Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
başlangıç motoru olarak ybr125 yada cbf 150 arasında kalmıştım arkadaşım ybr kullanıyor keşke cbf alsaydım diyor.ehliyet kursuna yazılmama sayılı günler kaldı artık cbf150 konusunda kesin karar verdim acemi sürücüler için çok iyi illaki düşücez ve parçalarının ucuz olması harika sonuçta öğrenci adamız :)

sen motora efendi gibi davranırsan motorda sana karşı efendi olur hırçın davranırsan oda hırçın olur yani motor 150 cc deyipte şaklabanlık yapmaya gelmiyo :cat:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
başlangıç motoru olarak ybr125 yada cbf 150 arasında kalmıştım arkadaşım ybr kullanıyor keşke cbf alsaydım diyor.ehliyet kursuna yazılmama sayılı günler kaldı artık cbf150 konusunda kesin karar verdim acemi sürücüler için çok iyi illaki düşücez ve parçalarının ucuz olması harika sonuçta öğrenci adamız :)

Hangisinin parçalari ucuz anlamadim:silent::silent::silent:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
YBR parça yan sanayisi oldukca geniş ve yaygın...yan sanayiden çakma bir ybr bile yaparın inan...ve çok ucuz...ama cbflerin grenajlarını bulmak zor değil İMKANSIZ...ha balata zincir bulur...sonracıma ıvır zıvır aşınan parçaları uydurursun...ama çoğunu değil...
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
cbf 150 grenajlı motor ybr ye göre.. ybr düşüp kalkma işlerinde daha iyidir. sahibinden gibi sitelerde parça lar var. oradan fiyatları araştırabilirsin.

bu arada metehan abi bizim arka fren balatası kaç para?
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
cbf 150 grenajlı motor ybr ye göre.. ybr düşüp kalkma işlerinde daha iyidir. sahibinden gibi sitelerde parça lar var. oradan fiyatları araştırabilirsin.

bu arada metehan abi bizim arka fren balatası kaç para?

abi bana az süre ver...kaynağı buldum...az beklersen bi organiz olcam sizi fotolarla bilgilendircem...orjinalin yarısındanda az fiyatlar...ok...:cat:
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
değişmesi yakın zamanda gerekecek çünkü.
artık eskisi kadar kapmıyor balatalar. ön balatayı da değiştirmek lazım önümüz kış bakıma girelim biraz.
servis 48 lira demişti arka balataya bilgin olsun.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:57 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:49 PM ----------

s6301631.jpg

By kaptanh, shot with <KENOX S630 / Samsung S630> at 2009-09-15
fotoğraf dedin abi iştahım kabardı. dün imzamızı da attık motorun üzerine.
Alp tunay abim in hediyesidir para ile satılmaz..:bounce::cat:
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
:queen:
kaynak yapmayalım :)
ethem nerelerde?
bayram için çikolata almaya gitti heralde.
Metehan abi çok çukulata yer gibi geliyor bana .. Ethem kardeş kilo ile al .. bizede yolla :):rendeer:
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
:queen:
kaynak yapmayalım :)
ethem nerelerde?
bayram için çikolata almaya gitti heralde.
Metehan abi çok çukulata yer gibi geliyor bana .. Ethem kardeş kilo ile al .. bizede yolla :):rendeer:

Takipteyim :) Bi müddet hasta oldum, 3-5 gün önce yeni yeni toparladım kendimi. Yeni yeni binmeye başladım motörüme :) Ben çikolata değilde, tatlıya bayılırım. Önümüzde bayram, artık kimin kapısını çalsak kesin yine elimize veriverecek tatlı tabağını :) Baramdada D.m.i.g.m. sitesi yağışlı gösteriyor. Bakalım ne yapıcaz. Bayram ziyaretlerine t.taşımaya kalırsak yandık. 4 günde tatilim var ayrıca. Ah bi yağmasa hava işlem tamamdır :) Sağa solada kaçarız. Kendimizede zamkan ayırırız. Bakalım ne olacak..

Meto çok tatlı tatlı köfte yiyor, çikolata işini bilmem ama köfte yerken çok mutlu idi :)

Her gün okuyororum forumu aslında, hemde bi kaç kez, yazmam gerektiğini hissettiğim an damlarım. Cbf i ve sizleri bırakmaya hiç niyetim yok. Herkeze selam ark..lar..
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
değişmesi yakın zamanda gerekecek çünkü.
artık eskisi kadar kapmıyor balatalar. ön balatayı da değiştirmek lazım önümüz kış bakıma girelim biraz.
servis 48 lira demişti arka balataya bilgin olsun.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:57 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:49 PM ----------

s6301631.jpg

By kaptanh, shot with <KENOX S630 / Samsung S630> at 2009-09-15
fotoğraf dedin abi iştahım kabardı. dün imzamızı da attık motorun üzerine.
Alp tunay abim in hediyesidir para ile satılmaz..:bounce::cat:

Dayanamadınmı az daha abi reflektörlü yaptırcaktım::pokey:: Yarın yapcak büyük ihtimalle arkadaş. Bende de var bu beyazdan yapıştırmıyorum reflektörlü gelcek die:)

Neyse önemli olan taşıdığı anlam ama söylemiştim sana yaptırcam diye:wiinkk: Sende daha iyi olur demiştin:silent:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Geçmiş olsun ethemm76 hocam. Bu aralar, havalar aldatıcı olabiliyor, dikkat etmek lazım.
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
Dayanamadınmı az daha abi reflektörlü yaptırcaktım::pokey:: Yarın yapcak büyük ihtimalle arkadaş. Bende de var bu beyazdan yapıştırmıyorum reflektörlü gelcek die:)

Neyse önemli olan taşıdığı anlam ama söylemiştim sana yaptırcam diye:wiinkk: Sende daha iyi olur demiştin:silent:

ısınma turları bu özcanım.. ben arkadaşın yanına gidebilsem daha neler yaptıracam da malum.. jant içten içe 47 cm geliyor bilgin olsun...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:59 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:57 AM ----------

Takipteyim :) Bi müddet hasta oldum, 3-5 gün önce yeni yeni toparladım kendimi. Yeni yeni binmeye başladım motörüme :) Ben çikolata değilde, tatlıya bayılırım. Önümüzde bayram, artık kimin kapısını çalsak kesin yine elimize veriverecek tatlı tabağını :) Baramdada D.m.i.g.m. sitesi yağışlı gösteriyor. Bakalım ne yapıcaz. Bayram ziyaretlerine t.taşımaya kalırsak yandık. 4 günde tatilim var ayrıca. Ah bi yağmasa hava işlem tamamdır :) Sağa solada kaçarız. Kendimizede zamkan ayırırız. Bakalım ne olacak..

Meto çok tatlı tatlı köfte yiyor, çikolata işini bilmem ama köfte yerken çok mutlu idi :)

Her gün okuyororum forumu aslında, hemde bi kaç kez, yazmam gerektiğini hissettiğim an damlarım. Cbf i ve sizleri bırakmaya hiç niyetim yok. Herkeze selam ark..lar..
o zaman bayramda siz buraya gelin ben size sucuk köfte pişireyim.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
değişmesi yakın zamanda gerekecek çünkü.
artık eskisi kadar kapmıyor balatalar. ön balatayı da değiştirmek lazım önümüz kış bakıma girelim biraz.
servis 48 lira demişti arka balataya bilgin olsun.

fotoğraf dedin abi iştahım kabardı. dün imzamızı da attık motorun üzerine.
Alp tunay abim in hediyesidir para ile satılmaz..:bounce::cat:


ön balata benim bulduğum 10 tl civarı...:porjinal ön balata 55-60 falan galiba...

arka balata ise 85 civarında bi hata olmasın...

Kampana Kafa Tunga yazmıyor bu aralar nerde üçkaatcı...bi selam ediversene...

Merakla beklemedeyiz :)
,
yav bi bakım zamanı Dudulluya gidip fotoğraflıycam bazı balata fiyatları çok uygun...ama mevzu şu şimdi sizler banada yolla derseniz ne halt yicin...:p mesele bu...

:queen:
kaynak yapmayalım :)
ethem nerelerde?
bayram için çikolata almaya gitti heralde.
Metehan abi çok çukulata yer gibi geliyor bana .. Ethem kardeş kilo ile al .. bizede yolla :):rendeer:

valla bugün çikolata verildi şirketten...:p Etoşun gönlü çok geniştir...vala 1 ton alır getirir...özledim hıyarağasını....:pbi gidesim var Armutlu yapıcaz onla...:p bak zehiri bi vericem ona sonrası ben bile tutamıcam...:queen:

Takipteyim :) Bi müddet hasta oldum, 3-5 gün önce yeni yeni toparladım kendimi. Yeni yeni binmeye başladım motörüme :) Ben çikolata değilde, tatlıya bayılırım. Önümüzde bayram, artık kimin kapısını çalsak kesin yine elimize veriverecek tatlı tabağını :) Baramdada D.m.i.g.m. sitesi yağışlı gösteriyor. Bakalım ne yapıcaz. Bayram ziyaretlerine t.taşımaya kalırsak yandık. 4 günde tatilim var ayrıca. Ah bi yağmasa hava işlem tamamdır :) Sağa solada kaçarız. Kendimizede zamkan ayırırız. Bakalım ne olacak..

Meto çok tatlı tatlı köfte yiyor, çikolata işini bilmem ama köfte yerken çok mutlu idi :)

Her gün okuyororum forumu aslında, hemde bi kaç kez, yazmam gerektiğini hissettiğim an damlarım. Cbf i ve sizleri bırakmaya hiç niyetim yok. Herkeze selam ark..lar..

hayatta en güzel yemek çeşidi köfte....üzerine tanımam kanka...seni bile yerim yeterki etin lezzetli olsun...:queen:

yav ben 100.000 e kadar gidicem...aha buna nasip olursa şahit olacaksınız...

aydınlatma sapıttı benim. sislere de 6000k xenon taktım. karşıdan gelen intahar ediyor :p



kanka ne arıyon ne soruyon...heyecanla bekliyorum sistemi...motörü alınca irtibat koptu kanka...Alper de aynı valla...


bu arada benim ampul patladı bari sen şu sistemi yapıverde ampul parası bayılmayayım...:p
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
aydınlatma sapıttı benim. sislere de 6000k xenon taktım. karşıdan gelen intahar ediyor :p

http://urun.gittigidiyor.com/SIS-FARI-MERCEKLI_W0QQidZZ18685058
SIS-FARI-MERCEKLI__19457452_5.jpg


ben de 2 hafta önce bunlardan aldım. ama daha takmadım. xenon takacağım h3 ama polisler çok kızıyor. .xenonsuz 110 watt çekiyor ikisi.

xenonları takıp bu ikisini far niyetine kullanmak istiyorum ama polislerle konuşacağım izin veriyormusunuz diye

istanbulda bayiisi var yarı fiyatına satıyor ama sanırım perakende satmıyor ama 10 kişi olursanız alabilirsiniz.adresini tekrar bulayım isterseniz.

gs1.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
selam arkadaşlar bugün cbf imin yağını değiştirdim sesi bile değişti daha bi istekli gitmeye başladı, yalnız şu karter civatasındaki pul sanırım tek kullanımlık daha önce dikkat etmemiştim alüminyum sanki hemen yamuluyo.
 
Katılım
2 Ocak 2005
Mesajlar
436
metehan irtibat sağlam yaw neden kopsun :) bir gün iş çıkışı buluşalım,gidelim xenonu alalım. kablo vs bende var. sadece açma kapama anahtarı alırız.
uygun bi mekanda takarız :) ama bayramdan sonra olur malum aile trakyada :) oki ?

osamnıyeli sis farın görünümü güzelde cbf ye taktıkmı kaba dururmu acaba. ben koruma demırlerine taktım.sisler ucuz haliyle ışığı tam düzgün yansıtamıyor.ileride kaliteli bişey bulursam alır değiştiririm. nasıl olsa xenon her h3 e uyar. sen ne kadar verdin sis farına ??
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
metehan irtibat sağlam yaw neden kopsun :) bir gün iş çıkışı buluşalım,gidelim xenonu alalım. kablo vs bende var. sadece açma kapama anahtarı alırız.
uygun bi mekanda takarız :) ama bayramdan sonra olur malum aile trakyada :) oki ?

osamnıyeli sis farın görünümü güzelde cbf ye taktıkmı kaba dururmu acaba. ben koruma demırlerine taktım.sisler ucuz haliyle ışığı tam düzgün yansıtamıyor.ileride kaliteli bişey bulursam alır değiştiririm. nasıl olsa xenon her h3 e uyar. sen ne kadar verdin sis farına ??

vay kardeşim baryamdan sonra ok...:rendeer:kaç kuruş ödiycez abi hele bi de...olm kuruş yok:)kartla alıyoz herşeyi inan...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst