----------

honda yazısı ve cbf 150 yazım yok reklamcıdan çıkartayım desem boyutlarını da bulamıyorum
 
Katılım
16 Eki 2009
Mesajlar
28

herkese iyi seneler
:mrgreen: arkadaşlar sticker sorunum var yardımcı olursanız sevinirim hep mesajım aralarda kalıyor :pale: sesimi duyan olmuyor :salut:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:51 ----------

honda yazısı ve cbf 150 yazım yok reklamcıdan çıkartayım desem boyutlarını da bulamıyorum

Honda servisinden de getirte bılırsın takım olarak..
100 150 lira cıvarı olması lazım komple cbf 150 nın etıket yazısı felan. TEK SATILIYORMU BILMIYORUM.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
kanka anesmotordan sipariş veriyon hemen geliyor...bugün 2.kez gittim anese...benim elemanlar DB Motor...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
15 Ocakta muayene...26 Ocakta trafik sigortası bitiyor...Yeni sene benim ve motorum için hayılara vesile oldu...:p

muayene ne tutar abiler...trafik sigortasına ne öderim...
 
Katılım
15 Nis 2009
Mesajlar
145
kışın tad vermiyor hacı...heleki yağmurda rezillik...yağmurlu günlerde arabalara imrenirim...ha o da var çok şükür ama illaki motorum ve hızlı ulaşım...:cat:

benim eldiven sana geldimi? işi hallettinmi? hiç haber de vermiyon be metehandro köftestar.. :wiinkk:
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
15 Ocakta muayene...26 Ocakta trafik sigortası bitiyor...Yeni sene benim ve motorum için hayılara vesile oldu...:p

muayene ne tutar abiler...trafik sigortasına ne öderim...

üstad daha oncedende bahsettıgım gıbı 0 212 444 80 08 ara musterı temsılcısıne baglan ve aracım ıcın muayene randevusu alıcam deyıp ısı patlat sıra bekleme bedavaya :) bıde muayene ucretlerıne gelen zam ıle bırlıkte yanls hatırlıor olabılırım eskı ucretı ama 61 lıradan 65 lıraya geldını muayene ucretının sıgortada gelen zam ıle bırlıkte tahmını olarak soyluorum cunku sıstem kendısı hesaplıor 30 ila 40 lıra arasında bır fıyatın cıkacagını tahmın edıp dusunup tasınıp bol bol konusup soyluorum saygılar patron :):queen::cherry::p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:56 ----------


herkese iyi seneler
:mrgreen: arkadaşlar sticker sorunum var yardımcı olursanız sevinirim hep mesajım aralarda kalıyor :pale: sesimi duyan olmuyor :salut:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:51 ----------

honda yazısı ve cbf 150 yazım yok reklamcıdan çıkartayım desem boyutlarını da bulamıyorum

arkadasım ıyı bır reklamcı tanıdıgın var ıse yok baba bana orjınal lazım deyıp hondadan almak ıstemessen gıdıp olculerını alıp sana aynısının tıpkısını rahatlıkla yapabılır ama hondanınkı gıbı 3m malzeme kunlanmazsa cabuk atabılır bılgın olsun :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
benim eldiven sana geldimi? işi hallettinmi? hiç haber de vermiyon be metehandro köftestar.. :wiinkk:

hallettim usta...:) sayende agam...

akşam Alper Abiyi arıyorum diyalog şu...


Mete: Abi selamlar müsaitmisin...

Alper: Maç yapıyorum ara verdik...

Mete: Halı sahadamısın istersen sonra arayayım...

Alper: Yok Pley Steyşında maç yapıyoruz ...:queen:

üstad daha oncedende bahsettıgım gıbı 0 212 444 80 08 ara musterı temsılcısıne baglan ve aracım ıcın muayene randevusu alıcam deyıp ısı patlat sıra bekleme bedavaya :) bıde muayene ucretlerıne gelen zam ıle bırlıkte yanls hatırlıor olabılırım eskı ucretı ama 61 lıradan 65 lıraya geldını muayene ucretının sıgortada gelen zam ıle bırlıkte tahmını olarak soyluorum cunku sıstem kendısı hesaplıor 30 ila 40 lıra arasında bır fıyatın cıkacagını tahmın edıp dusunup tasınıp bol bol konusup soyluorum saygılar patron :):queen::cherry::p

[)



evet o numaraları arayacağım...sihirli numaralar onlar...:)

motorla ilk muayenem heyecanlıyım doğal olarak anlayışla karşılayın beni...:cherry:

yani kaçış yok girecek diyosun...:p
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
886
2010 olduk...acaba cbf de bu yıl değişiklik olacak mı ki?...sanırım kimselerin haberi yok...birde cbf 125 olayı çıktı başımıza...bakalım ne olacak?
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
Galiba becerdim foto işini işte benim motor arkasaşlar,üstündeki oğlum


hüseyin...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:45 ----------

bu da CBF125 alman honda sitesinden aldım fiyatı 2000 Euro muş...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:51 ----------

peki bu fotolar nede küçük boyutta çıkıyor???

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 23:52 ----------

şimdi tekrar baktım honda.de CBF 125 in fiyatı =2490 EURo olmuş,yani 5430 kusur TL CBF 150 den daha pahalı...
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
[img=http://img99.imageshack.us/img99/5460/gallerylg02.jpg]
bir daha deniyorum galiba şimdi olucak...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:33 ----------



---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:35 ----------

işte şimdi oldu,alın size honda CBF 125 Güzel bir makina aslında...dediğim gibi 2490 EURO imiş.
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326

Bizim junior Hüseyin bulduğu her fırsatta motorun üzerinde,ilerde yamn bir motorcu olmasından korkuyorum...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst