Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
hehe :) malsef bgn ben deildm çnkü belmden rahatsızlandım dün gazete yüklerken moturu deviriodum çekmeye çalısrken bel gitti suan yataktaym yani :) o dayımın oluydu arkasndakide gazetenin müdürü adres tarif edio,netten böle karslsmk güzel,ayaga kalktgmda tanısalm bende çk memnn olrm =)

Memnun olurum, geçmiş olsun bu arada, inşallah en kısa sürede iyileşirsin. ve tanışmış oluruz. özeline bak birazdan ok. Motoruda sorun etme, beraber hallederiz. Yani servise gitme, yol yordam, 2000 de bir yağını sen değiştir. 4000 de bir adapazarına bakıma götür. Devam :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:22 ----------

ya ölede kendi bakmıoki yannda çalısan eleman baktı ondan pek mmnun olmadım,gerçi oda iyiyms ama ben nihat abi bakcak die gtrmstm.düzelrsem gelirim farketmes yol benm içn hava iyi olsn yeter,2 gün önce izmtten dönkrkn feci ıslandmda :D

Bizde zaten iyi hava kolluyoruz. Cumartesi izinli dayı oğlu, iki cumartesi yağışlıydı gidemedik.. Bakalım haftaya yağış olmazsa İst. servise gidicez. Müsait olursan iyileşmiş olursan beraber gideriz. Yoksa Adapazarıda halleder. Ama motorun garantiden çıkmışsa maliyeti ne olur bilemiyorum. 5-10 dk sonra özeline bak ok.
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
94
Memnun olurum, geçmiş olsun bu arada, inşallah en kısa sürede iyileşirsin. ve tanışmış oluruz. özeline bak birazdan ok. Motoruda sorun etme, beraber hallederiz. Yani servise gitme, yol yordam, 2000 de bir yağını sen değiştir. 4000 de bir adapazarına bakıma götür. Devam :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:22 ----------



Bizde zaten iyi hava kolluyoruz. Cumartesi izinli dayı oğlu, iki cumartesi yağışlıydı gidemedik.. Bakalım haftaya yağış olmazsa İst. servise gidicez. Müsait olursan iyileşmiş olursan beraber gideriz. Yoksa Adapazarıda halleder. Ama motorun garantiden çıkmışsa maliyeti ne olur bilemiyorum. 5-10 dk sonra özeline bak ok.

2007 model ya garanti yok=) yapcak bişe yok artık düzelsnde o ses werirz parsını.ok bakıorm
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Yasin, 3 tane mesaj geldi senden :) Hanımı aldım Subaşına çıktım bi kaç saat önce, biraz oturup anneanne dayı falan döndük ama rüzgarda baya sallandık sağ sol :) Acayip rüzgar var. Ama havada bi o kadar sıcaktı. Kesin yağmur gelecek.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yatkta ytyrmda braz zor yazıorm o ysden kısyrm braz:)

usta burada bozuk imlayla yazman bana abes gelir...bu tarz yazanlar benim için ya 10 yaşında çocuk ya da bizi sallamıyor hesabı msnvari yazanlar gibi saygısızlık olarak algılıyorum...ok..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:52 ----------

Ama havada bi o kadar sıcaktı. Kesin yağmur gelecek.

sabahtan beri tek damla yağmadı...tam çıkıyorum evden...başladı dolu gibi yağmaya...patır patır çarpıyo kaska taneler...
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
94
usta burada bozuk imlayla yazman bana abes gelir...bu tarz yazanlar benim için ya 10 yaşında çocuk ya da bizi sallamıyor hesabı msnvari yazanlar gibi saygısızlık olarak algılıyorum...ok..

açıklama yaptım kardesm,belimi incittiğim içn yatarak yazıorm belimi oynatamıorum,olabildiince az karkter kullanıorm keyften değil yanls anlasılcak bişe yok

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:59 ----------

Yasin, 3 tane mesaj geldi senden :) Hanımı aldım Subaşına çıktım bi kaç saat önce, biraz oturup anneanne dayı falan döndük ama rüzgarda baya sallandık sağ sol :) Acayip rüzgar var. Ama havada bi o kadar sıcaktı. Kesin yağmur gelecek.

he bende gitmyo sndm=) iyi yapmısın hava çk güzldi ama dediin gibi baya rüzgarlıymıs sabah dayıoğluda zorlanms baya=) kar geliyo diolar ama bilmyrm
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yok birader kişiye özel değil bu tavrım...genelde herkese...geçmiş olsun...sana bu saatten sonra nasıl yazacağını anlatacak değilim...ya tam yaz ya hiç yazma bence istirahatini bozma...kişisel alma mevzuyu...
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
asıl sen hoşgeldin...yoksun bayağıdır topikte kekoro...kış geldi senin motor oturma odasında kalorifer yanındadır artık...:p

kırıldım valla cbfi benim kadar kros tarzı kulanan varmıdır başka bilemiyorum :)
abi valla 3 haftadır non stop haftasonu demeden işteyim bugüne imiş kısmet 110km yol yaptım rahatladım
havada bi rüzgarlıydı tam bi işkenceydi yani (ama her gün okuyorum yazılanları fazla yazmayın okuması zor oluyo valla) bugün arkadaşın zx9 ile bi turladık fena alet o kesmedi fz6 yı kulandım çok hoşuma gitti oturuş pozisyonu ve diroksiyon boyu bana uyumlu geldi oda yetmedi bi abimizde 600rr vardı birazda orda oyalandık biraz turladık o zaten dehşet bişey valla cbf imden şu anda fena halde soğudum valla o motorlardan conra cbfi kulanınca altımda bisiklet varmış gibi geldi büyük cc başka be arkadaşlar 2 viteste 100km yi görmek ve daha toplamda 6 vites olduğunu bilmek çok iyi bir duygu yolda valla hiç gecebilirmiyim gibi bi düşünceniz olmuyo acayip bi keyif yani:cat:
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
yok iyi yrlrde yptrdm özellkle gtrdm

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:39 ----------

gazete dagtyrm gnde 60 km hergn 4 5 saat çlsyo motr

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:41 ----------

o nedr motorun içnde bseymi açlmsımı grkyo

2007 model ya garanti yok=) yapcak bişe yok artık düzelsnde o ses werirz parsını.ok bakıorm

yatkta ytyrmda braz zor yazıorm o ysden kısyrm braz:)

usta burada bozuk imlayla yazman bana abes gelir...bu tarz yazanlar benim için ya 10 yaşında çocuk ya da bizi sallamıyor hesabı msnvari yazanlar gibi saygısızlık olarak algılıyorum...ok..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:52 ----------



sabahtan beri tek damla yağmadı...tam çıkıyorum evden...başladı dolu gibi yağmaya...patır patır çarpıyo kaska taneler...

yok birader kişiye özel değil bu tavrım...genelde herkese...geçmiş olsun...sana bu saatten sonra nasıl yazacağını anlatacak değilim...ya tam yaz ya hiç yazma bence istirahatini bozma...kişisel alma mevzuyu...
Metehan a bende katılıyorum. İşi biraz daha geyik durumuna sokarsak:
Motordaki sorunun anlaşılamama sebebi harf eksikliği olabilir :)
kırıldım valla cbfi benim kadar kros tarzı kulanan varmıdır başka bilemiyorum :)
abi valla 3 haftadır non stop haftasonu demeden işteyim bugüne imiş kısmet 110km yol yaptım rahatladım
havada bi rüzgarlıydı tam bi işkenceydi yani (ama her gün okuyorum yazılanları fazla yazmayın okuması zor oluyo valla) bugün arkadaşın zx9 ile bi turladık fena alet o kesmedi fz6 yı kulandım çok hoşuma gitti oturuş pozisyonu ve diroksiyon boyu bana uyumlu geldi oda yetmedi bi abimizde 600rr vardı birazda orda oyalandık biraz turladık o zaten dehşet bişey valla cbf imden şu anda fena halde soğudum valla o motorlardan conra cbfi kulanınca altımda bisiklet varmış gibi geldi büyük cc başka be arkadaşlar 2 viteste 100km yi görmek ve daha toplamda 6 vites olduğunu bilmek çok iyi bir duygu yolda valla hiç gecebilirmiyim gibi bi düşünceniz olmuyo acayip bi keyif yani:cat:

sorma hocam dün bende xt 660r kullandım tadını çıkaramadım yağmur çiseledi iki teker ve iki ayak yerde gitmek zorunda kaldım. böyle bir tork yok.. 3 viteste gaz açtığında ön teker yerden kesiliyor.
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
selamlar iyi geceler dostlar cbf ten sogumayın yawww guzel motor kereta ama gercı buyuk bı motor olunca o gucu ve yuksek torku kunlanıp gucun kontrolun sende olması duygusunu gorunce cbf takoz gıbı gelıo valla :) (yanlıs anlasılmasın bende r6-er5 ten ınıp buna bınıorum) ama sınıfınaa yetıor kereta :cat: :cherry: neyse dostlar kıslık eldıvenler kayıp gecenlerde ızmıre gıttım sogukta olum gıbı geldı vaktım olmadıgı ıcınde kahramanlara ugrayıp bı eldıven bakma fırsatı yaratamadım manısada baktıgım modellerde benı tatmın etmedı uzun omurlu bı kunlanımlı (tabı tekrar kaybetmessem gercı hos sagolsun annem kaybetmıste yada atmıs mı nabmıssa)orta kalıtede eldıven bakıorum ınternetten yada tekrar fırsat yaratırsam ızmıre gıdıp alabılecegım kendınızı kunlanıdıgı ben memnunum abı uzun yola cıkıom ne sogun ne yagmur alıo on uzerınden on numara (yok 8 fılan olsun:) ) kesın al tam sana gore dıyebılecegınız model ve marka varsa mumkunse sıtenın lınkını veyatta ısmı paylasırsanız cok sevınırım buyuk ıhtımalle 10 ocakta tekrar motorlan ankaraya gıdıcem yola cıkmadan once alsam ıyı olucak o yuzden onerılerınızı ve paylasımlarınıza sımdıden tesekkur edıorum sevgıler saygılar herkese :)
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
yok birader kişiye özel değil bu tavrım...genelde herkese...geçmiş olsun...sana bu saatten sonra nasıl yazacağını anlatacak değilim...ya tam yaz ya hiç yazma bence istirahatini bozma...kişisel alma mevzuyu...

Meto, dün yataktan kalkarken sol yandan mı kalktın naaptın sen yaw :) Yasin sen bakma Metoya, klavyendeki sadece tek harf dahi çalışıyor olsa paylaş düşünclerini. Bende önem veririm aslında, güzel eksiksiz yazmaya, düşük cümleler kurmaya çalışırım ama bazen fark ettiğimde çok geç oluyor. 10 dk yı geçmiş ve (değiştir) linki kaybolmuş oluyor. Bi harf hatası görüyorum düzeltemiyeceğimi anlayınca canım sıkılıyor. Önceden mesajlarımızın altındaki (değiştir) linki açıktı. Hangi düşük bi cümle harf hatası falan gördümü düzeltirdim mutlaka ama şimdi 10 dk içinde fark edemezsen öyle kalıyor bi daha.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:04 ----------

kırıldım valla cbfi benim kadar kros tarzı kulanan varmıdır başka bilemiyorum :)
abi valla 3 haftadır non stop haftasonu demeden işteyim bugüne imiş kısmet 110km yol yaptım rahatladım
havada bi rüzgarlıydı tam bi işkenceydi yani (ama her gün okuyorum yazılanları fazla yazmayın okuması zor oluyo valla) bugün arkadaşın zx9 ile bi turladık fena alet o kesmedi fz6 yı kulandım çok hoşuma gitti oturuş pozisyonu ve diroksiyon boyu bana uyumlu geldi oda yetmedi bi abimizde 600rr vardı birazda orda oyalandık biraz turladık o zaten dehşet bişey valla cbf imden şu anda fena halde soğudum valla o motorlardan conra cbfi kulanınca altımda bisiklet varmış gibi geldi büyük cc başka be arkadaşlar 2 viteste 100km yi görmek ve daha toplamda 6 vites olduğunu bilmek çok iyi bir duygu yolda valla hiç gecebilirmiyim gibi bi düşünceniz olmuyo acayip bi keyif yani:cat:

Ben imkanım olsada, daha üst sefiyede kaliteli yüksek cc motorlara mümkün olduğunca binmemeye çalışıyorum. Cbf ten soğumak istemediğim için. Ama yok be abi Cbf yine yine yine cebi ısıtıyor. Kim ne derse desin. Yani sonunda yine motorunu beğeniyorum. Çünki beğenmemek gibi bi lüksüm yok. Zaman geliyor yazın haftada 400-500 km yol yaptığım oluyor. Bu yolu yüksek cc ile yaptğınızı düşünsenize. Hemen soğursunu yüksek cc den :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
kırıldım valla cbfi benim kadar kros tarzı kulanan varmıdır başka bilemiyorum :)
abi valla 3 haftadır non stop haftasonu demeden işteyim bugüne imiş kısmet 110km yol yaptım rahatladım
havada bi rüzgarlıydı tam bi işkenceydi yani (ama her gün okuyorum yazılanları fazla yazmayın okuması zor oluyo valla) bugün arkadaşın zx9 ile bi turladık fena alet o kesmedi fz6 yı kulandım çok hoşuma gitti oturuş pozisyonu ve diroksiyon boyu bana uyumlu geldi oda yetmedi bi abimizde 600rr vardı birazda orda oyalandık biraz turladık o zaten dehşet bişey valla cbf imden şu anda fena halde soğudum valla o motorlardan conra cbfi kulanınca altımda bisiklet varmış gibi geldi büyük cc başka be arkadaşlar 2 viteste 100km yi görmek ve daha toplamda 6 vites olduğunu bilmek çok iyi bir duygu yolda valla hiç gecebilirmiyim gibi bi düşünceniz olmuyo acayip bi keyif yani:cat:


hacı elindekinin kıymetini bil...boşver el şeyiyle motor sürmeye gerek yok...herşey tadında güzel...o RR lar ZX 90 lar kaç yakıyo söyle bakalım...ben hayal kurmayı sevmiyorum aga...benim değilse değeri yok fazla...bi hayal kuracaksam er 6 f var...:cat:

Ben imkanım olsada, daha üst sefiyede kaliteli yüksek cc motorlara mümkün olduğunca binmemeye çalışıyorum. Cbf ten soğumak istemediğim için. Ama yok be abi Cbf yine yine yine cebi ısıtıyor. Kim ne derse desin. Yani sonunda yine motorunu beğeniyorum. Çünki beğenmemek gibi bi lüksüm yok. Zaman geliyor yazın haftada 400-500 km yol yaptığım oluyor. Bu yolu yüksek cc ile yaptğınızı düşünsenize. Hemen soğursunu yüksek cc den :)

şöyle düşünmekte fayda var...üst cc ile gezmenin tadı ne olur...uzun yola çıkmak gerekir...kısa geziler büyük cc ile gerçekten çok kısa olur...:p birde ister istemez köklersiniz ...benzin masrafları artar vs...sonu yok...
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
94
foruma yeniğ girms birini bu seklde karsılamak nekadar hos tartısılır,ben yas farkndan dolayı saygı duyuyrm
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
hacı elindekinin kıymetini bil...boşver el şeyiyle motor sürmeye gerek yok...herşey tadında güzel...o RR lar ZX 90 lar kaç yakıyo söyle bakalım...ben hayal kurmayı sevmiyorum aga...benim değilse değeri yok fazla...bi hayal kuracaksam er 6 f var...:cat:
şöyle düşünmekte fayda var...üst cc ile gezmenin tadı ne olur...uzun yola çıkmak gerekir...kısa geziler büyük cc ile gerçekten çok kısa olur...:p birde ister istemez köklersiniz ...benzin masrafları artar vs...sonu yok...

Mete usta Hayal kurmanın sonu yok. Parasıda yok. İstedigin kadar hayal kurabilirsin... Yuksek CC li bir makina kullanacaksan sag elinin hakimiyetini asla kaybetmemelisin...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
foruma yeniğ girms birini bu seklde karsılamak nekadar hos tartısılır,ben yas farkndan dolayı saygı duyuyrm

birader ben karşılama komitesinden değilim...uğurlama görevimde yok...sadece dip not olarak birşeyler yazdık...dikkate alman yeterli..yaşa başa takılma bence...akıl baştadır...

Mete usta Hayal kurmanın sonu yok. Parasıda yok. İstedigin kadar hayal kurabilirsin... Yuksek CC li bir makina kullanacaksan sag elinin hakimiyetini asla kaybetmemelisin...

ben kurmam abicim...elimde canlıyı görmeden genelde kurmam...param olsada Hayabusa alıp 300 le TEM de gitmem herhal...:p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Meto sen içeri, yani mapus damlarına gire çıka gire çıka piskopat olmuşun len :)

kanka siz uzatıyosunuz yav...cbf 150 dışındaki bir mevzu ...alıntı yaparak sonraki sayfalara taşıyosunuz he...:pale:yav bırakın yazımın muhatabı ile biz yazışalım...dimi ama yiğidim...sonucta babamın forumu değil ki...hepimiz aynıyız burada...tek derdimiz cbf 150...:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst