- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
hiç sanmıyorum bi şöfer daha olcaktır mutlaka
cbf ile 2 kişi heç çekilmez...
mete ağa hoş geldin gözümüz yollarda kaldı
bi daha ne zaman ban yemeyi umuyorsun acep aklımıza takılan soruları şimdiden soralım, seni bulamayız falan :queen:
kanka ban yalaması oldum valla bişey diyemiycem...belki bugün belki bugündende yakın...