Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
Akü suyunu kontrol etmiştim tabiki. Motorun sarzı iyi, ama akü sarz tutmuyor.. Bugunun tatil olmasını fırsat bilerek ertelemekte oldugum işlemleri yaptırdı.
1:Unilio marka 90-90-18 ark lastik :60 tl
2:Debriyaj balatası :35 tl
3: Arka jant daki muhtelif yerlerin duzeltilmesi: 20 tl
4: Yusan marka kuru aku :45 tl
5: 10-50 Yag :20tl
6: İşçilik : 50 tl
Tolam da 230 tl tuttu. İlk 15 km yol da vites gecişleri cok yumusadı. Yag filitresinden cıkan pisligi gördüm. Servisin peryodik bakımlarda 2 veya 3 yag degişimde mutlaka temizlenmesi gerektigi kanatindeyim..Kısa zamanda foto eklemeye calışacagım ama fazla zamanım olmuyor...


bu fiyat gercekmi debriyaj balatası ile ilgili, o zaman bişey değil.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:03 ----------

etoşşş...bak 1995 teki fotomu buldum...:queen:



mete.jpg
[/QUOTE]


yuh yani 95 ten beri şimdiki halini nasıl aldın arkadaş, köfteleri artık az ye istersen böyle gidersen bikaç sene sonra iyice tanınmaz hale gelicen :queen:
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
192
[img=http://img503.imageshack.us/img503/8301/grnt0043.jpg]
pogramı kurup hotliks kısmını kopyalayp yazdım inş olur
[img=http://img156.imageshack.us/img156/6010/grnt0040.jpg]
[img=http://img691.imageshack.us/img691/1660/grnt0039.jpg]

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:16 ----------

hav filitresi: 6,22 buji:17,58 yag:20 periyodik bakım 25 sübp ayarı 12,75 kdv:14,77 toplam 96,82 tl imiş servis bakım sıtandart tır diye itiraz etmedim kuzu kuzu ödedik
 
Katılım
14 Mar 2009
Mesajlar
46
slm arkadaşlar adım burak, eskişehirden, öğretmenim...
çok sık yazmasam da takip edenlerdenim forumu... (hani bazen sırf forumda okuyanlar var hiç katılmıyorlar, dendiğinde ben üzerime alınıyorum:)

acaba şöyle 10 kasımda Ankarada Anıtkabirde buluşsak, hem tanışsak hem de günü birlik Atamızı ziyaret etsek nasıl olur?
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
slm arkadaşlar adım burak, eskişehirden, öğretmenim...
çok sık yazmasam da takip edenlerdenim forumu... (hani bazen sırf forumda okuyanlar var hiç katılmıyorlar, dendiğinde ben üzerime alınıyorum:)

acaba şöyle 10 kasımda Ankarada Anıtkabirde buluşsak, hem tanışsak hem de günü birlik Atamızı ziyaret etsek nasıl olur?

çok yorucu olur günü birlik 1000 km öyle düşünüyorum....
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
slm arkadaşlar adım burak, eskişehirden, öğretmenim...
çok sık yazmasam da takip edenlerdenim forumu... (hani bazen sırf forumda okuyanlar var hiç katılmıyorlar, dendiğinde ben üzerime alınıyorum:)

acaba şöyle 10 kasımda Ankarada Anıtkabirde buluşsak, hem tanışsak hem de günü birlik Atamızı ziyaret etsek nasıl olur?


Çok yorucu olur bizler için. Bir gece kalmamız söz konusu olacaktır buradan gelmek isteyenler için. Git+gel gün içinde çekilmez. Ama Ankara' da ki arkadaşlardan veya komşu illerden gelen olabilir. Fakat 10 kasım hafta içine geliyor, iş+güç durumları itibariyle katılmak isteyenler olsa dahi orada olamayabilirler. O an orada olabilmek isterdim ama benim için imkansız. Umarım bi kaç tane olsa dostlarla bir araya gelmeyi başarırsın.
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
192
helal osun kaptan o kadar cabaladıkta becerememiştim metehan usta o kadarda tarif etti ama yapamadım , belkı bir gıun bende ögrenirim :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:23 ----------




sonunda basardim:rendeer::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
693
metehan bugün istoç a gittik cbf 150 almaya arkadaşımıza adamın kim aklını çeldiyse 4150 kaymeyi bayıldık adam cbf diyor başka bişy demiyor yuh dedim artık 0 paraya neler alınırdı neler yazık valla
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Bi resimde ben atıyım.
Bugün CBF150 ile Tuz gölüne gittik :)


Motoru resimde görüldüğü gibi göle soktum (daha doğrusu tuza), tuz gölünün tuzu lastiklerime zarar vermişmidir ?
Yoksa dönüş yolundaki 150 km'lik yol lastiklerin üzerindeki tuzu atmaya yardımcı olmuşmudur :p

IMG_2019.jpg
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
[

[/COLOR]hav filitresi: 6,22 buji:17,58 yag:20 periyodik bakım 25 sübp ayarı 12,75 kdv:14,77 toplam 96,82 tl imiş servis bakım sıtandart tır diye itiraz etmedim kuzu kuzu ödedik

hava filtresi 7...buji 12...yağ 20...kdv 15...toplam 54 gayme...

ahaa 25 sübap ayarı hikaye...bak ordan kitlemişler...ama ordan kazanıyorlar napsınlar Anadoluda Marka Servisi olmak zor...mondıal yuki falan servisi olsan daha fazla para kazanırsın ama Honda servisi na mimkin para kazanamaz...



slm arkadaşlar adım burak, eskişehirden, öğretmenim...
çok sık yazmasam da takip edenlerdenim forumu... (hani bazen sırf forumda okuyanlar var hiç katılmıyorlar, dendiğinde ben üzerime alınıyorum:)

acaba şöyle 10 kasımda Ankarada Anıtkabirde buluşsak, hem tanışsak hem de günü birlik Atamızı ziyaret etsek nasıl olur?

oo hocam hoşgeldin...ne güzel anıtkabire gitme fikri...ama hocam şimdi ben memur değilim...resmi tatillerde kabotaj bayramlarında hafta sonları saat 16 dan sonra ota böceğe her şeye tatil yapma şansım yok...:p özel sektör malumun...selam sevgiler...

helal osun kaptan o kadar cabaladıkta becerememiştim metehan usta o kadarda tarif etti ama yapamadım , belkı bir gıun bende ögrenirim :)

:


nihayet oldu...:)

metehan bugün istoç a gittik cbf 150 almaya arkadaşımıza adamın kim aklını çeldiyse 4150 kaymeyi bayıldık adam cbf diyor başka bişy demiyor yuh dedim artık 0 paraya neler alınırdı neler yazık valla

abi ayıp ettin şimdi bi arasan ne kaybederdin yani...İstoc bana çok yakındı...Havalimanında çok boş vaktim oldu...nasip olsaydı gelirdim yanına...

4200 +200 plaka 4400 gerçekten çok para...o paraya temiz 2.el cbf 250 alırdım şahsen...

ne mi ismarlicam?
sen gelde gerisi kolay, önce aksaray tava, sonra söğüşlü pide, ardından yağlı..

yağlı, üstüne şerbet dökülen peynirli pide, sıcak yenir ....
gel de....


midemi satın alabilirsinn amaa ruhumu aslaa...:p

Aydoğan Usta güzel kare bu tuz gölündeki foto...
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
Bi resimde ben atıyım.
Bugün CBF150 ile Tuz gölüne gittik :)


Motoru resimde görüldüğü gibi göle soktum (daha doğrusu tuza), tuz gölünün tuzu lastiklerime zarar vermişmidir ?
Yoksa dönüş yolundaki 150 km'lik yol lastiklerin üzerindeki tuzu atmaya yardımcı olmuşmudur :p

IMG_2019.jpg

duro lastik çok sert olduğundan erimez. :)
Kanun yazmaz bunu :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Etoşş kardeşinin şu fotosuna hiç dikkat ettinmi...:p




ya önceden bişeyler yazardı şimdi onlıne bile olmuyor...selam et bizden...kpss ve kadrodan sonra sonucta bizden biri olacak...
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
metehan bugün istoç a gittik cbf 150 almaya arkadaşımıza adamın kim aklını çeldiyse 4150 kaymeyi bayıldık adam cbf diyor başka bişy demiyor yuh dedim artık 0 paraya neler alınırdı neler yazık valla

Yaw, o paraya cbf 150 den iyi ne var, söyle, motorumu satıp akabinde almaya gidicem :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:12 ----------

Etoşş kardeşinin şu fotosuna hiç dikkat ettinmi...:p

ya önceden bişeyler yazardı şimdi onlıne bile olmuyor...selam et bizden...kpss ve kadrodan sonra sonucta bizden biri olacak...

Metocum evet, sende çok ince bi ayrıntıyı yakalamışsın saliselik bi başını çevirmeden önce göz hareketi ve sonra başını çevirmiş herhalde. Senin pozlarına hastayım zaten, benimde 20 yaş yaşlanmış bi hale sokupta bi ara deklanşörüne basmıştın :) Hiç unutmuyorum o pozu, dondurma mı yalıyodum ne :), böürtlenli :) Hatırladın mı ? İlk görüşmemizdi :)

Metocum, Umut devamlı okuyucu, bir gün cbf alırsa aramızda olacağına eminim. Elbette yazmasında bi sakınca yok tabiki, ama belkide motörsüz içinden gelmiyordur kimbilir :) Sözüm var kendisine, uzak biyere öğretmenliği çıkarsa falan mecburi görev durumlarından, nereye çıkarsa çıksın ziyaretine gidicem. Mayınsız teröristsiz falan bölgeler olduğu sürece yanim :) Bakarsın bi cbf gideriz. o zaman o da almış olur, 2 cbf döneriz. Kısmet.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:19 ----------

4 bine 50 binde ybr 250 alirim hacoo:cherry::cherry::cherry::p

Yaw Sedatçım, sen yedek parça fiyatlarını inceledin mi ybr 250 nin =? Çok pahalı ya parçaları.
http://www.motoliz.com/index.php?p=list&k_id=349&kn=Ybr+250

Max hızım +20 km/h artacak ve biraz da torkum olacak diye 4000 tl ye 50 binde Ybr 250 alarak bu kadar pahalı yedek parça ve teknik servis külfeti altına ben şahsen girmem. Bana pek mantıklı gelmiyor. Girebilecek ekonomik gücüm olsa maddi gelirim de iyi demektir. V-Strom neyn alırım. Napacam ybr 250 yi :) Senide cbf çi yapalım Sedatım, sen kanma bunlara. Silindir 746 tl, krank kompe 969 tl. 4000 tl ye 50 binde motor aldıktan sonra 20-25 bin km kullanıpta 1500 tl sadece motoruna masraf ettikten sonra ben o işin ...... Ha dersin ki ybr nin motoru 100 bin gider 200 bin gider. Okey gidebilir. ama o 50 bin boyunca çok temiz redline sız, ve sakin kullnıldıysa gider. Bunuda bilemessin. Nasıl emin olacaksın. Maxi scooter sevdam var içimde üstü kapalı depreşir bazen, hatta cbf i satarsam Sym gts 250 düşünüyorum. Hem sürücü hem yolcu konforu ve fiyatlarının bu işi yapabilecek vitesli modellerden daha ekonomik ve parça vs işinin de daha uygun olması açısından. Neyse, geçenlerde Burgman 400 forumunu okudum. Burgmanlar yağ yakıyor hemde öyle böyle değil, yani bin km de 300-400-500 grama kadar normal deniyor. Neyse forum ortamından biri bir arkadaşına 35 bindemi neydi öyle bişeyler motorunu sattı ve ilk çıktığı uzun yolda motordan genel garip seslerin devamında servise gittiğinde 1800 tl ödedi. Pardon ondan öncede bi 700 mü ödemişti neydi. Yani bu aslında normal değilmiş, yani şimdi anlayamassınızda, kronik yağ yakıyor kardeşim diyorlar, ikinci elleri sorunsuz satıyorlar, meğerse o yağ yakma diğerlerinden biraz fazla ve kronik değilmiş mesela, bvunuda bilemiyorsunuz, istediği kadar bakım kağıtları olsun, servis bakımlı olsun hikaye. Motorun daha önceki veya ilk sahibi tarafından nasıl kullanıldığı çok önemli. Hacı gücüm olursa 8000 tl yi bastırıcam ve alacam bu motoru. Yakın gelecekte değil ama 3. motorumda inşallah bu olacak, uzun yola gider kısa yola gider, yolcu konforu sürücü konforu hayli iyi, az yakıyor, seramik piston mu silindir mi ne uzun ömürlü motor. 8000 tl ye sıfır+250 lik performansı. Ne kadar da olsa cbf ten 15-20 km/h daha hızlı. Yeter.


[img=http://img5.imageshack.us/img5/4633/img0252smalld.jpg]

Motoşow 2009 dan bi poz, cbf imi çok seviyorum ama hayalimde bu, hayalim aslında çok daha yüksek olabilir ama hani ulaşamayacağım bi şeyin hayalini kurarakta acı çekmektense ulaşabileceğim bi hayali düşlemek daha mantıklı geliyor. 0 km alabilecek imkanı oluşturabilirim en azından gelecek zamanda.

Meto sende her başlığı okuyup yorum yazmışsın ha, girip çıkmadıın delik kalmamış, SYM 250 forumunda ne işin vardı loo :)
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
UNİLİO mu oda nedir abicim...:) aynı fiyata PIRELLI vardı babalar gibin...burada balatalar dahamı pahalıydı acaba...aküde pahalı burda inan...bi indirim ucuzluk gözüme çarptı...motor sıfırlanmış maşallah...eee geriye ne kaldı...:p

Markayı ilk duydugumda ben de oyle dedim. Ustam onayladı. Bu dunlop un yan urunu dedi. Taktıkdan sonra ilk denemelerim lastik gayet başarılı. Şimdilik birkaç küçük sorunlar var... Eski hali ile rahat 110-115 gören motor simdi aynı yolda 105 zorla 110 yapıyor. Nedenini anlamış degilim. Birde ikinci vites de ses yapıyor. Ses tam olarak.. 2. vitesdesin gazladın, hızın 40 bas debriyeje 3'ecekme.. Motor deviri biraz düşsün.. Sonra debriya bir seri birakınca, yani motoru komprosore bindirmek istediginde ses yapıyor... Aynı olayı 3 den 2 ye düserken yapmıyor... Birde Motor sogukken 1. vitesde ses yapıyor... Bunların sebebi sanırım debriyej balatalarının henuz yerine alışmamış olmasıdır. Sıfır motorda da ilk yag degişimine kadar bu tur sesler geliyor...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst