hacı etoo
kış vakti ne temizliği bu...yahu eskiyecek makina...her yağmur yedikten sonra makinayı iliklerine kadar yıkarsan vallahi motor paslanır...diğer yağmura kadar öylece kalıverse olmazmı...tamam temizlik imandan gelir ama makinayıda parlata parlata eskitecen belli...kolay gelsin...bende diyorum al sessize bak keyfine...uykun senin için önemli...kimseye izin verme al sessize...goca ford otosanda çalışıyon haci...seni aramıcakta benimi arıcak...:mrgreen:
Yok ya yıkamıyorum, siliyorum, zincir temizliği yaptım, cila çektim. cam sil kullanıyorum. Lastiklere lastik koruyucu ve parlatıcı uyguluyorum, tabanlarına değil bu arada, yanak kısımlarına, lastikler zivit gibi parlıyor

Cam gibi oldu şerefsiz, keşkem foto çekseydim ama aklıma gelmedi. Zati bayadır temizlememiştim, yağmura yakalanmamış olsamda baya kirliydi. Yağmurda kullanmıyorum aslında, hep hava açıkken yola çıkmış yağmur yamamasını dilemiş ve yağmura yolda yakalanmışımdır

Yani hesapta olmayan bi şekilde, Motoru çamurlu bırakmayı yüreğim kaldırmıyo nedense

Lastik hava basınçlarında bi gram inmemiş, duroları misal 10 günde bir kontrol ettiğimi düşünürsek hep 5-6 bar indirğini görüyordum. Ne danririk lastikmiş yarab. Nasıl 19 bin km gezmişim kendime şaşıyorum. Mesela çin malı kullanan japon kalitesinden bi haberdir ve kulalndığı çinliyi hep savunur ya, çünki daha iyisi olabileceğini bilmez. Bizimkide bu misal

Mercedese hiç binmemiş birisinin (Aman ya, o da araba buda araba, ne farkı olabilir ki) demesi gibi) Bi binde, ondan sonra konuşalım
Bide bişey keşfettim, seleniz kilitli kaldı ve anahtarı kaybetiniz diyelim, arka plakalığın olduğu yerden uzun bi tornavida yardımıyla sele kilidi açılabiliyor, bi ara fotolarla açıklıyıcam. Gerçi anahtar kayıpken seleyi açmak ne işe yarar buda tartışılır
