Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Herkese selamlar ben Alper... Arkadaşlar an itibari ile bende bir cbf 150 sahibiyim. içimdeki bitmeyen motor aşkını bugün dindirdim. Daha önce sadece 10 metre motor kullanmama ve bugün havanın aşırı yağışlı olmasına rağmen bugün Honda mutluhan servisinden bağlarbaşındaki evime kadar motorumu getirdim. Bir o kadar da gezdim (bir motor alındığı gün 50km olurmu :mrgreen: ) CBF 150 almama en büyük etken sizin yorumlarınız oldu.. Motor kullanmayıda bugün öğrendim diyebilirim ( viteslerden debriyaja kadar herşeyi bu siteden öğrendim ) En kısa zmanda resimlerini paylaşacagım. Herkese teşekkürler :)

Aramıza hoş geldin, motorun hayırlı uğurlu olsun, 2009 mu yoksa 2010 model mi ? Ben 2008 Eylülde 2009 alabilmiştim. Fotoları en kısa sürede bekliyoruz.
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
449
Aramıza hoş geldin, motorun hayırlı uğurlu olsun, 2009 mu yoksa 2010 model mi ? Ben 2008 Eylülde 2009 alabilmiştim. Fotoları en kısa sürede bekliyoruz.

2009 Ruhsatta 2010 olarak işlendi. Siyah cbf 150. Yalnız bir sorum olacak motoru aldığım zaman heyacanla benzini kaç oktan koydurduğumu unuttum. Bundan sonraki alışımda 95 oktan koydursam farklı ise bir sorun olmaz dimi?
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
20
2009 Ruhsatta 2010 olarak işlendi. Siyah cbf 150. Yalnız bir sorum olacak motoru aldığım zaman heyacanla benzini kaç oktan koydurduğumu unuttum. Bundan sonraki alışımda 95 oktan koydursam farklı ise bir sorun olmaz dimi?

öncelikle motorun hayırlı olsun Allah kazadan ve beladan korusun hiçbir sorun olmaz doldur depoyu motorla gezmenin keyfini çıkar
 
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
44
iyi akşamlar herkese şuan mondial 150hs sahibiyim abimdede 150cbf var chopper&cruıser tarzı bi motor hevesim var regal raptor,gv250,mct250.bu 3 model arasında kararsızım abim cc yükseltmek istediği için bana cbf i vermek istiyo.seri motor olduğundan bende fazla hız yaparım kaza yaparım korkusu var.bana bi öneride bulunabilirmisiniz cbf150 nasıl bi motor???herhangi bi sorun yaratırmı??
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
iyi akşamlar herkese şuan mondial 150hs sahibiyim abimdede 150cbf var chopper&cruıser tarzı bi motor hevesim var regal raptor,gv250,mct250.bu 3 model arasında kararsızım abim cc yükseltmek istediği için bana cbf i vermek istiyo.seri motor olduğundan bende fazla hız yaparım kaza yaparım korkusu var.bana bi öneride bulunabilirmisiniz cbf150 nasıl bi motor???herhangi bi sorun yaratırmı??

bakımını eksik etme, deponu doldur gez o kadar..
 
Katılım
16 Eki 2009
Mesajlar
28
Bende alalı 3 ay kadar oldu daha yeni buldum bu paylaşım sitesini arkadaşlar..
Ama bi bakıma cook pişmanım.
İlk motorum olduğu için ve 2 yıldan almayı beklediğim motoru alırken insanın gözü hiç bişey görmüyoki o heyacan ile satış sorumlularının sözüne o ıkna edici cabalarına kesınlıkle ınanmayın siz heryerine bakın motorunuzun ondan sonra alın sonra benım kı gıbı deposunda bombelık cıkmasın. Deponun sıfırı 480 tl

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:12 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:03 AM ----------

Yeni almışsın hayırlı olsun kazasız belasız bınmeyı nasıp etsın allah.
Bi önerim olucak cbf 150 lerin kendi üzerinde gelen lastikler eklem yerinden atma yapıyor benımkı 3000 km yaptı.
Teknık servısten dedıklerı suydu butun cbf 150 lerın bu sorunu var dedıler yanı atma yapıyomuş garanti degiştiriyor aynısı ıle değiştirdiği duro lastikler busefer atma yapmıyor mus diye duydum
Teknikservisden ön arka değişecek dedıler fakat ben bırazdaha kullanayım dıye değiştirtmedim 5.000 degiştirdirim hem lastik masrafım olmaz...
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
yankadan duraonun attığını ilk defa duydum. öyle bir durum varsa 5000 i bekleme hemen değiştir. üç kuruşa giderken eldeki bulgurdan olma. bir anda iner lastik kaza yaparsın.
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Bi önerim olucak cbf 150 lerin kendi üzerinde gelen lastikler eklem yerinden atma yapıyor benımkı 3000 km yaptı.
Teknık servısten dedıklerı suydu butun cbf 150 lerın bu sorunu var dedıler yanı atma yapıyomuş garanti degiştiriyor aynısı ıle değiştirdiği duro lastikler busefer atma yapmıyor mus diye duydum
Teknikservisden ön arka değişecek dedıler fakat ben bırazdaha kullanayım dıye değiştirtmedim 5.000 degiştirdirim hem lastik masrafım olmaz...

Durolarla 19 bin km yol yaptım, bir kere dahi patlamadı bile, tabi bu lastiğin iyi olduğu anlamına gelmiyor. ama bence hazır jantlarınız çıkıcak, lastikleriniz sökülecek, bu sizin için bahane olsun ve tekrar Duro taktırmayın. Hazır bu işe girişilmiş, farkını verin vs, veya böyle bi uygulama yoksa, yani garantiden değişen parçanın üzerine para ödiyerek daha iyisinin takılmasını servis onaylamasa bile siz ücretini ödeyerek iyi bir lastik taktırın motosikletinize. Ben bugün bu aklımla sıfır cbf 150 almış olsam, daha servisten çıkmadan lastiklerimi iyi bişey ile değiştirirdim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:32 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:22 AM ----------

iyi akşamlar herkese şuan mondial 150hs sahibiyim abimdede 150cbf var chopper&cruıser tarzı bi motor hevesim var regal raptor,gv250,mct250.bu 3 model arasında kararsızım abim cc yükseltmek istediği için bana cbf i vermek istiyo.seri motor olduğundan bende fazla hız yaparım kaza yaparım korkusu var.bana bi öneride bulunabilirmisiniz cbf150 nasıl bi motor???herhangi bi sorun yaratırmı??

Kendini ve motorunu, içinde bulunduğun trafiği tanıdıktan sonra kaza yapmassın. Cbf ten korkmana gerek yok, 11 beygirlik bi motor ne kadar seri olabilirse cbf te o kadar seridir, bu konuda önyargılı olmanı gerktirecek hiç bişey yok, sonuçta cc büyültmek isteyenlerin ve motosiklet sürmeye yeni başlayan ve vitesli ile başlamak isteyen arkadaşlar için çok iyi bir başlangıç motorudur. İllede chopper diyorsanda mondi macit olayını aradan çıkar bence. Çünki benim anladığım daha önce kaliteli bi motor kullanmayan arkadaşların bir çoğu, başlarına gelen arızaların, problemlerin hep normal olduğunu zannediyor. Çünki zamanında bende öyleydim 150 Hs ye laf ettirmezdim. Kaliteli bi şeye binin, bu illede cbf olmak zorunda değil. Boş zamanlarınızı yetkili servislerde değil, memleketimizin gezilip görülmeye değecek kadar güzel olan doğasını tabiatını görerek, buralarda zaman hoşça zaman geçirerek değerlendirin.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abarüüüü...:pyeni arkidişler gelmiş hoşgelmiş...ben lost diye bişey keşfettim...bir dizi izledim hayatım değişti galiba...o yüzden sizleri ihmal edebiliyorum...

hepinizi öperim sevgili komançilerim benim...:cherry:

eto höto hötoroo napıyon olm...dün paso aradım uyuyordun galiba...ihmal etme kankünü...:p
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
abarüüüü...:pyeni arkidişler gelmiş hoşgelmiş...ben lost diye bişey keşfettim...bir dizi izledim hayatım değişti galiba...o yüzden sizleri ihmal edebiliyorum...

Eyvaah! Abi çok illet bişeydir, sigaradan, uyuşturucudan beterdir o Lost! Sawyer'ı sürekli dövesin gelir; Kate'i öpesin... :mrgreen: Bu ikilemler arasında ömrünün uzunca saatlerini alır götürür bu dizi! Beterdir beter! :p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Eyvaah! Abi çok illet bişeydir, sigaradan, uyuşturucudan beterdir o Lost! Sawyer'ı sürekli dövesin gelir; Kate'i öpesin... :mrgreen: Bu ikilemler arasında ömrünün uzunca saatlerini alır götürür bu dizi! Beterdir beter! :p

aslında Sovyır benim ruh ekizim gibi...ikimizde polemiği ve makarayı severiz...ikimizde hayatı ciddiye almayız...ikimizde lakap takarız...şu an 4.sezon 1.bölümdeyim...

Keyt desen dudaklarında estetik var...anlıyon dimi ağzı estetikle iyice açılmış çikin bence...Ana Lucıa yalan oldu ona yanarım işte...bendede silah zulası olsaydı Ana Lucıada benden silah isteseydi hatırlıyonmu göl kenarını...baooo:queen:
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
abarüüüü...:pyeni arkidişler gelmiş hoşgelmiş...ben lost diye bişey keşfettim...bir dizi izledim hayatım değişti galiba...o yüzden sizleri ihmal edebiliyorum...

hepinizi öperim sevgili komançilerim benim...:cherry:

eto höto hötoroo napıyon olm...dün paso aradım uyuyordun galiba...ihmal etme kankünü...:p


Metocan :) Saol kardeşim aramışsın. 12-08:00 vardiyesindeyim. Sabah işten gelmiştim. Evet uyuyordum. Bi kaç gündür de artık telin sesini uyurken tamamen kapatıyorum. Saolsun bankaların müşteri hizmetleri vızır vızır arıyolar valla. Kart mı satacaklar ne yapacaklar. Uykumun en tatlı yerinde bi kaç gündür. Bide telefon numarasını tanıyorum x banka müş hiz.. meşkule düşürüyorum. Ertesi gün 2-3 kere tekrar arıyorlar. (size özel bir teklifimiz var) haydaa :)

Şimdi motoru temizlemeye inicem, zincir mincir hesabıda yapıcam. dün bi yağmura yakalandık, asfalttan çıkmadığım halde motor sanki safariden gelmiş gibi. Bu arada 6 liraya sprey fren balata temizleyici alıyorum oto parçacıdan. Bu castrolün 20 tl lik zincir temizleme spreyi varya, aynı işlevi görüyor. Arada ön diskide iki fıs fıs yapıyorum. İçindeki tozu pisi atsın diye. Şimdi ineyim de güzel bi bakım yapayım dadlı dadlı, yağ seviyesi, lastik hava basınçları vs vs. Havada kapalı, tabi yağmura yakalanmazsak :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
hacı etoo:) kış vakti ne temizliği bu...yahu eskiyecek makina...her yağmur yedikten sonra makinayı iliklerine kadar yıkarsan vallahi motor paslanır...diğer yağmura kadar öylece kalıverse olmazmı...tamam temizlik imandan gelir ama makinayıda parlata parlata eskitecen belli...kolay gelsin...bende diyorum al sessize bak keyfine...uykun senin için önemli...kimseye izin verme al sessize...goca ford otosanda çalışıyon haci...seni aramıcakta benimi arıcak...:mrgreen:
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
hacı etoo:) kış vakti ne temizliği bu...yahu eskiyecek makina...her yağmur yedikten sonra makinayı iliklerine kadar yıkarsan vallahi motor paslanır...diğer yağmura kadar öylece kalıverse olmazmı...tamam temizlik imandan gelir ama makinayıda parlata parlata eskitecen belli...kolay gelsin...bende diyorum al sessize bak keyfine...uykun senin için önemli...kimseye izin verme al sessize...goca ford otosanda çalışıyon haci...seni aramıcakta benimi arıcak...:mrgreen:

Yok ya yıkamıyorum, siliyorum, zincir temizliği yaptım, cila çektim. cam sil kullanıyorum. Lastiklere lastik koruyucu ve parlatıcı uyguluyorum, tabanlarına değil bu arada, yanak kısımlarına, lastikler zivit gibi parlıyor :) Cam gibi oldu şerefsiz, keşkem foto çekseydim ama aklıma gelmedi. Zati bayadır temizlememiştim, yağmura yakalanmamış olsamda baya kirliydi. Yağmurda kullanmıyorum aslında, hep hava açıkken yola çıkmış yağmur yamamasını dilemiş ve yağmura yolda yakalanmışımdır :) Yani hesapta olmayan bi şekilde, Motoru çamurlu bırakmayı yüreğim kaldırmıyo nedense :) Lastik hava basınçlarında bi gram inmemiş, duroları misal 10 günde bir kontrol ettiğimi düşünürsek hep 5-6 bar indirğini görüyordum. Ne danririk lastikmiş yarab. Nasıl 19 bin km gezmişim kendime şaşıyorum. Mesela çin malı kullanan japon kalitesinden bi haberdir ve kulalndığı çinliyi hep savunur ya, çünki daha iyisi olabileceğini bilmez. Bizimkide bu misal :) Mercedese hiç binmemiş birisinin (Aman ya, o da araba buda araba, ne farkı olabilir ki) demesi gibi) Bi binde, ondan sonra konuşalım :)

Bide bişey keşfettim, seleniz kilitli kaldı ve anahtarı kaybetiniz diyelim, arka plakalığın olduğu yerden uzun bi tornavida yardımıyla sele kilidi açılabiliyor, bi ara fotolarla açıklıyıcam. Gerçi anahtar kayıpken seleyi açmak ne işe yarar buda tartışılır :)
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
2007 model cbf 150 16.000km 2.700tl sorunsuz bakımlı değişenleri (arka lastik/yağ/yağ filtresi/buji) sizce nasıl edermi bu fiyat?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst