- Katılım
- 12 Eki 2008
- Mesajlar
- 251
Slm, verdiğin bilgiler için saol, ya bide selektör her zaman devrede olabilecek gibi bi sistem olsaymış süper olucakmış ama bizim yetersiz olan farlar dan sonra elbette düşünülebilir. 12000 bakımında bütçem uygun olrsa 4 lünün yanına bide xenon yakışırBu arada ismin nedir 2rule ? İsminle hitap edeyim. Şimdiden memnun oldum
![]()
ismim tuğrul ethem abi, ben de memnun oldum :rendeer: