öte yandan bu motosikletlerde insan için yahu, panelin keyfini biz surmeyelim de bir sonraki sahibine mi bırakalım?
aslında motorlarımıza hiç binmesek, kutusunda saklasak satarken sıfır km diye daha pahalıya satarız.![]()
inşallah dostum yav...koca yaz bitti...ömürden geçti bir yaz daha...ama daha genciz...
Bu arada Özcan35 kardeşimin yeni lastiğini hep fazerlerda gördüm...
dostum makınede yanımda pc de. ama bı fırsat bulamadım.haftasonları tatıldede trakyada hep yağmur vardı :S
bu haftasonuda nöbetçiyim. cumartesi pazar çalısıyorum.r:
ama ılk fırsatta bol aydınlatmalı fotoları paylaşacağım![]()
slm arkadaşlar resim eklemek istiyorum ama nasıl ekleyebilirim yardımcı olursanız sevinirim
Abi şuan lastik için tam net birşey söyleyemiyorum daha rodajı yeni tamamlanıyor fakat ilk taktığım günkü hali bile durodan kat kat iyi:wiinkk: Lastik yumuşak hamurdan yapılmış ısındığı zaman mükemmel performansı var fakat işte ömrü pek uzun olmaz heralde yumuşak olduğu için ama önemli değil erisin gitsin yenisini takarızYaptığım kazadan sonra anladımki lastiğe verdiğin paraya acımıcaksın
Kazada ön+arka michelin olsaydı büyük ihtimal çarpmazdım.
Bende görüyorum fazer tarzı motorlarda bu tipte lastik onlar suyu tahliye edebiliyorsa bu hayli hayli eder zaten onların yarısı kadar![]()
Bonsun mu...etoş nerden buluyon böyle markaları abi...ula nette bile yok böyle bir marka...yav insan bi 50 lira verir bi domain alır sahteden Hakkımızda/İletişim bilmem 1947 den beri Adanada faaliyetlerine devam eden Bonsun lastikleri falan yazar...
abi ben bişey diyimmi bence o dişler en ideli...Fazerlerin çoğunda gördüm...düşük lastik ebadında zaten ne diş yaparsan yap yalan orasıda ayrı bence...
bence herşey şans işi...lastik...motör...vs...
O gösterge panelindeki jelatin güneşten eriyip yapışırsa oraya o zaman sakat olur işte:cyclopsan
Bonsun diye google de arattırınca baya bişey çıktı karşıma aslında.. Hatta sitede forum başlığı bile açılmış başlık altında Bonsun lastikten memnun olan kullanıcılar da var. Başlık taşınmış ama bi kaç güzel yorum yakaladım
http://www.motosiklet.net/forum/mt-...n-iyi-lastik-hangisi-ve-sizin-lastiginiz.html
Fotoyuda bi çekemedim. En kısa zamanda çekicem. Şimdilik gayet memnunum.
O gösterge panelindeki jelatin güneşten eriyip yapışırsa oraya o zaman sakat olur işte:cyclopsan
Bonsun IRC markasının tıpkısının aynısıdır. Ama niye ismi değişik bilmiyorum.
Aynı fabrikada üretiliyorlar.
www.anlas.com.tr
web sitesinde modeller bölümünde falanda görülebilir.
Yani IRC diyebiliriz![]()
cbf 150'nin zinciri nasıl gerilir, bilmeyenler için videolu anlatım :cat:
http://video.frmtr.com/video/105726/Honda-CBF-150-Zincir-Gerimi
cbf150.net'ten alıntıdır