Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
buyrun bunlarada bakın :)
japan8tz6.jpg

cbf150japanpu9.jpg

japan2ir7.jpg

orjinal cbf150 hediyem olsun :wiinkk:
not=www.cbf150.net CLOUD (çağrı) bulmuş bu fotoları samimiyetine sığınarak alıntı yapıyorum :)
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
eğer 7000 deviri geçiyorsa haklısın buna 5000 tl verilir.ama yok bizim motorlar gibi 7000 devirde devir kesici hooop hemşerim diyosa....sadece görsel olarak biraz daha iyi birde devir saati var işte..hepsi o
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Ahanda benim panelden koymuş arkadaş, 15 gün bekleyin ben size devir değerlerini vericem. ,Kaçta giriyo kaçta çıkıyo :) Devir kesiciye yanim :)
 
Katılım
1 Tem 2008
Mesajlar
637
eğer 7000 deviri geçiyorsa haklısın buna 5000 tl verilir.ama yok bizim motorlar gibi 7000 devirde devir kesici hooop hemşerim diyosa....sadece görsel olarak biraz daha iyi birde devir saati var işte..hepsi o

7000' de devir kesiciye girmemesi lazım yahu, bir yanlışınız olmalı.

bu arada devir saatli panel çok şık gerçekten.
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
eto sen işi sağlama al bence...çakma iş olmasın bak...sonra ne kadar garanti veriyorlar o önemli...peki makinan garantiden çıkmayacakmıymış...güzel bişeyse düşünülebilir...ama vites geçiş ışıkları olmayacak o zaman...veya bi eksik olacak kadranda yanlışmıyım

Yaw vites göstergesi olmaz olurmu :) Ayrıca yetkili servis yurt dışından getirttiği orjinal parçayı kendisi takıyor, garantiden çıkacak olsa bu işi zaten yapmaz, garantiden çıksa bile kaldı 1 sene. Zaten garantiden çıkmadığına eminim. 15 gün sonra foto ve yorumlarla durumdan bahsederim ark..lar merak etmeyin. Zaten bu fotolarda gördüğümüz orjinal panel harici dandirik bişey gelirse de taktırmayı düşünmüyorum.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
abi neden motorun üstünde vermiyorlarda adamı ugraştırıyorlar yaa ama hondanın yolu belli seneye 2010 model diye devir saatlisini getirir bunlar bide renk değiştirler(beat gibi) size 2010 cıbıf...valla orjinal aletin gidonu bile farklı biz 5 inci dünya ülkesiyiz ben anladım arttık...
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
7000' de devir kesiciye girmemesi lazım yahu, bir yanlışınız olmalı.

bu arada devir saatli panel çok şık gerçekten.

valla ben honda nın yalancısıyım :) honda nın sitesine girince cbf150 nin teknik özellikler kısmında
max güç = 8.3 kw./ 7000 devir/ 11,1 hp( beygir gücü) yazıyor :bounce:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
valla ben honda nın yalancısıyım :) honda nın sitesine girince cbf150 nin teknik özellikler kısmında
max güç = 8.3 kw./ 7000 devir/ 11,1 hp( beygir gücü) yazıyor :bounce:

bu motorun km saati bile yanlış sapmalı gösteriyor devir sayacına hiç güvenim yok ama cbf devirli bi makina değil yada ordaki makinalar farklı 10000çeviriyor olabilirmi??
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
bu motorun km saati bile yanlış sapmalı gösteriyor devir sayacına hiç güvenim yok ama cbf devirli bi makina değil yada ordaki makinalar farklı 10000çeviriyor olabilirmi??

olabilir tabii ..gayet mantıklı .ziraa honda her ülkeye ayrı gönderiyor cbf150 yi mesela cbf150 unicorn la bizim motorlar farklı görünüyor..bak yukardaki resimdeki dahada farklı spor gidon devir saati filan.
bu arada km. göstergelerimiz hemen hemen doğru gösteriyor(en fazla 1-2 km.farklı).dijital km.takan arkadaşlar var onlardan biliyorum.hem ben sabit 90 la giden bi araçla yan yana gittim benimkide 90km. gösteriyordu..kendimce sağlamasını yaptım yani :cherry:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
valla ben honda nın yalancısıyım :) honda nın sitesine girince cbf150 nin teknik özellikler kısmında
max güç = 8.3 kw./ 7000 devir/ 11,1 hp( beygir gücü) yazıyor :bounce:

Oğuz abicim bu değerler gayet normal.
Çünkü hiçbir motor maximum gücünü en yüksek RPM'de vermez.

Bugün bir dizel araba 7bin devir çevirebiliyorsa, maximum gücünü 4500devir gibi bişeyde verir. Ama gazı verirsen deviri 7bine kadar artırabilirsin.

Benzinliler içinde aynı. Motosikletler içinde aynı.

Yani en yüksek RPM'de en yüksek güç değeri yanlış bir ifade.

CBF150 için;
7 binde vites geçirirsen en iyi hızlanmayı sağlarsın ama
8bin 9bin gibi vites değiştirirsen hızlanman düşer.

Hani Need for speed underground serisindeki dragları hatırlayın. Vites değiştirirken yeşil oluyordu. Eğer kırmızıya kadar çok gaz verirsek kalkış yavaşllıyordu :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
Oğuz abicim bu değerler gayet normal.
Çünkü hiçbir motor maximum gücünü en yüksek RPM'de vermez.

Bugün bir dizel araba 7bin devir çevirebiliyorsa, maximum gücünü 4500devir gibi bişeyde verir. Ama gazı verirsen deviri 7bine kadar artırabilirsin.

Benzinliler içinde aynı. Motosikletler içinde aynı.

Yani en yüksek RPM'de en yüksek güç değeri yanlış bir ifade.

CBF150 için;
7 binde vites geçirirsen en iyi hızlanmayı sağlarsın ama
8bin 9bin gibi vites değiştirirsen hızlanman düşer.

Hani Need for speed underground serisindeki dragları hatırlayın. Vites değiştirirken yeşil oluyordu. Eğer kırmızıya kadar çok gaz verirsek kalkış yavaşllıyordu :mrgreen:
ismail biyerde okudum ama nerde hatırlayamıyorum,bizim motorların 8500 devir yapabildiğini,ancak 7000 devirde gaz kesicinin devreye girdiğini..en doğrusunu devir saatiyle ethem açıklar artık bize buradan :) bizde en sağlıklı doğru bilgiye ulaşmış oluruz :cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Güney kore malı DBC marka motosiklet zinciri satılıktır.

Kendim kullanıyorum. Bendeki zincir sürekli artçılı kullanım ile 3000km oldu 1 mm. bile uzama yapmadı.
Gerçekten çok kaliteli bir ürün. Çin malları ile kıyaslamayın.

Yanlış anlaşılmasın, kendi motosikletimdeki zinciri satmıyorum
Ürün sıfır olup, orijinal olarak resimdeki ambalajında gönderilecektir.




Piyasası 60-70 lira arası olduğu için buraya bu ilanı koymak istedim.
MT üyesi arkadaşlar pahalı olarak piyasadan almasınlar bu zinciri.
Herkes yararlansın bu güzel zincirden ve bu uygun fiyattan.


428-128 ölçülerinde olup O-Ringlidir.
128 bakladır.


Güney Kore'nin en büyük zincir üreticisi DBC hakkında detaylı bilgiye :

http://www.dongbochain.com sitesinden ulaşabilirsiniz.




CBF150, YBR125 vs. gibi commuter motosikletler için uygundur.

Ankara içi elden teslim, Ankara dışına kargo ile gönderilir.

İlgilenen arkadaşlar : [email protected] adresine mail atabilirler.

İsmail - 0505 303 86 47



Fiyat 45 TL

...................

Aydoğan bende 15 liraya aldım...15.000 idare eder ...keşke zamanında okusaydım bunu...
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Bende 4000 km de 40 tl ye bi zincir almıştım yamaha yet..servisinden, o ring falan değil normal zincir.4000 km, taki dün arka teker değişenekadar gerdirmem söz konusu olmadı, ki daha dün lastiği söktürmeseydim 1000 km daha gerdirmeden gezerdim. 28 bin veya 32 bin bakımına kadar zincir dişli değişimi düşünmüyorum. O zaman gelince orjinal dişli grubu ile iyi bi zincir almayı düşünüyorum. 10-15 binde bir zincir değiştirmeye 2-3 binde bir gerdirmeye caçılışmaya değmez, bence 15-20 tl fazla verilebilir iyi bir zincir kullanmak adına.

Metocum sen bence Aydoğan kardeşimizin elindeki zincire talip ol, yaz başı dişli grubu ile beraber komple sıfırlamış olursun, 30 bin km arkana bakmazsın. Ki zaten senin zincir sana bu gazla gidersen :) yaz başına kadar falan anca gider :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:27 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:24 PM ----------

Bu ön panel işini, nereden temin ettiklerini falan taktırmaya gittiğim zaman biraz daha ağızlarını arıyıcam, 15 günde geldiğine göre mutlak yurt dışı ile bi bağlantı var.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:45 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:27 PM ----------

Bu arada bende geçenlerde 80 km/h a kadar bi citröen kovaladım ve biliyosunuzdur citröenlerin bazı modellerinde arkadan da rahatlıkla görülebilen arabanın panelinin tam ortasında dijital hız göstergeleri var. Bununla karşılaştıdım. 80 e kadar bi sapma olmadı, Yani doğru gösteriyordu. Tabi 80 den sonrasını karşuılaştıramadım. Araba kapattı gitti :) Yani hız göstergelerimizin yanlış olduğunu düşünmüyorum.
 
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
uzun zamandır foruma giremiom bende cbufumum gecen biyerde fotosunu çektim hosuma gitti siteye koyayım dedim bende :D

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst