- Katılım
- 11 Eki 2007
- Mesajlar
- 2,838
Dunlop,pirelli,IRC hangi hocalar hangi lastik iyidir? Pirelliye bir oy varDunlop kullanan yokmu?
Baya eski sayfalarda dunlop lastik alan bir arkadaşın 6000 li km lerde lastikte çatlaklar oluştuğunu yazdığı bir mesajı vardı. O gün bu gündür Dunlop tan soğudum. Cbf kullanıpta dunlop kullanan pek yok sanıyorum. Genelde prelli IRC Michalen falan kullanılıyor ve bu 3 markadan da şikayet yazan duymadım. Bu arada ön teker de IRC onunda hamuru güzel, IRC den de memnunum.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:50 ----------
ok kanka biliyosun lastik 70 gayme kargo 35 gayme...![]()
Teslim aldığım anı hatırladım da şimdi. Evde kısmi şok geçirmiştim





