- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
yanlış anladınız beni abiler cbf i kesinlikle kötülemem hele ki ben, sınıfının lideri kim ne derse desin 12500km oldu alet ve depoyu doldurup aklımda soru işareti kalmadan geziyorum helal olsun daha ne denebilir ki ben sadece yüksek cc aletlerin tadı bi başka dedim o kadar. bunu yüksek cc'lerin arıza veya kaza sonrası oluşan masrafları duyunca cbf imi öpesim geliyo :bounce: herkes kendi malıyla mutludur yani komşunun motordan bize fayda yok tabi :cat:
heheh imana geldin yine...huzur cbf150 de...:queen:
Yok be Metocum, ev sıfır, ama kıyak olan yönü halamın apartmanı, 6 daireli 3 katlı bi apartman, bi katta Hala oğlu bi katta hala kızı var. bi katta ben olucam diğerlerinde kiracılar var. Ama bu kiracılarda tanıdığımız bildiğimiz insanlar. Gel aynı şartlarda gir dediler. Orada ne veriyosan o dediler, senden depozitr kira istemiyoruz. Gel komşi olalım dediler. Aramıza yabancı almayalım, akraba apartmanı yapalım vs dediler. 350 tl kiraya mis gibi kombili bilmemneli eve giricem. Masrafım eşyanın nakliyesi+elektrik açtır su açtır doğal gaz açtır falan olacak. Şimdi oturduğum evin ev sahibinden çıkarken 250 tl depozitimi alıcam (inşallah) 250 -300 de cepten harc borç koyacam napalım. Bizim için güzel olacak. Durum böle yani. Hacı Meto, Sirkeci Nimet abla büfesinin orlardan geçiyon mu yolun düşer mi =? Eğer düşerse bu büfeden bana iki çeyrek bilet alda kargoya veriver yawHe olur, yolum düşer alırım dersen bana bi hesap no ver 15 tl sallıyim. Sonra adresimi veririrm kargodan sallarsın. Aman aras kargoya verme ha :mrgreen:
heee...vay be ...olm şanslısın...hep 4 ayak üzerine düşüyon...hatırlarım oradaki komşunda senin motor için birşeyler yapmıştı dimi ggaraj gibi bişey...var sende bir hikmet kanka...bir nur var sende hacı cav cav...şeker gibi oğlansın valla...
nee kargomu...:cherry: taam kanka o Nimet Ablanın önünde zabah akşam geçiyom desem yeridir...bakarız kanka bi ara...ama Halk Ekmek kuyruğu gibi sıra var lan ...
Held marka eldivende (2672 fredo modeli) yardımcı olurum![]()
ooo başkanım demek takiptesin...freedom falan bilmem aga bana canlıdan bahset...kaça veriyon ...yumuşak bişey olsun...nedenmi...ben yıllardır kar eldivenlerini kullanıyorum...alıştım bu aldığım ss işi belli...korumaları fazla...ben 250 hıza çıkmayacağım için fazla ihtiyacım yok o korumalı bölümlere...
bu ethem hala akıllanmadı ya. hala kargo diyor
metehan abi gönder sen kargoyu 2 ay malzeme olur bize artık
eldiven konusu açılmış . bende de bf var kanguru derisi biraz hızlı makina işi ama korumaları ve derisinin yumuşaklığı süper. tavsiye ederim.
bf nedir hacı....
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:26 ----------
Günaydın dostlar,
Dün abimin motorunun arka stop lambası patlamış heralde.
Daha doğrusu frene basınca yanıyor ama farlar yanarken arkada yanan ufak park lambası yanmıyor.
bizim motorlarda arkadaki fren ve park lambasının olduğu ampulün özellikleri nelerdir?
nereden temin edebilirim ?
2 veya 3 gayme bişey...kendin talabilirmisin bilmiyorum bişeyi sökmeden takılıyor...seleyi çıkarıyosun elini oraya sokabilirsen tamamdır bu iş...:cat:

