daha çok erken değil mi...
Haklısın aslında............

ale:
Ama ne yapayım, eşimle birlikte tura çıkmayı düşünüyorum ve uzun mesafelerde de zayıf gelir düşüncesiyle değiştireceğim ama bakalım daha nakit sorunumu tam çözemedim, netice de üstüne nerden baksan 6-8.000TL koymam gerekecek

r:
Aklımda o kadar çok motor var ki... deneme sürüşü yapmadan almak da doğru değil.... ooooof ooofffff
Naked/touring CBF600, Bandit,
Enduro F650GS, Pegaso650 trial, (v-strom650)
Cruiser GV650, dragstar650...
anlayacağın daha tarzda bile kesin birşey yok.. Ama kesin olarak bildiğim birşey var; 36 yaşındayım ve 20 nin üstünde değişik arabam oldu, bu motor işi de böyle olacak galiba....
Son Yurtdışı görevimden geleli 2,5 yıl oldu, 6. aracıma biniyorum :cherry:
Bakalım hayırlısı...
selamlar