Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Barışcım o jelatin 2 yıl 9 aydır orada duruyor...bu uyarı için bence biraz geç kaldın...:p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ellettmeeeemmmm...:p haci bi kaç foto at bakalım şu makinande...neler yapıyosun...
 
Katılım
2 Ocak 2005
Mesajlar
436
dostum makınede yanımda pc de. ama bı fırsat bulamadım.haftasonları tatıldede trakyada hep yağmur vardı :S
bu haftasonuda nöbetçiyim. cumartesi pazar çalısıyorum.:pr:

ama ılk fırsatta bol aydınlatmalı fotoları paylaşacağım :)
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
20
slm arkadaşlar resim eklemek istiyorum ama nasıl ekleyebilirim yardımcı olursanız sevinirim
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
öte yandan bu motosikletlerde insan için yahu, panelin keyfini biz surmeyelim de bir sonraki sahibine mi bırakalım?

aslında motorlarımıza hiç binmesek, kutusunda saklasak satarken sıfır km diye daha pahalıya satarız. :p

İşin birde bu kısmı var tabiki:) Bendede bu kısım daha ağır bastı ve söktüm. İlk aldığımda hiç ellemiyordum panele hiç çıkartasım yoktu ama 5 bin kmlere geldiğim zaman sıkılmaya başladım lan dedim hiçmi çıkmıcak o ordan çıkar gitsin:) Şuanda panelim sıfır gibi zaten:)


inşallah dostum yav...koca yaz bitti...ömürden geçti bir yaz daha...ama daha genciz...:)


Bu arada Özcan35 kardeşimin yeni lastiğini hep fazerlerda gördüm...

Abi şuan lastik için tam net birşey söyleyemiyorum daha rodajı yeni tamamlanıyor fakat ilk taktığım günkü hali bile durodan kat kat iyi:wiinkk: Lastik yumuşak hamurdan yapılmış ısındığı zaman mükemmel performansı var fakat işte ömrü pek uzun olmaz heralde yumuşak olduğu için ama önemli değil erisin gitsin yenisini takarız:) Yaptığım kazadan sonra anladımki lastiğe verdiğin paraya acımıcaksın:p Kazada ön+arka michelin olsaydı büyük ihtimal çarpmazdım.

Bende görüyorum fazer tarzı motorlarda bu tipte lastik onlar suyu tahliye edebiliyorsa bu hayli hayli eder zaten onların yarısı kadar:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
dostum makınede yanımda pc de. ama bı fırsat bulamadım.haftasonları tatıldede trakyada hep yağmur vardı :S
bu haftasonuda nöbetçiyim. cumartesi pazar çalısıyorum.:pr:

ama ılk fırsatta bol aydınlatmalı fotoları paylaşacağım :)

ok unutma bizi hacoli...

slm arkadaşlar resim eklemek istiyorum ama nasıl ekleyebilirim yardımcı olursanız sevinirim

www.imageshack.com

a gir...

Browseyi tıkla...pcndeki resmi seç evet de...

ilk kutucuğu tıkla...640*480 i seç


tamam de...

1 dakka sonra karşına linkler gelecek...URL li olan forumlink2 denen bölümdeki urlli adresi buraya yapıştır...

Abi şuan lastik için tam net birşey söyleyemiyorum daha rodajı yeni tamamlanıyor fakat ilk taktığım günkü hali bile durodan kat kat iyi:wiinkk: Lastik yumuşak hamurdan yapılmış ısındığı zaman mükemmel performansı var fakat işte ömrü pek uzun olmaz heralde yumuşak olduğu için ama önemli değil erisin gitsin yenisini takarız:) Yaptığım kazadan sonra anladımki lastiğe verdiğin paraya acımıcaksın:p Kazada ön+arka michelin olsaydı büyük ihtimal çarpmazdım.

Bende görüyorum fazer tarzı motorlarda bu tipte lastik onlar suyu tahliye edebiliyorsa bu hayli hayli eder zaten onların yarısı kadar:)


bencede farklı bir düş yüzeyi var...bence önemli detay...standart dişlerden farklı ...mühendislik eseri diyorum...fazerde gördüğüm lastiği cbfde görmek güzel...
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
bence fazer den hafif olduğundan yere basan kısmı o lastiği su birikintilerine ani girişlerde yerden kesecektir. :)
Bugün gittim bizzat yakından gördüm canlı canlı. bana kalırsa ortasında şerit şeklinde kanal ile beslenmesi daha mantıklı gibi geliyor. yinede ilk yağmurda özcan ile deneriz bu işi :)
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
20
grnt041o.th.jpg
[/URL][/IMG] teşekkürler metehan yardımcı olduğun için
 
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
122
O gösterge panelindeki jelatin güneşten eriyip yapışırsa oraya o zaman sakat olur işte:cyclopsan
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Bonsun mu...etoş nerden buluyon böyle markaları abi...ula nette bile yok böyle bir marka...yav insan bi 50 lira verir bi domain alır sahteden Hakkımızda/İletişim bilmem 1947 den beri Adanada faaliyetlerine devam eden Bonsun lastikleri falan yazar...:p

abi ben bişey diyimmi bence o dişler en ideli...Fazerlerin çoğunda gördüm...düşük lastik ebadında zaten ne diş yaparsan yap yalan orasıda ayrı bence...

bence herşey şans işi...lastik...motör...vs...

Bonsun diye google de arattırınca baya bişey çıktı karşıma aslında.. Hatta sitede forum başlığı bile açılmış başlık altında Bonsun lastikten memnun olan kullanıcılar da var. Başlık taşınmış ama bi kaç güzel yorum yakaladım :)

http://www.motosiklet.net/forum/mt-...n-iyi-lastik-hangisi-ve-sizin-lastiginiz.html

Fotoyuda bi çekemedim. En kısa zamanda çekicem. Şimdilik gayet memnunum.
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Bonsun diye google de arattırınca baya bişey çıktı karşıma aslında.. Hatta sitede forum başlığı bile açılmış başlık altında Bonsun lastikten memnun olan kullanıcılar da var. Başlık taşınmış ama bi kaç güzel yorum yakaladım :)

http://www.motosiklet.net/forum/mt-...n-iyi-lastik-hangisi-ve-sizin-lastiginiz.html

Fotoyuda bi çekemedim. En kısa zamanda çekicem. Şimdilik gayet memnunum.

Bonsun IRC markasının tıpkısının aynısıdır. Ama niye ismi değişik bilmiyorum.
Aynı fabrikada üretiliyorlar.
www.anlas.com.tr
web sitesinde modeller bölümünde falanda görülebilir.

Yani IRC diyebiliriz :)
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
O gösterge panelindeki jelatin güneşten eriyip yapışırsa oraya o zaman sakat olur işte:cyclopsan

O jelatini eritip panele yapıştıracak güneşi bulabilmek için Metonun motoruyla hacca gitmesi lazım :) Mekke' de Medine' de bile yoktur o jelatini cama yapıştıracak güneş ısısı :) Çıkarınca güzel duruyor elbette. Bu tartışılmaz.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:52 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:45 PM ----------

Bonsun IRC markasının tıpkısının aynısıdır. Ama niye ismi değişik bilmiyorum.
Aynı fabrikada üretiliyorlar.
www.anlas.com.tr
web sitesinde modeller bölümünde falanda görülebilir.

Yani IRC diyebiliriz :)

Zaten çok ilginçtir, ben bu lastiği IRC diye almıştım. Eve bi geldim, lastiğin üzerini inceliyim dedim. AA..Made in Turkey, BONSUN falan, haydaa.. servis bize çakmış IRC diye türk malı BONSUN u falan diye düşünüyordum. Meğersem yanlış düşünüyomuşum. Güzel lastik. Darbeleri emişi, yol tutuşu falan harika, ha Durolar kadar sert değil elbet te, tabi bu lastiğin olumlu bi özelliği, 25-30 bin gitmeyebilir durular gibi. Ama varsın 15-20 binde bitsin. Durolardan sonra gerçekten güven veriyor.
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
cbf 150'nin zinciri nasıl gerilir, bilmeyenler için videolu anlatım :cat:
http://video.frmtr.com/video/105726/Honda-CBF-150-Zincir-Gerimi

cbf150.net'ten alıntıdır

Güzel paylaşım teşk.. Zati zincir gerdirme, yağ değişimi, fren boşluğu debriyaj boşluğu vs vs gibi kullanıcınında servise ihtiyaç duymadan yapabileceği bazı işler içinde servise gitmemiz gerekirse yanmışız demektir. Eğer durum böyle ise bu ortamda aktif olmak ve paylaşımda bulunmak bizlere hiç bir şey katmamış demektir. Bu kadar yazıyoruz çiziyoruz okuyoroz, en azından bunları öğrenmiş ve motorlarımıza uygulayabiliyor olalım değil mi. Bende bir ara yağ değişimini ayrıntılı fotolarla tarif edip bi başlık açmıştım emme sanırım başlık tarih oldu :)
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Arkadaşlar, yeni kızımla şehir içi ilk 100km'yi yaptım. 2-3 konu var kafama takılan.

Herşeyden önce, en önemlisi; sabahları ısınma olayı. Vites boştayken jikleyi kendime doğru sonuna kadar çekiyor ve marşa basıyorum. Makine 4-5 saniye çalışıyor ama sonra stop ediyor. Illa gaz kolundan gaz vermem gerekiyor 5-10 saniye boyunca. Bu sorun neden kaynaklanabilir? Nasıl giderilir? (Bu arada makine 8500km'de) Yağ - buji - hava filtresi yeni değişti, zincir yeni yağlandı.

Orjinal lastiklerin çok şükür bi sıkıntısını yaşamadım ama yinede değiştirmek istiyorum. Ne önerirsiniz? Fiyat / Performans oranı olarak..? Michelin baktım, buz motor çifti için 200 lira demiş internet sitesinde. IRC falan tatmin eder mi? Yada başka alternatifler varmı?

Ilgilenen arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
arkadaslar dostlar selamlar sevgıler merhabalar cbr dan sonra er5e ufak bırader olarak cbf 150 sahıbı oldum 2007 model 19000kmde tanıdık bı dostumuzdan aldım motoru su anda yaklasık 1000km den berı bırlıkteyız masallahı var uzmuyor bızı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst