Doğru, ama Cihan hep tek kişi olarak ve uzun yolda kullandığı için 38 dişten performans aldı. Yoksa arkama adam alıpta şöyle bi Karamürsel-iznik yapalım, şöyle köy havası alalım köye çıkalım dedinizmi yan basarsınız haberiniz olsun. Ama deneyin, hoşunuza gitmezse tekrar 42 yi takmak oldukça kolay.
Hacılar bide size bi link: Sahibinden.com da videolu bi ilan, bide Kocaeli denmiş kardeş.
Bi bayır bulmuş ok sağlam basmış. İlanın videosunun linkini veriyorum. 135-140 arası basıyor bu videoda, motorun canını alıyor, sonrada SATILIK diye ilan veriyor. İlginç bir tezat, madem satıyosun, hiç redline sokulmamış, sert kullanılmamıştır falan yaz dimi

Motorun ben azına ettim ara ara, buda belgesi dermiş gibi ilan vermiş vatandaş
http://www.sahibinden.com/2008_mode...35WQQaXQQ17245350WQQpXQQdisplayitem?tab=video
Bu arada sizce limitlerin üzerinde değil mi bu hız ? Böyle cbf lerdemi var. Gösterge fazla gösteriyor olabilir mi =? Ben bu kadar denemedim hiç ama 120 den yukarı görmedim şimdiye kadar. Daha fazla zorlamadım. ama zorlasam da böylke 140 ı okşayacağınıda hiç sanmıyorum. Sizce nasıl oluyor bu ? Meto sence =? İman gücü mü acaba ? oda 1-2 hp katsa tamamdır