Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
bugun arkadaşla iddialaşıyorduk cbf de rezerv depo kısmı ( benzin bittimi ben kendim yedeğe alıcam ) ok çizgisi nerede olcak yukardamı aşağıdamı
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
722
selam millet :)
bugün bi arkadaşla karşılaştım, benim yapamadığımı yapmış cbf150 yi kapmış.
merakla sağını solunu incelerken park halindeyken zincirin çatal ayağa değdiğini gördüm, bu normalmi ? yan ayak açık çatal kapalı idi.
bide bunun muayenesi ilk başta kaç yıl.
Şimdiden mersi,
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
selam millet :)
bugün bi arkadaşla karşılaştım, benim yapamadığımı yapmış cbf150 yi kapmış.
merakla sağını solunu incelerken park halindeyken zincirin çatal ayağa değdiğini gördüm, bu normalmi ? yan ayak açık çatal kapalı idi.
bide bunun muayenesi ilk başta kaç yıl.
Şimdiden mersi,

bollaşma gördümde bu kadarını görmedim..:)
 
Katılım
15 Nis 2009
Mesajlar
145
Merhabalar,

ilk defa CBF150'ciler bu kadar ara verdi...
Kimse yokmu?

BU arada ben de 1500km ye kadar geldim, çoooook memnunum, bakalım yükseltebilirsem CBF600 almak istiyorum ama pahalı da meret...:pr:


herkese selamlar
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Merhabalar,

ilk defa CBF150'ciler bu kadar ara verdi...
Kimse yokmu?

BU arada ben de 1500km ye kadar geldim, çoooook memnunum, bakalım yükseltebilirsem CBF600 almak istiyorum ama pahalı da meret...:pr:


herkese selamlar

Selam Alper :)
Evet, bu ara biraz boş kaldı topic :cyclopsan

Arkadaşlar bu CBF150'nin uluslararası ismi nedir?
www.ebay.com da yedek parça arıyorum bir türlü bulamadım.
CBF150 olarak aratınca bulunamıyor.
Muhtemelen başka bir isimde aratmak lazım, ama ne ?
 
Katılım
28 Ocak 2009
Mesajlar
8
Merhaba arkadaşlar,

Dün ben de CBF 150 me kavuştum :cherry: .. İlk sahibi ne yan sehpa ne de motor koruması takmamıştı ben alır almaz servise götürüp taktırdım ve yağını değiştirttim. Nitekim bugün öğleden önce de motoru devirince :pr: ne kadar iyi bir iş yapmış olduğumu gördüm.

Motor tecrübem hiç yok diyebilirim. Sorularım şöyle:
1) Koyabileceğimiz en iyi yağ hangisidir?
2) Lastik havaları kaç olmalı? Lastikler betonda uzun süre beklemeden inmiş sanırsam.
3) Düşünce motor tarafına birşey olmuyor ancak arka sinyal ve arka sinyalin arka tarafında kalan grenaj çatlıyor veya çiziliyor. Bundan kurtuluş yok değil mi? Motoru yatırmamak dersiniz şimdi :))

ilerleyen zamanlarda tecrübelerle sabit yeni sorularım olacaktır.
şimdiden çok teşekkür ediyorum. kazasız belasız günler diliyorum..
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Merhabalar,

ilk defa CBF150'ciler bu kadar ara verdi...
Kimse yokmu?

BU arada ben de 1500km ye kadar geldim, çoooook memnunum, bakalım yükseltebilirsem CBF600 almak istiyorum ama pahalı da meret...:pr:


herkese selamlar



daha çok erken değil mi...:)


Selam Alper :)
Evet, bu ara biraz boş kaldı topic :cyclopsan

Arkadaşlar bu CBF150'nin uluslararası ismi nedir?
www.ebay.com da yedek parça arıyorum bir türlü bulamadım.
CBF150 olarak aratınca bulunamıyor.
Muhtemelen başka bir isimde aratmak lazım, ama ne ?


bilemiyorum...ne arıyosun mesela...sahibindende bayağı yedek parça görüyorum...

Merhaba arkadaşlar,

Dün ben de CBF 150 me kavuştum :cherry: .. İlk sahibi ne yan sehpa ne de motor koruması takmamıştı ben alır almaz servise götürüp taktırdım ve yağını değiştirttim. Nitekim bugün öğleden önce de motoru devirince :pr: ne kadar iyi bir iş yapmış olduğumu gördüm.

Motor tecrübem hiç yok diyebilirim. Sorularım şöyle:
1) Koyabileceğimiz en iyi yağ hangisidir?
2) Lastik havaları kaç olmalı? Lastikler betonda uzun süre beklemeden inmiş sanırsam.
3) Düşünce motor tarafına birşey olmuyor ancak arka sinyal ve arka sinyalin arka tarafında kalan grenaj çatlıyor veya çiziliyor. Bundan kurtuluş yok değil mi? Motoru yatırmamak dersiniz şimdi :))

ilerleyen zamanlarda tecrübelerle sabit yeni sorularım olacaktır.
şimdiden çok teşekkür ediyorum. kazasız belasız günler diliyorum..


kaç kmde bakıma götür bence...sonucta senden öncekinin motora naptığı belli değil...


yağ konusu tartışmaya açık...



28-30 veya 30-32...diye hatırlıyorum...arka çantan olsaydı veya arka artcı ayak basma pegin oradan hasar asla almazdın...
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Merhaba arkadaşlar,

Dün ben de CBF 150 me kavuştum :cherry: .. İlk sahibi ne yan sehpa ne de motor koruması takmamıştı ben alır almaz servise götürüp taktırdım ve yağını değiştirttim. Nitekim bugün öğleden önce de motoru devirince :pr: ne kadar iyi bir iş yapmış olduğumu gördüm.

Motor tecrübem hiç yok diyebilirim. Sorularım şöyle:
1) Koyabileceğimiz en iyi yağ hangisidir?
2) Lastik havaları kaç olmalı? Lastikler betonda uzun süre beklemeden inmiş sanırsam.
3) Düşünce motor tarafına birşey olmuyor ancak arka sinyal ve arka sinyalin arka tarafında kalan grenaj çatlıyor veya çiziliyor. Bundan kurtuluş yok değil mi? Motoru yatırmamak dersiniz şimdi :))

ilerleyen zamanlarda tecrübelerle sabit yeni sorularım olacaktır.
şimdiden çok teşekkür ediyorum. kazasız belasız günler diliyorum..

Hayırlı olsun yeni motorun. Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin :rendeer:

1- Castrol'ün sarı kutularda 1 litrelik motosiklet yağları var.
Castrol Power1 15/40 yada 15-50 uygundur. (Üzerinde motosiklet resmi olan)

2- ön ve arka 29 diye biliyorum.
eğer artçılı kullanacaksan ön 29 , arka 30-31

3- arka çanta demirleri var düştüğün zaman arka grenajıda koruyor.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:31 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:29 PM ----------

metehan hocam ebayde fiyatlar süper ucuz.

mesela ne biliyim,
debriyaj balataları,
fren balataları,
gösterge paneli,
komple grenaj takımı vs. gibi parçalar.

şu an için yedek parça ihtiyacım yok ama elbet bir gün olacak :)
onun için ebayden bulabilsem muhtemelen buraya göre bayaa ekonomik olacak
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
[/COLOR]metehan hocam ebayde fiyatlar süper ucuz.

mesela ne biliyim,
debriyaj balataları,
fren balataları,
gösterge paneli,
komple grenaj takımı vs. gibi parçalar.

şu an için yedek parça ihtiyacım yok ama elbet bir gün olacak :)
onun için ebayden bulabilsem muhtemelen buraya göre bayaa ekonomik olacak

aynen...:cat: zamanında krank al dediler bana 30-40 liraydı...sonra 160 ödedik...:p


keşfedersen haber et burdan...
 
Katılım
28 Ocak 2009
Mesajlar
8
Çok teşekkürler,

dün 1000 KM bakımını yaptırdım, yetkili servis değiştirdi, 1500 KM sonra kendim değiştiririm artık yağı tekrar.

ilk fırsatta benzinliğe gidip havaları kontrol edeyim,
 
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
381
merhaba arkadaşlar benim de bi sorum olacak.cbf 150 için dişli zincir seti alıcam.ankaradayım. nereden alabilirim ve fiyat olarak ne kadar tutar? şimdiden teşekkür ederim.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Çok teşekkürler,

dün 1000 KM bakımını yaptırdım, yetkili servis değiştirdi, 1500 KM sonra kendim değiştiririm artık yağı tekrar.

ilk fırsatta benzinliğe gidip havaları kontrol edeyim,


:cat:

merhaba arkadaşlar benim de bi sorum olacak.cbf 150 için dişli zincir seti alıcam.ankaradayım. nereden alabilirim ve fiyat olarak ne kadar tutar? şimdiden teşekkür ederim.

90 lira civarında bişey...ön arka dişli zincir set işçilik dahil 90 civarı...honda bayisi orda tek bildiğim...
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
merhaba arkadaşlar benim de bi sorum olacak.cbf 150 için dişli zincir seti alıcam.ankaradayım. nereden alabilirim ve fiyat olarak ne kadar tutar? şimdiden teşekkür ederim.

Selamlar fatihhoca81;

Bende Ankara'dayım. Yaklaşık 4-5 ay önce zincirimi değiştirdim.
Oringli DBC marka zinciri 45 TL'den tedarik edebilirim sana istersen.
Oringsiz istersen sanırım 10 lira fiyatı vardı.
Ama dişliler için yıba çarşısına bi bakmak lazım.
Henüz dişli değişimi yapmadım o yüzden bilmiyorum.
 
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
381
Selamlar fatihhoca81;

Bende Ankara'dayım. Yaklaşık 4-5 ay önce zincirimi değiştirdim.
Oringli DBC marka zinciri 45 TL'den tedarik edebilirim sana istersen.
Oringsiz istersen sanırım 10 lira fiyatı vardı.
Ama dişliler için yıba çarşısına bi bakmak lazım.
Henüz dişli değişimi yapmadım o yüzden bilmiyorum.

aslında cbf 150 benim eski motorum ve onu kardeşime verdim. okullar açılınca okuduğu yere götürecek. motor şuan 32.000 km de ve masraf çıkarsın istemiyorum. sonuçta öğrenci motoru olacak.bilgi için teşekkürler. bizim birader tatilden gelsin seni tekrar rahatsız ederim.
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
aslında cbf 150 benim eski motorum ve onu kardeşime verdim. okullar açılınca okuduğu yere götürecek. motor şuan 32.000 km de ve masraf çıkarsın istemiyorum. sonuçta öğrenci motoru olacak.bilgi için teşekkürler. bizim birader tatilden gelsin seni tekrar rahatsız ederim.

Estağfirullah ne rahatsızlığı. Elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.
Ankara MT günlerinde tanışmak ümidiyle. :cat:
 
Katılım
15 Nis 2009
Mesajlar
145
daha çok erken değil mi...:)


Haklısın aslında............:pale:

Ama ne yapayım, eşimle birlikte tura çıkmayı düşünüyorum ve uzun mesafelerde de zayıf gelir düşüncesiyle değiştireceğim ama bakalım daha nakit sorunumu tam çözemedim, netice de üstüne nerden baksan 6-8.000TL koymam gerekecek:pr:

Aklımda o kadar çok motor var ki... deneme sürüşü yapmadan almak da doğru değil.... ooooof ooofffff
Naked/touring CBF600, Bandit,
Enduro F650GS, Pegaso650 trial, (v-strom650)
Cruiser GV650, dragstar650...

anlayacağın daha tarzda bile kesin birşey yok.. Ama kesin olarak bildiğim birşey var; 36 yaşındayım ve 20 nin üstünde değişik arabam oldu, bu motor işi de böyle olacak galiba....
Son Yurtdışı görevimden geleli 2,5 yıl oldu, 6. aracıma biniyorum :cherry:


Bakalım hayırlısı...
selamlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst