Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
242
15-50 biraz daha kalın yazlık yag eksiltmez tabi ethem abi:):):) 10-40 ta bakmak lazım eksiltip eksiltmedigine en iyisi 20-50 hiç eksilmez:)

Sedat sen gitsene topacına :p ybr yi sattık hala senden kurtulamadık:queen::queen:


selamın aleyküm cbf halkı mesaj yazmak bugüne kısmetmiş eski bir ybr kullanıcısıyım 2006 yılında aldığım motorun modelini yükseltmek istedim ve eşdeğer olan cbf e geçeyim dedim şuan için motorumdan memnunum(tam 1 hafta oldu 550 km de) bundan sonra kabul ederseniz bende aranızdayım... herkese kazasız belasız sürüşler.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Sedat sen gitsene topacına :p ybr yi sattık hala senden kurtulamadık:queen::queen:


selamın aleyküm cbf halkı mesaj yazmak bugüne kısmetmiş eski bir ybr kullanıcısıyım 2006 yılında aldığım motorun modelini yükseltmek istedim ve eşdeğer olan cbf e geçeyim dedim şuan için motorumdan memnunum(tam 1 hafta oldu 550 km de) bundan sonra kabul ederseniz bende aranızdayım... herkese kazasız belasız sürüşler.

profil resmini degiştir birader o motör buraya ait degil:cherry::cherry::cherry: koy kendi yeni motörünü hayirli ugurlu olsun kanka bi çift michelin alda duroları ver bana benzin döküp yakacam:cherry::cherry::cherry:
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
242
profil resmini degiştir birader o motör buraya ait degil:cherry::cherry::cherry: koy kendi yeni motörünü hayirli ugurlu olsun kanka bi çift michelin alda duroları ver bana benzin döküp yakacam:cherry::cherry::cherry:

kanka bu lastiklerle bir süre devam edecez ileride inşallah...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Pandacık bu taktikleri bizzat senden öğrendik. :)

Ani toplaşma topiğimde inceden sığdırmıştın! :cherry:
An sana misil! :pr:

Şunu iyi biliyorum ki senin altında CBF150 krosluk mertebesine bile ulaşmış, dağ tepe bayır dememiş bi makine. Kötülemedik motorunuzu, küsmeyin hemen. :)

tamam affediyorum seni...azad ediyorum...:p:rendeer:

Bugün+Yarın tail, gelin görün ki havaya bakın kardeşler ya.

Bu arada motosiklet pantolonu, eldiveni, başlığı, boğazlığı, maskesi falan, kayak malzemeleri grubundan arattırayım dedim netten. Oldukça uygun pantalonlar falan denk geldi, google den arattırın, inceleyin, (kayak malzemeleri) yazın çıkıyor. Veya kayak pantalonu yazıncada çıkıyor. Çok uygun pantolonlar gördüm, yağmur, rüzgar, soğuk geçirmez, aynı özellikte, koruyucu olması açısından yani eldivenler falan var. Fiyatları sanki moto aksesuarlarından biraz daha makul gibi geldi, bence ihtiyacı olanlar için araştırmaya değer.

Son zamanlarda motor yağ eksiltmemeye başladı, veya repsol yağ var motorda çok kaliteli ve eksilmiyor. Dün kontrol etmiştim 1300 km oldu aynı repsol 15w/50 yağ ile. Hiç eksilmemiş, şaşırdım. Bi dahaki yağ değşimine kadar ilave ve seviye kontrolü istemez. Elimde takviyelik yağda yoktu. Ufakta olsa masraf etmemiş olduk :)

Cumartesi cumatesi uyumayın yaw :) Yazında bende yazam :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:28 ----------

Dostlar Anesmotorda çok güzel bi lastik kampanyası var cbf 150 için. İncelemeye değer.
http://www.anesmotor.com.tr/store/ProductDetails.aspx?productId=86579

oh bu dünya sana güzel Ford Gülü:p ye iç yat...:) kış geldi haco artık herkes nette...:p yokmu lan işin gücün Cumartesi gecesi ...:queen:


kanka lastik olayına karamsar bakıyorum...bunlar durodan farksız diyor içimden bir ses...kaliteli Pırellı 50 gayme bunlarda 50 game dimi kanka...


Kimdir Unilli?
Acme Rubber Ind.Co.Ltd (Acme Lastik Sanayi Ltd.)’ye bağlı birlastik markası olan Unilli Motor Ltd. uzman bir lastik üreticisi. Tüm dünyada bilinen ve çeşitli ebatlarda ve türlerde lastik üreten firmanın genel merkezi Tayvan’da. Gelişmiş ekipmanları ve kalite yönetimiyle müşterilerine en iyi şekilde hizmet vermeyi amaçlamış bir firma.


Ürün Avrupanın en iyisi diyor ama Tayvan malıymış...:p


bana resim nasıl yüklenir öğretnde gözünüz ybr görsün:) not: metehan bilir


Önce www.imageshack.us adresine gidin.




"Gözat" a tıklayın ve pc nizden seçtiğiniz resmi tıkla...

Eğer resminiz büyük boyutta ise "Resize Image" kutucuğunu işaretleyip 640X480 boyutunu seçin, resim ufaksa bu adımı atlayın.

"host it!" e tıkladıktan sonra biraz bekleyin.





Mavi renkteki (seçilmiş olan kısım) yani "Hotlink for forums (1)" deki URL li adresi komple kopyalayıp forumumuzdaki mesaj yazdığınız kısıma olduğu gibi yapıştırın. Mesaj yazdığınız sayfadaki "Img" tuşuna basmanıza gerek yok. Resminiz gözükecektir. Kolay gelsin...


http://www.motosiklet.net/forum/etk...150-lerle-alternatif-igneada.html#post1844199

bakın cbf lerle nasıl gezdik, en çokta tatlı su motorcusu metehan baksın belki canı cekerde bu taraflara doğru gelir :p

du bakalım hacı cav cav...senin hayatın kadar km yapmışım hacı...:bounce:
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
buyrun birkaç resimde benden:)
06102009640.jpg


06102009642.jpg
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
15-50 biraz daha kalın yazlık yag eksiltmez tabi ethem abi:):):) 10-40 ta bakmak lazım eksiltip eksiltmedigine en iyisi 20-50 hiç eksilmez:)

Benim servise sordum (Havalar soğumaya başladı. Ne zaman 10/40 a geçelim) dedim. (15/50 ile devam geçmeye gerek) yok dedi. Soğuklar bu günlerde yeni yeni başladı. 15-50 ile soğuk havalarda motorun ısınması ve ilk çalıştırma 10/40a nazaran güç olabilir diye düşünüyorum. Ama böyle bi olumsuzluk gözlemezsem 15-50 ile devam edicem. 15-50 den Kocaeli ikliminde kışında memnun kalırsam belki uzun vadede motoru koruması açısından daha iyi olabilir. Sonuçta bi nebze daha kalın ve uzun vadede motor içersindeki sürtünmenin olumsuz etkileri ile daha iyi mücadele edebileceğini düşünüyorum. Ara sıra o bahsettiğini yapıyorum, yazın 15/50 ile tam 1000 km de değiştirmiştim 50 gr eksik çıkmıştı. Kışında bi 1000 km 10/40 ile bi deneme yapıcam şöyle 25-30 bin arasına geldiğinde. Bakam ne çıkacak. Şu an motor durumu oldukça sağlıklı nazar değmesin her birimzin motörü için elbette :)

Bu arada Sedatım, ybr gerçekten yanim hiç mi eksilme eğilimi olmaz yağda, bi dahaki yağ değişimine kadar çubuğu çekip bakmakla falan uğraşmazmısınız hiç =?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:46 ----------

Sedat sen gitsene topacına :p ybr yi sattık hala senden kurtulamadık:queen::queen:


selamın aleyküm cbf halkı mesaj yazmak bugüne kısmetmiş eski bir ybr kullanıcısıyım 2006 yılında aldığım motorun modelini yükseltmek istedim ve eşdeğer olan cbf e geçeyim dedim şuan için motorumdan memnunum(tam 1 hafta oldu 550 km de) bundan sonra kabul ederseniz bende aranızdayım... herkese kazasız belasız sürüşler.

Aramıza hoşgeldin. Hanginizsiniz siz :) ? Abimi kardeş mi yani ? Makine müh. olan arkadaş mı diğeri mi ?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:52 ----------

kanka lastik olayına karamsar bakıyorum...bunlar durodan farksız diyor içimden bir ses...kaliteli Pırellı 50 gayme bunlarda 50 game dimi kanka...


Kimdir Unilli?
Acme Rubber Ind.Co.Ltd (Acme Lastik Sanayi Ltd.)’ye bağlı birlastik markası olan Unilli Motor Ltd. uzman bir lastik üreticisi. Tüm dünyada bilinen ve çeşitli ebatlarda ve türlerde lastik üreten firmanın genel merkezi Tayvan’da. Gelişmiş ekipmanları ve kalite yönetimiyle müşterilerine en iyi şekilde hizmet vermeyi amaçlamış bir firma.

Ürün Avrupanın en iyisi diyor ama Tayvan malıymış...:p

Evet elbette bi prelli michalen kadar iyi olmayabilir ama Durolardan iyi olduğu kanatindeyim, aslında inmiş haline raftayken bi parmak atıp hamurunu hissetmek lazım. Durolarla hamuru farklı ise hemen bu farkı anlayabiliyorum.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:56 ----------

http://www.motosiklet.net/forum/etk...150-lerle-alternatif-igneada.html#post1844199

bakın cbf lerle nasıl gezdik, en çokta tatlı su motorcusu metehan baksın belki canı cekerde bu taraflara doğru gelir :p

İyi gezmişsiniz ha, yalnız o yan yatmış cbf i görünce içim ezildi yaw :) Benim bildiğim Meto yağmura çamura kara girer, affetmez.
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Bu bence cbf 150 değil ve ybr nin kövlerde ailecenek binilmek suretiyle kullanımı daha fazla :) Dolayısıyla bu bağlamda düşünüldüğünde güvenlik kurallarını en çok bana kalırsa ybr ciler katlediyorlar :mrgreen: Ybr nin servisi nerdeyse köylerde bilem olduğundan memleketimizin her yerinde bi ybr görebilirsin, ha bu iyi bişey elbette ama durum böyle olunca en cahil-en yaşlı- en genç-en bilinçsizin altında da ybr olma ihtimali cbf kullananlara nazaran daha fazla oluyor ne yazık ki.
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Bu bence cbf 150 değil ve ybr nin kövlerde ailecenek binilmek suretiyle kullanımı daha fazla :) Dolayısıyla bu bağlamda düşünüldüğünde güvenlik kurallarını en çok bana kalırsa ybr ciler katlediyorlar :mrgreen: Ybr nin servisi nerdeyse köylerde bilem olduğundan memleketimizin her yerinde bi ybr görebilirsin, ha bu iyi bişey elbette ama durum böyle olunca en cahil-en yaşlı- en genç-en bilinçsizin altında da ybr olma ihtimali cbf kullananlara nazaran daha fazla oluyor ne yazık ki.

ethem abi hemen niye ybr yi kendine rakip görüyosun anlamadım:p:p:p ybr için teknik servise gerek dahi yok bisiklete binmesini bilen herkes bakım tmir yapabilir...:p:p:p bak bisiklet binen dedim tamir vs etmesine bile gerek yok:):):)::)
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
ethem abi hemen niye ybr yi kendine rakip görüyosun anlamadım:p:p:p ybr için teknik servise gerek dahi yok bisiklete binmesini bilen herkes bakım tmir yapabilir...:p:p:p bak bisiklet binen dedim tamir vs etmesine bile gerek yok:):):)::)

Yaw ben rakip görmüyorumda, zati rakip olamaz bunu herkez biliyo da :) cbf i kendilerine rakip gürüp topaca böyle bilinçsizce laf atanları bi türlü kaldıramıyorum. Rakip görüp çekemeyenler, cbf ile alakası bile olmayan modellerin bi takım fotolarını cbf olduklarını idea ederek, böyle tahrik ediyorlar ya :) Duramıyom bende napiyim. Bu arada Ybr ile cbf arasında motor yapısı arasında bi fark yok, ybr motorundan anlayan cbf ten de anlar, Fethiye' ye gittiğimizde pis benzin mi aldık ne oldu bilmiyoırum karbratör tıkandı motor ara ara benzin yemiyomuş gibi stop etmeye başladı. Çektim bi konunicinin önüne karbratörüğ temizlettim 5 tl verdim. Hadi eyvallah. Bizim sadece bi yaygın olmayan teknik servis sorunumuz var, hepsi bu. Bi gün inşallah buda aşılır. Koca Karamürsel' de 64.000 nüfus var 3 tane cbf var. Ybr sürüyle, neden çünki servisi var. Bana en yakın Honda servisi 70 km. Sonra 100 km de var. Bursa ve İstanbul Pendik Güngör motor 100 km gibi. Bende sabahtan beri birileri yazsa da bende yazsam diye bekliyodum :) Bu arada Sedat sen kaç km de bir yağ değişiyosun ? Bu km süresince 1 gr dahi yağ eksiltmiyor mu ve yağ seviyesini hiç kontrol etmen gerekmiyor mu =?
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Yaw ben rakip görmüyorumda, zati rakip olamaz bunu herkez biliyo da :) cbf i kendilerine rakip gürüp topaca böyle bilinçsizce laf atanları bi türlü kaldıramıyorum. Rakip görüp çekemeyenler, cbf ile alakası bile olmayan modellerin bi takım fotolarını cbf olduklarını idea ederek, böyle tahrik ediyorlar ya :) Duramıyom bende napiyim. Bu arada Ybr ile cbf arasında motor yapısı arasında bi fark yok, ybr motorundan anlayan cbf ten de anlar, Fethiye' ye gittiğimizde pis benzin mi aldık ne oldu bilmiyoırum karbratör tıkandı motor ara ara benzin yemiyomuş gibi stop etmeye başladı. Çektim bi konunicinin önüne karbratörüğ temizlettim 5 tl verdim. Hadi eyvallah. Bizim sadece bi yaygın olmayan teknik servis sorunumuz var, hepsi bu. Bi gün inşallah buda aşılır. Koca Karamürsel' de 64.000 nüfus var 3 tane cbf var. Ybr sürüyle, neden çünki servisi var. Bana en yakın Honda servisi 70 km. Sonra 100 km de var. Bursa ve İstanbul Pendik Güngör motor 100 km gibi. Bende sabahtan beri birileri yazsa da bende yazsam diye bekliyodum :) Bu arada Sedat sen kaç km de bir yağ değişiyosun ? Bu km süresince 1 gr dahi yağ eksiltmiyor mu ve yağ seviyesini hiç kontrol etmen gerekmiyor mu =?

Ybrcilerle Cbfciler kardestir birbirimize b.k atmayalım biz commuterciler bir bütünüz:cherry::cherry::cherry:
Ethem abi 2000 kmde bir yagını degiştiririm Servise gitmem yapabildigmi kendim yapamadıklarımı arkadaslarımdan yardım alirim(Lokman Hekim-Tek Teker Ramço) bi gram bile yag eksilmez sık sık ta duman atiyormu diye bakarım kendimce...Bu zamana kadar eksildgini göremedim...daha erken sayılır bi 20-30 bin km sonunda bakmak lazım
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Neden çünki tutulan motor =)

Yok ya, servisi var diye tercih ediliyor, ben bile aslında ilk başta 0 km Ybr lere bakıyordum, az kaldı alacaktım. Hondanın servisi yok buralarda diye. Bi gün bozulursa naaparız diye, olur ya marş basmaz motor çalışmaz falan yanarız diyordum kendi kendime. Beni dayı oğlu kurtardı. Benden 1 hafta önce Güngör Motordan aldı sıfır.. Gittim, bi bindik bi sürdüm falan, sonra ben cbf alıcam dedim satarım servisini mervisini. Gerçekten de iyiki almışım diyorum şimdi. Bakımlı motorun kolay kolay servise ihtiyacı olmuyor ki zaten sürpriz ve beni aşan bişey olursa motor çalışmayacak ve servise gidemiyecek kadar ciddi bişey, burada mondial kanuni servisleri falan var cbf tende anlıyorlar, onlara götürüveririm, gerekli ne parça varsa temin ederim, yaptırırım. Sadece 4000 de bir 70 km git - 70 gel 140 km yapıyorum hepsi bu. Ama bence değer. Buda çok sık kullandığım yaz dönemleri bile 2-3 ayda bir oluyor ki zaten bu km yi her an öylesine bi gezi için bile yapabiliyorum. Yani koymuyor. Yani servislerin uzak olması sorun olmuyor.

Yaw ben durup dururken ortada hiç fol+yumurta, bi paslaşma bişey yokken ybr topacına giripte, yok ybr şöyledir böyledir demedim. Dostlar yapmayın böyle, en sonunda buluşup yine beraber geziyoruz ki yine gezecez inşallah. Yalan mı ? Her iki motorda kendi branşlarında birbirinden üstün olan ufak tefek yönleriyle kaliteli ürünlerdir. Böyle tartışma ve laf atmalarla birbirimize düşeriz, yazık ederiz. Yapmayalım. Yani ben yazarım o yazar ..... gider yazık olur. Ybr cilerle ::cheeeeer her zaman beraberiz.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:03 ----------

Ybrcilerle Cbfciler kardestir birbirimize b.k atmayalım biz commuterciler bir bütünüz:cherry::cherry::cherry:
Ethem abi 2000 kmde bir yagını degiştiririm Servise gitmem yapabildigmi kendim yapamadıklarımı arkadaslarımdan yardım alirim(Lokman Hekim-Tek Teker Ramço) bi gram bile yag eksilmez sık sık ta duman atiyormu diye bakarım kendimce...Bu zamana kadar eksildgini göremedim...daha erken sayılır bi 20-30 bin km sonunda bakmak lazım

Kardeşim, aynı duygu ve düşünceleri aynı anda yazmışız yaw :)
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Yok ya, servisi var diye tercih ediliyor, ben bile aslında ilk başta 0 km Ybr lere bakıyordum, az kaldı alacaktım. Hondanın servisi yok buralarda diye. Bi gün bozulursa naaparız diye, olur ya marş basmaz motor çalışmaz falan yanarız diyordum kendi kendime. Beni dayı oğlu kurtardı. Benden 1 hafta önce Güngör Motordan aldı sıfır.. Gittim, bi bindik bi sürdüm falan, sonra ben cbf alıcam dedim satarım servisini mervisini. Gerçekten de iyiki almışım diyorum şimdi. Bakımlı motorun kolay kolay servise ihtiyacı olmuyor ki zaten sürpriz ve beni aşan bişey olursa motor çalışmayacak ve servise gidemiyecek kadar ciddi bişey, burada mondial kanuni servisleri falan var cbf tende anlıyorlar, onlara götürüveririm, gerekli ne parça varsa temin ederim, yaptırırım. Sadece 4000 de bir 70 km git - 70 gel 140 km yapıyorum hepsi bu. Ama bence değer. Buda çok sık kullandığım yaz dönemleri bile 2-3 ayda bir oluyor ki zaten bu km yi her an öylesine bi gezi için bile yapabiliyorum. Yani koymuyor. Yani servislerin uzak olması sorun olmuyor.

Yaw ben durup dururken ortada hiç fol+yumurta, bi paslaşma bişey yokken ybr topacına giripte, yok ybr şöyledir böyledir demedim. Dostlar yapmayın böyle, en sonunda buluşup yine beraber geziyoruz ki yine gezecez inşallah. Yalan mı ? Her iki motorda kendi branşlarında birbirinden üstün olan ufak tefek yönleriyle kaliteli ürünlerdir. Böyle tartışma ve laf atmalarla birbirimize düşeriz, yazık ederiz. Yapmayalım. Yani ben yazarım o yazar ..... gider yazık olur. Ybr cilerle ::cheeeeer her zaman beraberiz.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:03 ----------



Kardeşim, aynı duygu ve düşünceleri aynı anda yazmışız yaw :)

Motoru servise bence götürme ethem abi yag degişimlerini kendin yap....diger ayar vs..leride arkadaslardan yardım alirsin...:mrgreen::)
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Yok ya, servisi var diye tercih ediliyor, ben bile aslında ilk başta 0 km Ybr lere bakıyordum, az kaldı alacaktım. Hondanın servisi yok buralarda diye. Bi gün bozulursa naaparız diye, olur ya marş basmaz motor çalışmaz falan yanarız diyordum kendi kendime. Beni dayı oğlu kurtardı. Benden 1 hafta önce Güngör Motordan aldı sıfır.. Gittim, bi bindik bi sürdüm falan, sonra ben cbf alıcam dedim satarım servisini mervisini. Gerçekten de iyiki almışım diyorum şimdi. Bakımlı motorun kolay kolay servise ihtiyacı olmuyor ki zaten sürpriz ve beni aşan bişey olursa motor çalışmayacak ve servise gidemiyecek kadar ciddi bişey, burada mondial kanuni servisleri falan var cbf tende anlıyorlar, onlara götürüveririm, gerekli ne parça varsa temin ederim, yaptırırım. Sadece 4000 de bir 70 km git - 70 gel 140 km yapıyorum hepsi bu. Ama bence değer. Buda çok sık kullandığım yaz dönemleri bile 2-3 ayda bir oluyor ki zaten bu km yi her an öylesine bi gezi için bile yapabiliyorum. Yani koymuyor. Yani servislerin uzak olması sorun olmuyor.

Yaw ben durup dururken ortada hiç fol+yumurta, bi paslaşma bişey yokken ybr topacına giripte, yok ybr şöyledir böyledir demedim. Dostlar yapmayın böyle, en sonunda buluşup yine beraber geziyoruz ki yine gezecez inşallah. Yalan mı ? Her iki motorda kendi branşlarında birbirinden üstün olan ufak tefek yönleriyle kaliteli ürünlerdir. Böyle tartışma ve laf atmalarla birbirimize düşeriz, yazık ederiz. Yapmayalım. Yani ben yazarım o yazar ..... gider yazık olur. Ybr cilerle ::cheeeeer her zaman beraberiz.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:03 ----------



Kardeşim, aynı duygu ve düşünceleri aynı anda yazmışız yaw :)



Abowww :):)
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Motoru servise bence götürme ethem abi yag degişimlerini kendin yap....diger ayar vs..leride arkadaslardan yardım alirsin...:mrgreen::)

Yağ değişimlerini kendim yapıyorum zaten. Sadece garantiden çıkmaması için 4000 de bir bakım yapılması gerekiyor yetkili servisinde. Kitapçıkta 1000-4000-8000-12000......diye gidiyor. 2010 Eylüle kadar garantisi devam ediyor. Bu km lerde bakıma gitmezsen garanitiden çıkıyor. Aradaki 2000 km de yağını ben değiştiriyorum. 4000 de bir mecburen servise gidiyorum. Bu mecburiyet olmasa buji hava filtre dişli zincir cart curt kendimde değiştirebilirim. Şimdiye kadar motora yaplılan işlemler arasında benim yapamayacağım sadece sibop ayarı ve karbratör temizliği, bide ön fren balatasını nasıl sökerim onu bilmiyorum. Kolay olmalı. Neyse yapamadığım işlemleri buradaki servislere 3-5 verir yaptırırım. Garanti bittikten sonra servislerle pek işim olmaz. Yalnız deb. balatası bittiğinde ve ekzantirik zincirinin ömrü nedir bilmiyorum ama değişmesi gerktiğinde bunları yapamam. Zaten bunlarda 50-60 binden önce bitmezmiş.

Bi yandan da düşünüyorum. 4000 de bir servise gitmek aslında maddi olarak pek külfetli olmuyor vede servis uzak ta olsa zor olmuyor. Servisimle bağımı koparmıyim hesabı. Ben yine duramam garantiden sonrada 4000 de bir giderim. 70 km uzun bi mesafe sayılmaz düşününce, yağmur kar tipi olmasın yeter :)
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
449
Arkadaşlar malum motoru yeni aldım ve devir saati yok.. Vites arttırımınıda genelde motorun sesine göre yapıyorum. Km saatine göre bu arttırımlar uygunmu acaba?

TEK: 20-40-60-80
Artçıyla beraber : 20-35-55-70
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst