- Katılım
- 18 Şub 2009
- Mesajlar
- 955
başlangıç motoru olarak ybr125 yada cbf 150 arasında kalmıştım arkadaşım ybr kullanıyor keşke cbf alsaydım diyor.ehliyet kursuna yazılmama sayılı günler kaldı artık cbf150 konusunda kesin karar verdim acemi sürücüler için çok iyi illaki düşücez ve parçalarının ucuz olması harika sonuçta öğrenci adamız![]()
sen motora efendi gibi davranırsan motorda sana karşı efendi olur hırçın davranırsan oda hırçın olur yani motor 150 cc deyipte şaklabanlık yapmaya gelmiyo :cat: