- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
devir saati gerçekten o ise gayet şık bence gelsinde bi görelim bende düşünürüm taktırmayı o zaman...fiyatı ne demişlerdi bu rada...
galiba 200 gayme...
devir saati gerçekten o ise gayet şık bence gelsinde bi görelim bende düşünürüm taktırmayı o zaman...fiyatı ne demişlerdi bu rada...
eğer 7000 deviri geçiyorsa haklısın buna 5000 tl verilir.ama yok bizim motorlar gibi 7000 devirde devir kesici hooop hemşerim diyosa....sadece görsel olarak biraz daha iyi birde devir saati var işte..hepsi o
Ahanda benim panelden koymuş arkadaş, 15 gün bekleyin ben size devir değerlerini vericem. ,Kaçta giriyo kaçta çıkıyoDevir kesiciye yanim
![]()
eto sen işi sağlama al bence...çakma iş olmasın bak...sonra ne kadar garanti veriyorlar o önemli...peki makinan garantiden çıkmayacakmıymış...güzel bişeyse düşünülebilir...ama vites geçiş ışıkları olmayacak o zaman...veya bi eksik olacak kadranda yanlışmıyım
Zaten bu fotolarda gördüğümüz orjinal panel harici dandirik bişey gelirse de taktırmayı düşünmüyorum.
7000' de devir kesiciye girmemesi lazım yahu, bir yanlışınız olmalı.
bu arada devir saatli panel çok şık gerçekten.
valla ben honda nın yalancısıyımhonda nın sitesine girince cbf150 nin teknik özellikler kısmında
max güç = 8.3 kw./ 7000 devir/ 11,1 hp( beygir gücü) yazıyor :bounce:
bu motorun km saati bile yanlış sapmalı gösteriyor devir sayacına hiç güvenim yok ama cbf devirli bi makina değil yada ordaki makinalar farklı 10000çeviriyor olabilirmi??
valla ben honda nın yalancısıyımhonda nın sitesine girince cbf150 nin teknik özellikler kısmında
max güç = 8.3 kw./ 7000 devir/ 11,1 hp( beygir gücü) yazıyor :bounce:
ismail biyerde okudum ama nerde hatırlayamıyorum,bizim motorların 8500 devir yapabildiğini,ancak 7000 devirde gaz kesicinin devreye girdiğini..en doğrusunu devir saatiyle ethem açıklar artık bize buradanOğuz abicim bu değerler gayet normal.
Çünkü hiçbir motor maximum gücünü en yüksek RPM'de vermez.
Bugün bir dizel araba 7bin devir çevirebiliyorsa, maximum gücünü 4500devir gibi bişeyde verir. Ama gazı verirsen deviri 7bine kadar artırabilirsin.
Benzinliler içinde aynı. Motosikletler içinde aynı.
Yani en yüksek RPM'de en yüksek güç değeri yanlış bir ifade.
CBF150 için;
7 binde vites geçirirsen en iyi hızlanmayı sağlarsın ama
8bin 9bin gibi vites değiştirirsen hızlanman düşer.
Hani Need for speed underground serisindeki dragları hatırlayın. Vites değiştirirken yeşil oluyordu. Eğer kırmızıya kadar çok gaz verirsek kalkış yavaşllıyordu :mrgreen:
Aydoğan bende 15 liraya aldım...15.000 idare eder ...keşke zamanında okusaydım bunu...