- Katılım
- 11 Eki 2007
- Mesajlar
- 2,838
Arkadaşlar Merhaba,
CBF 150 den sonra V-Strom'a geçmiş birisi olarak sanırım bazı soruları cevaplayabilirim.
1- Yakıt
tahminimin çok altında yakıyor, alınan güç ve tork değerlerine bakınca yakıt makul bence, full şehir içinde 4,5lt, şehirlerarası 120-140 arası gidersen 4lt,
otoyolda meraktan hiç durmadan (ankara-bolu arası) 150km boyunca 170-180 bastım, 5 lt yaktı. Yorum sizin
2- Bakım
evet bakımlar her 6000 de, en son alırken 12.000 bakımını yaptırdım, yag,yag filtresi, hava filtresi değişti, ayarlar yapıldı, buji kontrolü vs. 200TL verdim.
Bakım masrafları CBF150 nin üstünde doğal olarak.
3- Rahatlık
sürüşü çok rahat, inanın CBF kadar rahat.
4- Genel
V-Strom'u herkese tavsiye ederim ama CBF i satmadan alabilirseniz iyi olur, onun da tadı başka hakkaten.
Ama mühim olan, insanın motorunu sevmesi, bakalım ben daha alışıyorum, umarım onu da CBF'im kadar severim.
Eto-Meto selam dostlar, en yakın zamanda görüşeceğiz ve köfte yi:cat:yeceğizzzzz
V-Strom tartışılmaz, yakıtıda kategorisine göre mükemel oranında azmış. Motorun km düşükse servis bakımında genelde, buji, yağ,yağ filtresi, hava filtresi haricinde değişen olması gerekmiyor ve maliyet sanırım bakım maliyeti 20-25 binden aşağı km li V-stromlarda sorun olmaz diye düşünüyorum. Km yükseldikçe, zincir dişli grubu, dış lastikler deb. fren balataları, ekzatrik zinciri vs gibi parçaların değişim km si geldikçe maliyet doğal olarak artabilir. Çünki özellikle bu parçaların fiyatları cbf ten hayli pahalı olmalı. Ama buda nasıl amorti eder, daha öncede yazdığım gibi, özel hayatta kullanılan bi araba veya cbf 150 gibi bi ikinci motor varsa, V-Strom da ikinci vasıta olarak senede 8-10 bini geçmemek kaydı ile kullanılabilirse parçalarının pahalı olması çokta büyük olumsuzluk olmayacaktır diye düşünüyorum. Yeterki Allah kaza bela vermesin. Veya alakaya maydonoz parçalarına nazar deymesin
Aynen, bir gün Meto ile beklerim, Meto ile aynı anda plan yapamazsanız yalnız da beklerim, sorun olmaz. Tanışmış oluruz. Beni bi arkanda az gezdirirsin demi
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:28 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:17 AM ----------
geçmiş olsun dostum...en kötü hastalığın bu olsun...ben müsadenle yatar...bu aralar gündüze transfer oldumda fena yorgunum...iyigeceler ...
Metocan sanada alışmıştık gündüz oftun, gece buralardaydın, şimdi bi garip geldi valla
Biraz önce Barış' la görüştüm 45 dk kadar telefonda, yaw inanın bu sanal ortamda oluşmuş gerçek dostluklarımız var, ne mutlu bizlere. Forumu ilk gördüğümde, motorumla ilgili ihtiyaç duyduğum bilgilerden ve deneyimlerden daha ileri gidebileceğini, bu ortamın böyle güzel dostlukların oluşmasına vesile olabileceğini hiç ummuyordum. Ne mutlu bizlere.

