Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
meto hoşgelmişsin niye geldin:pbiz seni banlı görmeye daha çok alıştık:queen:varya bigün öle bi çakıcaklarki banı cumhurbaşkanının onayı bilke kar etmicek abi biraz relax ya...
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
722
=mete_han;1882872]yine yeni yeniden...:p





hoşgeldin

adam mazoşist kardeşim, hayattan böle zevk alıyor ,

saygı duymak lazım :mrgreen:
 
Katılım
1 Ara 2009
Mesajlar
20
herkese selamlar olsun...
sizleri yakından takip ediyor,sohbetlerinize üye olmadan ortak oluyordum.taaa kii ilk motorumu cbf 150 mi alıpta üye olana kadar artık bir yol dostunuz daha var. :p
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
herkese selamlar olsun...
sizleri yakından takip ediyor,sohbetlerinize üye olmadan ortak oluyordum.taaa kii ilk motorumu cbf 150 mi alıpta üye olana kadar artık bir yol dostunuz daha var. :p

Hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin :rendeer:
Biraz bilgi verebilirmisin? sıfırmı aldın 2.elmi fiyat km vs. gibi
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
meto hoşgelmişsin niye geldin:pbiz seni banlı görmeye daha çok alıştık:queen:varya bigün öle bi çakıcaklarki banı cumhurbaşkanının onayı bilke kar etmicek abi biraz relax ya...

metehan aga hoşgeldin :)
kaybolma buralardan yaww,sensiz tadı yok walla :)

=mete_han;1882872]yine yeni yeniden...:p





hoşgeldin

adam mazoşist kardeşim, hayattan böle zevk alıyor ,

saygı duymak lazım :mrgreen:

ya ne güzel sakin sakin takılıyorduk :)
metehan abi sen mi geldin :)

ben hayatınızın bir parçasıyım...:cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:45 ----------

herkese selamlar olsun...
sizleri yakından takip ediyor,sohbetlerinize üye olmadan ortak oluyordum.taaa kii ilk motorumu cbf 150 mi alıpta üye olana kadar artık bir yol dostunuz daha var. :p

Selamlar Zonguldak Ereğlisine...
 
Katılım
30 Haz 2008
Mesajlar
9
merhaba arkadaşlar.
ben antalyadan bir honda cbf 150 hayranı olarak ve spor arabama lpg takmak yerine şehir içi zaten tek başına kullandığım arabama alternatif cbf 150 almak istediğim için siz kullanıcılara bir kaç sorum olacak.(otomobilim 14lt yakıt tüketiyo)

1)şehir içi normal kullanım ve şehirdışı kullanım olarak honda cbf yakıt tüketimi nedir?
2)aracını çok temiz kullanan biriyimdir kapalı garajım da var honda bana sorun çıkarır mı?
3)daha önce almaya niyetlendiğimde devir saatinin olmadığını ve 2008 yazında geleceği söyleniyodu.şuanki modellerde devir saati var mı acaba yada harici bir devir saati takılabilir mi bu araçlara?
4)motosikletçi bir kaç arkadaşım çıkıp 1000 km falan yapabiliyorlar.bu araçta hava soğutma sistemi varsa eğer yazın hararet yapar mı yada durmadan 90km hızla 200km yol gidebilir mi acaba?


sorularımın yanıtları için şimdiden teşekkürler.
kısmetse bu yaz benim de bir cbf 150m olacak.

saygılarımla...


eren konu
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
merhaba arkadaşlar.
ben antalyadan bir honda cbf 150 hayranı olarak ve spor arabama lpg takmak yerine şehir içi zaten tek başına kullandığım arabama alternatif cbf 150 almak istediğim için siz kullanıcılara bir kaç sorum olacak.(otomobilim 14lt yakıt tüketiyo)

1)şehir içi normal kullanım ve şehirdışı kullanım olarak honda cbf yakıt tüketimi nedir?
2)aracını çok temiz kullanan biriyimdir kapalı garajım da var honda bana sorun çıkarır mı?
3)daha önce almaya niyetlendiğimde devir saatinin olmadığını ve 2008 yazında geleceği söyleniyodu.şuanki modellerde devir saati var mı acaba yada harici bir devir saati takılabilir mi bu araçlara?
4)motosikletçi bir kaç arkadaşım çıkıp 1000 km falan yapabiliyorlar.bu araçta hava soğutma sistemi varsa eğer yazın hararet yapar mı yada durmadan 90km hızla 200km yol gidebilir mi acaba?


sorularımın yanıtları için şimdiden teşekkürler.
kısmetse bu yaz benim de bir cbf 150m olacak.

saygılarımla...


eren konu

1: 1lt benzin ile ortalama 35 km
2: Cıkartmaz
3: 2008 yazında yani 2009 larda devir saati var mı bilmiyorum. Motoru kullanım esnasında devir saatine cok fazla ihtiyacın olmuyor.
4: Gider kardeşim gider. 90 km sabit hızla 330 ile 370 km arasında sadece yakıt almak için durmak sartı ile 1000 km bile gider. Yeterki sen dayanabil.

Yahu bu topikte motor sorunun dan cok mete abinin "ban" sorunu konusuluyor. Saka birtarafa da evine hoşgeldin Metehonda
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
yakıt 1 litre ile 30 km normal şartlarda
benzin pahalı oldugundan 110 bine tekabül eder.
hız olarak 90--100 gibi düşün iniş aşagı rüzgar arkadan eserse 130 a kadar çıkar zararlıdır.durmadan 200 km gider şişme yapmaz.ama 4000 lirayı hak edermi etmezmi tartışılır. bana göre 4000 lira bu motora yazık çok kazık fiyat
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Eki 2009
Mesajlar
282
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu cbf 150 lerin 2. elleri 2006-2008 ne kadar??

çok oynak fiyatlar 2008 ler 3000 tl genelde ama iyi pazarlık fiyatı aşağı çeker tabiki:queen:
ben 2008 model 6700 de falan aldım 2600 tl ye.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:44 ----------

500-600 km gidiyorum bi yağ ile, ama zincir temiz ise. Yani yağlamadan önce zincirin durumu çok kötü değilse kuru bezle bi siliyorum, daha sonra yağlıyorum, zincir temizliği gerekiyorsa önce temizleyip sonra yağlıyorum. Aşağı yukarı 500-600 km idare ediyor. Arada zincire parmak atıyorum, yağlı ise zaten belli ediyor. Valvoline ve Castrol zincir yağı kullandım. Castrol ün zincire yapışma ve zincir üzerinde kurtuma özelliği Valvoline den daha yüksek olduğundan Castrol kullandığım dönemlerde daha sıklıkla zincir yağ istiyordu. Yağ zincir üzerinde çabuk kuruduğundan akabinde çabuk dökülüyordu ve etksiini yitiriyordu, ama hızlı çabuk ve kuvvetli kuruması cantlara hiç sıçramamsına sebep oluyordu. Valvoline yağladıktan sonra ilk yola çıklıldığında fazlasını bi posta atıyor. Ama devamında castrolden daha uzun ömürlü gibi. Bu iki marka ile ilgili deneyimim böyle.

teşekkürler bence benim yağ almam lazım:cherry:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Bu fiyat politikası yüzünden şu anda 1 tane cbf satılmıyor bayide 2 ay önce ne varsa duruyor bukadarda olmaz ya 4000 lede kalsa 300 daha ekleyin masraf plaka vs...
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
Bu fiyat politikası yüzünden şu anda 1 tane cbf satılmıyor bayide 2 ay önce ne varsa duruyor bukadarda olmaz ya 4000 lede kalsa 300 daha ekleyin masraf plaka vs...

aslında almayacaksın almayarak pretesto edeceksın belkı fıat düşer bana da fıatı pahalı gelıyor nedırki yaw kımse kızmasın ama hondaysa honda gerci apaçi de aynı fıata satılıyor sanırım o zaten hiç alınmaz ekonomık olsun dıye alırsam yıne honda tercıhım olacak ama işte ikinci eldede benım gıbı yönlenenler yuzunden fiat şişiyor
 
Katılım
23 Mar 2009
Mesajlar
2,946
arkadaşlar satış adetleri yüksek olursa değeri düşük olur, ve satınalmayıp pretesto etmek fiyatları etkilemez.

fiyatla ilgili 2006 yılında maliye bakanlığının motosikletler için çıkardığı ÖTV vergisine isyan edin
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
arkadaşlar satış adetleri yüksek olursa değeri düşük olur, ve satınalmayıp pretesto etmek fiyatları etkilemez.

fiyatla ilgili 2006 yılında maliye bakanlığının motosikletler için çıkardığı ÖTV vergisine isyan edin

Evet motorsiklet vergisi en çok olan ülke bizim ülkemiz.. % 50 yakın vergi var...
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
motoru alırken ödediğin vergi bir kere.. çok önemsemeyin.. asıl vergi yakıtta. hesaplayın bak 3lira benzin yarısı vergi. 10 km kullan cbf i 1.5 çarpı onbin 1500 tl :)

böyle hesaba giderseniz daha mantıklı değilmi.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
motoru alırken ödediğin vergi bir kere.. çok önemsemeyin.. asıl vergi yakıtta. hesaplayın bak 3lira benzin yarısı vergi. 10 km kullan cbf i 1.5 çarpı onbin 1500 tl :)

böyle hesaba giderseniz daha mantıklı değilmi.

Evet.. 100 tl yakıt aldınız bunun 60 tl si vergi arkadaşlar... Abartı değil..:farao:
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
arkadaşlar satış adetleri yüksek olursa değeri düşük olur, ve satınalmayıp pretesto etmek fiyatları etkilemez.

fiyatla ilgili 2006 yılında maliye bakanlığının motosikletler için çıkardığı ÖTV vergisine isyan edin

ben bıreyım devletle nıye uğraşayım daha doğrusu uğraşabılırmıyım ben almam o da satamaz satamadığının problemını kendısı daha ıyı bılır gıder devletle o uğraşır tıcaret elbabı olduğu içinde devlet onu benden daha cok dıkkate alır . tabii bunlar akılda olan teorik düşünceler uygulaması olması cok zor yakıtla ilgili planlarımda var ama 5 10 kişiyle olacak seyler değilki bunlar sokakta yuksek cc motosıklet jeep bı dunya var millet lükse düşkunluğu var işine tramvay bısıklet yada motosıkletle gıtsın bakalaım tuketım düşsün ne olur
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst