Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,882
merhabalar.
motorun orjinal lasiklerinden memnun olmadıgım için (duro)
ön arka lastikleri degiştirmeyi düşünüyorum.
arkadaşım bi tanıdıgına sormuş elinde dunlop un lastikleri varmış.
ön:50 arka:60 sökme takma parası:20 tl düz hesap 120 tl ye gelicek.
sizin bi görüşlerinizi almak istedim.
saygılar
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
251
fabrika çıkışı lastikler çok dandik, para verip yine duro marka alsan fabrika çıkışlı duro'yla para verip aldığın duro arasında dağlar kadar fark var. dunlop iyi markadır, gönül rahatlığıyla alabilirsin :cat:
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Acıkçası ben cbf i kullanıp satsamda nankörlük etmem. 8 ayda 10000 km yol teptim. Daha ne far ampulüm patladı, ne lastiğim. Hı, böyle devam edecekmi, umarım eder. Sonuçta kullanıldıkça eskiyor. Bu eğilimde devam da etmeyebilir. Ama hiç bir zaman görme imkanı bulamayacağım bir çok yeri gördüm motorum sayesinde. Motoru kullanırken, ilk şansızlık veya ilk problermle karşılaşıldığında, problemi giderme veya ortadan kaldırma yolunu seçme imkanı varken bu yolu tercih etmeden, motoru sattıktan sonra, kullanıcıların arasına girerek malı kötülemeyi asla düşünmedim ve doğru bulmuyorum. Eski motorumun, bana açmadığı masrafı kalmamıştı. Buna rağmen inanın özlüyorum. Kapımın önünde olsa da bi çarşı pazar gezsem şöyle tıngır mıngır. Az kahrımı çekmemişti benim. Motorculuğu ben 1500 tl lik alette öğrendim. Ne kadar masraf etsemde yine yine yolda bırakmadı. 1,5 senede 18000 km yaptım. Ve nankörlük edip kullanıcıların karsına geçerek motoru kötülemeyi asla düşünmedim. Mavi mondi 150 hs. Hatıralarla dolu. Bence biraz daha yapıcı ve olgun davranabilmeliyiz. Çünki bizim kullanıpta memnun olmadığımız her hangi bir ürünün binlerce seven kullanıcısı olabilir. Her kez aynı şeyden aynı seviyede memnun olmayabilir. Memnun olanlara ve sevenlere saygısızlık etmemeliyiz.
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
59
Dunlop...! Daha pahalı olduğunu sanıyordum.Ben yaklaşık 1000 km. önce IRC taktırdım(arka lastik).60 tl.Memnunum.
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
merhabalar.
motorun orjinal lasiklerinden memnun olmadıgım için (duro)
ön arka lastikleri degiştirmeyi düşünüyorum.
arkadaşım bi tanıdıgına sormuş elinde dunlop un lastikleri varmış.
ön:50 arka:60 sökme takma parası:20 tl düz hesap 120 tl ye gelicek.
sizin bi görüşlerinizi almak istedim.
saygılar

Bence makul fiyat olarak. Zaten x marka herhangi bi lastik, orj durolardan mutlaka daha iyidir. Orjinal durolardan daha kötü lastik markası duymadım.
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Dunlop...! Daha pahalı olduğunu sanıyordum.Ben yaklaşık 1000 km. önce IRC taktırdım(arka lastik).60 tl.Memnunum.

Bende irc düşünüyorum, şu an 10000 deyim, şöyle 16 bin falan yapıyımda. maliyetleri yükseltmiyelim şimdi. Zaten yağmurda ve sert kullanmıyorum. Önümüzde izin. Seri benzine para vericez :) Artık nerelere gideriz bilmem. Geçen seneki motorumla 2 haftalık senelik iznimde 2000 km yapmıştım. Bakımlarıda 2000 km de birdi. 2 hafta sonra tekrar servise gidip (bakım için geldim ustam) deyince adam bi şaşırmıştı :)
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
fabrika çıkışı lastikler çok dandik, para verip yine duro marka alsan fabrika çıkışlı duro'yla para verip aldığın duro arasında dağlar kadar fark var. dunlop iyi markadır, gönül rahatlığıyla alabilirsin :cat:

benim arka lastik 100 lük duro..benden öncki sahibi almış arkadaşın dediği gibi sanırım fabrika çıkışındaki lastikler ile hamuru farklı..:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:38 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:37 PM ----------

yarında bi sirkecideki irc lere bakim ortak bi kara verip ön arka bi lastik çaktirim makinaya :)

bak bu süper fikir . bir abimizde var deneme için verdiler o çok memnun :)
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Acıkçası ben cbf i kullanıp satsamda nankörlük etmem. 8 ayda 10000 km yol teptim. Daha ne far ampulüm patladı, ne lastiğim. Hı, böyle devam edecekmi, umarım eder. Sonuçta kullanıldıkça eskiyor. Bu eğilimde devam da etmeyebilir. Ama hiç bir zaman görme imkanı bulamayacağım bir çok yeri gördüm motorum sayesinde. Motoru kullanırken, ilk şansızlık veya ilk problermle karşılaşıldığında, problemi giderme veya ortadan kaldırma yolunu seçme imkanı varken bu yolu tercih etmeden, motoru sattıktan sonra, kullanıcıların arasına girerek malı kötülemeyi asla düşünmedim ve doğru bulmuyorum. Eski motorumun, bana açmadığı masrafı kalmamıştı. Buna rağmen inanın özlüyorum. Kapımın önünde olsa da bi çarşı pazar gezsem şöyle tıngır mıngır. Az kahrımı çekmemişti benim. Motorculuğu ben 1500 tl lik alette öğrendim. Ne kadar masraf etsemde yine yine yolda bırakmadı. 1,5 senede 18000 km yaptım. Ve nankörlük edip kullanıcıların karsına geçerek motoru kötülemeyi asla düşünmedim. Mavi mondi 150 hs. Hatıralarla dolu. Bence biraz daha yapıcı ve olgun davranabilmeliyiz. Çünki bizim kullanıpta memnun olmadığımız her hangi bir ürünün binlerce seven kullanıcısı olabilir. Her kez aynı şeyden aynı seviyede memnun olmayabilir. Memnun olanlara ve sevenlere saygısızlık etmemeliyiz.

Bir insan ancak bu kadar nazik ve kibar bir şekilde karşısındakini uyarabilir. :)
Şu kingman nickli garip şahısa cevap yazacağım ama inanın site kuralları var burayı bir çok arkadaş okuyor diye yazmadım şimdiye kadar.
Ama noktayı ethem hocam koymuş. Valla abicim eline klavyene sağlık. :cat:
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Bir insan ancak bu kadar nazik ve kibar bir şekilde karşısındakini uyarabilir. :)
Şu kingman nickli garip şahısa cevap yazacağım ama inanın site kuralları var burayı bir çok arkadaş okuyor diye yazmadım şimdiye kadar.
Ama noktayı ethem hocam koymuş. Valla abicim eline klavyene sağlık. :cat:

Estafirullah ya Hoca olmak kiiim, ben kim :)
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Kigman30, Hacı ben sana artık bişey yazmıyorum, çünki sen, takılmışsın, senin fikrini zikrini bu saaten sonra kimse değiştiremez. Diğer ark..larada söylüyorum. bence kimse arkadaşla uğraşmasın. Evet, ben 10000 km de 200 tl masraf ettim. Bu beni bağlar. Başka kimseyi bağlamaz. Bu seni neden rahatsız ediyor ? Neden cbf 150 ile herhangi bi arabayı.. fazer vs karşılaştırarak anlam veremediğim bazı şeyleri anlamsızca isptlama mücadelesi içersindesin anlamış değilim. Evet, 200 tl masraf ettim. Almayı düşünen veya düşünmeyen arkaşlar için örnek teşkil edebilir ama kullanıcı olarak sadece beni bağlar. 10000 km de bu kadar masraf mı olur vs şeklinde olayı yorumlayarak, malı kötülemenin bi anlamı yok. Zaten alacak olan şahıs bunu araştırır. Soruşturur. İşine gelirse alır, gelmesze almaz. Bence bu kadar rahatsız olma artık. Yazmıcam yazmıcam diyorum, seviyeyi mümkün mertebe korumaya çalışıyorum. Ama hala anlam veremediğim bi takım idealar, hala birilerine saldırmalar, tehtitler, hala malı kötülemeler. Psikolojini çözebilmiş değilim.

Metehan o kadar masraf etti, yinede adam biniyo geziyo eyleniyo, o adam napsın, küfür mü etsin motoruna, 40000 km kahrın çekmiş altında, gezmediği tozmadığı yer kalmamış adamın. Etmiş 400 tl masraf. Adam biniyo kardeşim. Neden nankörlük etsin.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Acıkçası ben cbf i kullanıp satsamda nankörlük etmem. 8 ayda 10000 km yol teptim. Daha ne far ampulüm patladı, ne lastiğim. Hı, böyle devam edecekmi, umarım eder. Sonuçta kullanıldıkça eskiyor. Bu eğilimde devam da etmeyebilir. Ama hiç bir zaman görme imkanı bulamayacağım bir çok yeri gördüm motorum sayesinde. Motoru kullanırken, ilk şansızlık veya ilk problermle karşılaşıldığında, problemi giderme veya ortadan kaldırma yolunu seçme imkanı varken bu yolu tercih etmeden, motoru sattıktan sonra, kullanıcıların arasına girerek malı kötülemeyi asla düşünmedim ve doğru bulmuyorum. Eski motorumun, bana açmadığı masrafı kalmamıştı. Buna rağmen inanın özlüyorum. Kapımın önünde olsa da bi çarşı pazar gezsem şöyle tıngır mıngır. Az kahrımı çekmemişti benim. Motorculuğu ben 1500 tl lik alette öğrendim. Ne kadar masraf etsemde yine yine yolda bırakmadı. 1,5 senede 18000 km yaptım. Ve nankörlük edip kullanıcıların karsına geçerek motoru kötülemeyi asla düşünmedim. Mavi mondi 150 hs. Hatıralarla dolu. Bence biraz daha yapıcı ve olgun davranabilmeliyiz. Çünki bizim kullanıpta memnun olmadığımız her hangi bir ürünün binlerce seven kullanıcısı olabilir. Her kez aynı şeyden aynı seviyede memnun olmayabilir. Memnun olanlara ve sevenlere saygısızlık etmemeliyiz.



etocan ben aldığıma pişman oldum kardeşim...verdiğim paralar haram olsun Hondaya...keşke Ybr125 alsaydım diyorum...o titreşim kralı apaçi bile bizim cbfden daha sağlamdır emin ol...keşke o krankı bırakmayaydım çantada taşıyaydımda eşe dosta göstereydim...

bu durumda neden yapıcı ve oldun olayım...artık nankörmü dersin ne dersin bilemem bana...ama size saygısızlıkda etmem...
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,882
abilerim bu sorunun cevabını bi alimde uyucam :)
irc lastik alimmi memnunmusunuz kullanıyomusunuz daha dogrusu.
iyi geceler
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abilerim bu sorunun cevabını bi alimde uyucam :)
irc lastik alimmi memnunmusunuz kullanıyomusunuz daha dogrusu.
iyi geceler

Kişisel görüşüm,ben tavsiye etmem!!! daha önceki motorumda vardı lastik değil naylon...
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
251
abilerim bu sorunun cevabını bi alimde uyucam :)
irc lastik alimmi memnunmusunuz kullanıyomusunuz daha dogrusu.
iyi geceler

benim bi arkadaşın lastikleri IRC'ydi, gayet de memnundu. ama metehan abi'nin dediği shinko da güzelmiş, geçen oğuz abi aldı (ozzy) yol tutuşu, fren mesafesi acaip iyiymiş :cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
klavye sorunu yaşıyorum kesiliyor bir daha çalışmıyor usb kusura kalmayın bu aralar yazamıyorum fazla...

3 gün önce servise 92.000 de cbf geldi hor kullanılmış adam ses geliyor diyor kranktan...yani demek istediğim herkesin başına her an sıkıntı gelebilir...ama sıkıştırmadıüğın sürece yüzbinden fazlasını görür...ben bakım aksatmadım paraları servise saçtım resmen ama sırf sıkıştırıldı diye motoru sıfırladım...vs vs


daha dur neler görücez bakalım...ama Honda mühendisleri bu işten anlamıyorlar desem yeridir...1000rr da cbf 150 de yağ yakarsa şaşırmayın artık birşeye...

>Tuğrul bu 200 lira olayına kazık demişsin ya...bak altını çizyorum toplamda 200 lira kastedilen...sende karıştırma hatları...:p
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Irc nin arka orj ebat lastiği varmı piyasada ? Geniş olmayan yani. Ben orjinal ebat arka ırc düşünüyorum. Acaba bulabilirmiyim =?
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
251
klavye sorunu yaşıyorum kesiliyor bir daha çalışmıyor usb kusura kalmayın bu aralar yazamıyorum fazla...

3 gün önce servise 92.000 de cbf geldi hor kullanılmış adam ses geliyor diyor kranktan...yani demek istediğim herkesin başına her an sıkıntı gelebilir...ama sıkıştırmadıüğın sürece yüzbinden fazlasını görür...ben bakım aksatmadım paraları servise saçtım resmen ama sırf sıkıştırıldı diye motoru sıfırladım...vs vs


daha dur neler görücez bakalım...ama Honda mühendisleri bu işten anlamıyorlar desem yeridir...1000rr da cbf 150 de yağ yakarsa şaşırmayın artık birşeye...

>Tuğrul bu 200 lira olayına kazık demişsin ya...bak altını çizyorum toplamda 200 lira kastedilen...sende karıştırma hatları...:p

peki oldu da yeni motor almaya karar verdin abi, ybr125 ve tekrar cbf 150 hariç, hangi motordan alırdın? :cherry:

valla benim şimdiki motoruma bişey olsa (Allah korusun) daha iyisini alamıycaksam yine gider cbf 150 alırım. yaptığımız masraflara değen bi motor bence :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst