Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yanlış anladınız beni abiler cbf i kesinlikle kötülemem hele ki ben, sınıfının lideri kim ne derse desin 12500km oldu alet ve depoyu doldurup aklımda soru işareti kalmadan geziyorum helal olsun daha ne denebilir ki ben sadece yüksek cc aletlerin tadı bi başka dedim o kadar. bunu yüksek cc'lerin arıza veya kaza sonrası oluşan masrafları duyunca cbf imi öpesim geliyo :bounce: herkes kendi malıyla mutludur yani komşunun motordan bize fayda yok tabi :cat:


heheh imana geldin yine...huzur cbf150 de...:queen:

Yok be Metocum, ev sıfır, ama kıyak olan yönü halamın apartmanı, 6 daireli 3 katlı bi apartman, bi katta Hala oğlu bi katta hala kızı var. bi katta ben olucam diğerlerinde kiracılar var. Ama bu kiracılarda tanıdığımız bildiğimiz insanlar. Gel aynı şartlarda gir dediler. Orada ne veriyosan o dediler, senden depozitr kira istemiyoruz. Gel komşi olalım dediler. Aramıza yabancı almayalım, akraba apartmanı yapalım vs dediler. 350 tl kiraya mis gibi kombili bilmemneli eve giricem. Masrafım eşyanın nakliyesi+elektrik açtır su açtır doğal gaz açtır falan olacak. Şimdi oturduğum evin ev sahibinden çıkarken 250 tl depozitimi alıcam (inşallah) 250 -300 de cepten harc borç koyacam napalım. Bizim için güzel olacak. Durum böle yani. Hacı Meto, Sirkeci Nimet abla büfesinin orlardan geçiyon mu yolun düşer mi =? Eğer düşerse bu büfeden bana iki çeyrek bilet alda kargoya veriver yaw :) He olur, yolum düşer alırım dersen bana bi hesap no ver 15 tl sallıyim. Sonra adresimi veririrm kargodan sallarsın. Aman aras kargoya verme ha :mrgreen:


heee...vay be ...olm şanslısın...hep 4 ayak üzerine düşüyon...hatırlarım oradaki komşunda senin motor için birşeyler yapmıştı dimi ggaraj gibi bişey...var sende bir hikmet kanka...bir nur var sende hacı cav cav...şeker gibi oğlansın valla...:p


nee kargomu...:cherry: taam kanka o Nimet Ablanın önünde zabah akşam geçiyom desem yeridir...bakarız kanka bi ara...ama Halk Ekmek kuyruğu gibi sıra var lan ...:p ama çıkar mıkarsa valla benide gör...

Held marka eldivende (2672 fredo modeli) yardımcı olurum :)


ooo başkanım demek takiptesin...freedom falan bilmem aga bana canlıdan bahset...kaça veriyon ...yumuşak bişey olsun...nedenmi...ben yıllardır kar eldivenlerini kullanıyorum...alıştım bu aldığım ss işi belli...korumaları fazla...ben 250 hıza çıkmayacağım için fazla ihtiyacım yok o korumalı bölümlere...

bu ethem hala akıllanmadı ya. hala kargo diyor :)

metehan abi gönder sen kargoyu 2 ay malzeme olur bize artık :)
eldiven konusu açılmış . bende de bf var kanguru derisi biraz hızlı makina işi ama korumaları ve derisinin yumuşaklığı süper. tavsiye ederim.

bf nedir hacı....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:26 ----------

Günaydın dostlar,
Dün abimin motorunun arka stop lambası patlamış heralde.
Daha doğrusu frene basınca yanıyor ama farlar yanarken arkada yanan ufak park lambası yanmıyor.
bizim motorlarda arkadaki fren ve park lambasının olduğu ampulün özellikleri nelerdir?
nereden temin edebilirim ?

2 veya 3 gayme bişey...kendin talabilirmisin bilmiyorum bişeyi sökmeden takılıyor...seleyi çıkarıyosun elini oraya sokabilirsen tamamdır bu iş...:cat:
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Meto :) Sanada amma işimiz düştü be bu günlerde biz dayı oğlunun motörü servise götürcez demiştim ya, hacı, ya yarın ya öbürsü gün gelicez inşallah, havada bu günki gibi açık olacakmış. Şimdi sen bana güzel bi kroki çizerek tarif edermisin yine, ben bi kere geldim biliyosun, ama gel gör ki yine gelicem ama inan bulamam. Bana yine şurdan dön şurdan geç, namazgah caminden sağa dön falan :) bi tarif etsene yine, o ahşap namazgah camiini hatırlıyorum. O yola çıktımı bulurum kesin. Minibüslerle beraber biraz trafikte ilerlemiştik, sonra namazgah camiinin önünden geçip sola dönmüştük ve az aşağıda db vardı. Bu bildiğim aşamaya kadar bana tarif edersen çok sevinirim. Nimet abla muhabbetinide madem boş ver yaw :) Bu soğukta kuyruk muyruk, düşünmesi bilem üşütüyo insanı :)

Bide db ye gelirsek görüşebilirmiyiz. Geçen seferki gibi uykuya dalmada :) Sen yine bi tarif et bana da sana ulaşamazsakta adres arayarak zaman kaybetmeyelim :) Bide randevu işi falan nasıl olur. Öğleye doğru orada olucaz sanırım. Subaşı köyünden (biliyosun) toğçulara gelicez. Topçulardan karşıya geçicez. Ben sabah 9:15 gibi köyde olucam ve bu saatte beraber yola çıkıcaz. herhalde 12:00 gibi falan orada oluruz.

Metocum bu arada gizli buzlanma falan dedi haberler, Haliç köprüsünde gece kaç tane araç birbirine girmiş, kameralarda hepsini yakalamış, abi gece şoförüsün çok dikkat et. Haliç köprüsü.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:20 ----------

Yasin senide götürelim servise. Baktıralım motoruna. Uyar dersen haber veriyim. Yarın veya öbürgün. Dayı oğlu yan yatıp çamura batmazsa tabi.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
merhabalar..
Aklınızda bulunsun tekrarlamamda fayda var diye düşünüyorum...
cbf 150 için arka stop takımı...
yan arka grenajlar..
arka çamurluk lazım..
çıkma kelepir olursa benim için daha uygun olur..
saygılar

Bende Arka arka Sol grenaj var ama duzmeden dolayı hafif bir catlak vardı. Dusmeme sebep olan adamdan parasını alınca degiştirmiştim. Ne olur ne olmaz diye saklıyordum. Kullanılmayacak durumu yok ama şimdi nereye koydugumu bulmam lazım. 1yıldan fazla zaman gecti. :cat:

CBF150 topigi tam anlamıyla MSN ye donmustur. Tum TM camiasına hayırlı olsun.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Meto :) Sanada amma işimiz düştü be bu günlerde biz dayı oğlunun motörü servise götürcez demiştim ya, hacı, ya yarın ya öbürsü gün gelicez inşallah, havada bu günki gibi açık olacakmış. Şimdi sen bana güzel bi kroki çizerek tarif edermisin yine, ben bi kere geldim biliyosun, ama gel gör ki yine gelicem ama inan bulamam. Bana yine şurdan dön şurdan geç, namazgah caminden sağa dön falan :) bi tarif etsene yine, o ahşap namazgah camiini hatırlıyorum. O yola çıktımı bulurum kesin. Minibüslerle beraber biraz trafikte ilerlemiştik, sonra namazgah camiinin önünden geçip sola dönmüştük ve az aşağıda db vardı. Bu bildiğim aşamaya kadar bana tarif edersen çok sevinirim. Nimet abla muhabbetinide madem boş ver yaw :) Bu soğukta kuyruk muyruk, düşünmesi bilem üşütüyo insanı :)

Bide db ye gelirsek görüşebilirmiyiz. Geçen seferki gibi uykuya dalmada :) Sen yine bi tarif et bana da sana ulaşamazsakta adres arayarak zaman kaybetmeyelim :) Bide randevu işi falan nasıl olur. Öğleye doğru orada olucaz sanırım. Subaşı köyünden (biliyosun) toğçulara gelicez. Topçulardan karşıya geçicez. Ben sabah 9:15 gibi köyde olucam ve bu saatte beraber yola çıkıcaz. herhalde 12:00 gibi falan orada oluruz.

Metocum bu arada gizli buzlanma falan dedi haberler, Haliç köprüsünde gece kaç tane araç birbirine girmiş, kameralarda hepsini yakalamış, abi gece şoförüsün çok dikkat et. Haliç köprüsü.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:20 ----------

Yasin senide götürelim servise. Baktıralım motoruna. Uyar dersen haber veriyim. Yarın veya öbürgün. Dayı oğlu yan yatıp çamura batmazsa tabi.


kanka dün akşam izinliydim...keşke bugün gelseydiniz...dayıoğluna bi sorsana şimdi çıksanı zbile bakım işi kolay...ne der bi sor...ben beklerim 7 ye kadar...bende yanınızda olurum hem...

hacı tarif basit aslında...TEMDEN kafanız karışacağı için daha basit olan tarifi yazıyorum...

E 5 ten geldiğiniz gibi 1.Köprü Bozaiçi Köprüsü yolun girin...tabelalardan zaten anlarsınız...Fatih sultan mehmet değilde ..1.köprü Boğaziçi...Köprüye yaklaşırken KÖPRÜDEN ÖNCE SON ÇIKIŞ yazısı göreceksiniz...Köprüden önce son çıkış ALTUNİZADE sapağı var...oradan giriyorsunuz ÜMRANİYE sapağı zaten sağdan devam ederseniz karşınıza çıkacak...kanka sapak dediğim bir alt tünele giricen...unutma he...o alt tüneldedende çıkarsın ÜMRANİYE girişi namazgaha...en sağdanda aynı yol...tünelden gidersende aynı yol çaktınmı...

piyango işi kolay sabah sıra yok sonucta...


bu akşam çalışırım sabahda eve geçer uyurum kanka...yarın akşamda işe gidicez sonucta...buzlanma konusu zaten 3 ten sonra başlıyor motorla daha tehlikeli...:pale:
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
kanka dün akşam izinliydim...keşke bugün gelseydiniz...dayıoğluna bi sorsana şimdi çıksanı zbile bakım işi kolay...ne der bi sor...ben beklerim 7 ye kadar...bende yanınızda olurum hem...

hacı tarif basit aslında...TEMDEN kafanız karışacağı için daha basit olan tarifi yazıyorum...

E 5 ten geldiğiniz gibi 1.Köprü Bozaiçi Köprüsü yolun girin...tabelalardan zaten anlarsınız...Fatih sultan mehmet değilde ..1.köprü Boğaziçi...Köprüye yaklaşırken KÖPRÜDEN ÖNCE SON ÇIKIŞ yazısı göreceksiniz...Köprüden önce son çıkış ALTUNİZADE sapağı var...oradan giriyorsunuz ÜMRANİYE sapağı zaten sağdan devam ederseniz karşınıza çıkacak...kanka sapak dediğim bir alt tünele giricen...unutma he...o alt tüneldedende çıkarsın ÜMRANİYE girişi namazgaha...en sağdanda aynı yol...tünelden gidersende aynı yol çaktınmı...

piyango işi kolay sabah sıra yok sonucta...


bu akşam çalışırım sabahda eve geçer uyurum kanka...yarın akşamda işe gidicez sonucta...buzlanma konusu zaten 3 ten sonra başlıyor motorla daha tehlikeli...:pale:

Meto yaw, sabah görüştüm telefonla, adam çalışıyo bu gün, biliyon bağ bahçe işçeri var. Bide kendi işi değil, gündeliğe gidiyor başkasının işi. Bu hafta içi gidelim dedi, bende ya yarın ya öbürgün gidelim bi kaç gün sonra hava yine bozar deyince ya yarın, ya öbürgün gibi bir karar aldık. İş durumuna göre haber vericek. Hacı naapsın adam elin işini yapıyo. Bende sabah işten geldim hala uyumadım. Ya randevu işi, langırt diye gitsek nolur =? şimdiden yarın mı öbürgün mü belli olsa sanada şu zaman geliyoz derim ama şu an diyenmiyorum da. Ama bigün önceden haber veririm. Dayı oğu, (Yarın gidelim) dedimiydi bende sana haber veririm. Ya bu akşam arıyıcak, ya yarın akşam.
 
Katılım
22 Ara 2009
Mesajlar
1
Merhaba arkadaşlar,
40 ından sonra ilk kez bir motosiklet almak istiyorum. Yıllardır istiyordum ama kısmet olmadı. Daha önce motosiklet kullanmadım , ilk başlangıç için biraz araştırdım HONDA CBF 150 mi yoksa CBR 125 mi hangisi güvenli ve mantıklı olur. Çin malı almak istemiyorum Hondaların bu modellerinin fiyatıda bana uygun gibi. Teşekkür ederim.
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Merhaba arkadaşlar,
40 ından sonra ilk kez bir motosiklet almak istiyorum. Yıllardır istiyordum ama kısmet olmadı. Daha önce motosiklet kullanmadım , ilk başlangıç için biraz araştırdım HONDA CBF 150 mi yoksa CBR 125 mi hangisi güvenli ve mantıklı olur. Çin malı almak istemiyorum Hondaların bu modellerinin fiyatıda bana uygun gibi. Teşekkür ederim.

Öncelikle hoşgeldiniz. İstanbul yolundaki Honda bayisi olan Efe'ye bence gidip iki motorunda üzerine binin ve kendinizi rahat hissedeceğiniz motoru alın.
(Ama sıfır km. almayın ikinci el almak daha mantıklı şu dönemde)
Gidip iki motorunda üstüne oturunca yüzde 90 CBF150'de karar kılacaksınız :)

CBF150 çok ideal bir başlangıç motorudur. CBR125'in yedek parçaları anormal derecede pahalıdır ama CBF150 çok daha ucuzdur.

Bu arada Ankara yazıyor profilde. Hangi semttesiniz?
Ankara'ya bir CBF150'ci dahamı geliyor ? :)
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Merhaba arkadaşlar,
40 ından sonra ilk kez bir motosiklet almak istiyorum. Yıllardır istiyordum ama kısmet olmadı. Daha önce motosiklet kullanmadım , ilk başlangıç için biraz araştırdım HONDA CBF 150 mi yoksa CBR 125 mi hangisi güvenli ve mantıklı olur. Çin malı almak istemiyorum Hondaların bu modellerinin fiyatıda bana uygun gibi. Teşekkür ederim.

Tabiki cbf 150, sorulmaz bile. Başlangıç için daha iyidir, parçası çok daha uzucdur. Yaşınız itibariylede, özel bi race hevesiniz de yoksa cbf 125 ten çok daha mantıklıdır.
 
Katılım
13 Mar 2009
Mesajlar
406
Merhaba arkadaşlar,
40 ından sonra ilk kez bir motosiklet almak istiyorum. Yıllardır istiyordum ama kısmet olmadı. Daha önce motosiklet kullanmadım , ilk başlangıç için biraz araştırdım HONDA CBF 150 mi yoksa CBR 125 mi hangisi güvenli ve mantıklı olur. Çin malı almak istemiyorum Hondaların bu modellerinin fiyatıda bana uygun gibi. Teşekkür ederim.

Bir Honda Bayisi olarak size tavsiyem CBF 150 almanız. Cbr125 ile kıyasladığımız zaman parça fiyatı ve motosikletin satış fiyatı çok daha uygun.Honda nın hangi motorunu alırsanız alın, MT üyesi olduğunuz için size piyasadan daha düşük fiyat çıkaracağız.Saygılarımla.
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
ok kanka...si zgelin ben yanınıza gelemesemde telden hallederim işinizi...

Saol dostum, şu senin moto kardeşlerinle kurduğun güzel dialok ve yardıma, bilgiye, desteğe ihtiyacı olana ikram ettiğin manevi destek, her zaman fazlası ile dikkatimi çekiştir.

Hadi ben yatar :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Bir Honda Bayisi olarak size tavsiyem CBF 150 almanız. Cbr125 ile kıyasladığımız zaman parça fiyatı ve motosikletin satış fiyatı çok daha uygun.Honda nın hangi motorunu alırsanız alın, MT üyesi olduğunuz için size piyasadan daha düşük fiyat çıkaracağız.Saygılarımla.

Hakan Başkan...2.el motor alıyormusunuz...2007 Ocakta alınma...47.000 de motörümü versem...sıfır cbf 150 alsam...:) ama ölü eşşek fiyatınada almayın...:p
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Hakan Başkan...2.el motor alıyormusunuz...2007 Ocakta alınma...47.000 de motörümü versem...sıfır cbf 150 alsam...:) ama ölü eşşek fiyatınada almayın...:p

3500bine sayarız üstüne 500TL verirsin oldumu :p:p:p:queen::queen::queen::mrgreen: Xenoncular sesiniz çıkmıyor.Herkes taktırdı sanırım yada gece gece yola çıkmıyormusunuz?:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Saol dostum, şu senin moto kardeşlerinle kurduğun güzel dialok ve yardıma, bilgiye, desteğe ihtiyacı olana ikram ettiğin manevi destek, her zaman fazlası ile dikkatimi çekiştir.

Hadi ben yatar :)

kanka bana mekanik için gelecen...Konşuk Doğu Batı Motor emrinizde...:)referansımla ayrıcalıklı hizmet vaad ediyorum...:bounce:

Hakan Bey geçen MT ye özel fiyat diye aksesuar ilan vermiş...bide bakıyoruz anesmotor sitesine giren herkese aynı fiyat...:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:59 ----------

3500bine sayarız üstüne 500TL verirsin oldumu :p:p:p:[/IMG][/URL]

kanka yenimi öğreniyon sayı saymayı...:p
 
Katılım
13 Mar 2009
Mesajlar
406
kanka bana mekanik için gelecen...Konşuk Doğu Batı Motor emrinizde...:)referansımla ayrıcalıklı hizmet vaad ediyorum...:bounce:

Hakan Bey geçen MT ye özel fiyat diye aksesuar ilan vermiş...bide bakıyoruz anesmotor sitesine giren herkese aynı fiyat...:p

:) Arkadaşlar siz sitedeki fiyatları baz almayın. MT'den arkadaşlar alıyorum dediği zaman fiyatı MT fiyatına çekiyorum.Alış veriş bitince eski fiyatına çekiyorum. :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
94
Taksitli MT fiyatı 50 TL
Nakit/tek çekim MT fiyatı 45 TL
Kargo ücretsizdir.

merhaba.ben ful giyim alıcamda acaba asya karta taksit seçeneği varmı ?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:35 ----------

Meto :) Sanada amma işimiz düştü be bu günlerde biz dayı oğlunun motörü servise götürcez demiştim ya, hacı, ya yarın ya öbürsü gün gelicez inşallah, havada bu günki gibi açık olacakmış. Şimdi sen bana güzel bi kroki çizerek tarif edermisin yine, ben bi kere geldim biliyosun, ama gel gör ki yine gelicem ama inan bulamam. Bana yine şurdan dön şurdan geç, namazgah caminden sağa dön falan :) bi tarif etsene yine, o ahşap namazgah camiini hatırlıyorum. O yola çıktımı bulurum kesin. Minibüslerle beraber biraz trafikte ilerlemiştik, sonra namazgah camiinin önünden geçip sola dönmüştük ve az aşağıda db vardı. Bu bildiğim aşamaya kadar bana tarif edersen çok sevinirim. Nimet abla muhabbetinide madem boş ver yaw :) Bu soğukta kuyruk muyruk, düşünmesi bilem üşütüyo insanı :)

Bide db ye gelirsek görüşebilirmiyiz. Geçen seferki gibi uykuya dalmada :) Sen yine bi tarif et bana da sana ulaşamazsakta adres arayarak zaman kaybetmeyelim :) Bide randevu işi falan nasıl olur. Öğleye doğru orada olucaz sanırım. Subaşı köyünden (biliyosun) toğçulara gelicez. Topçulardan karşıya geçicez. Ben sabah 9:15 gibi köyde olucam ve bu saatte beraber yola çıkıcaz. herhalde 12:00 gibi falan orada oluruz.

Metocum bu arada gizli buzlanma falan dedi haberler, Haliç köprüsünde gece kaç tane araç birbirine girmiş, kameralarda hepsini yakalamış, abi gece şoförüsün çok dikkat et. Haliç köprüsü.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:20 ----------

Yasin senide götürelim servise. Baktıralım motoruna. Uyar dersen haber veriyim. Yarın veya öbürgün. Dayı oğlu yan yatıp çamura batmazsa tabi.

abi suanlk hala yataktayım ama siz bana haber verin yinede
 
Katılım
13 Mar 2009
Mesajlar
406

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst