Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
Metehan abi hoşgeldin.:p
İyi güzel gezi olmuş elinize ayağınıza motorunuza sağlık bu arada senin motor rodajdaydı dimi.:)

delimavi Murat abimizin kazası nedir ben yeni duyuyorumda eşiylemi kaza yaptı bir bilgi linki varmı? Çok üzüldüm inşallah kısa sürede toplarlanır eski haline döner.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
meto motor açıyo:pdönüşü muhteşem olacak ben o motora acıyorum:mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Metehan abi hoşgeldin.:p
İyi güzel gezi olmuş elinize ayağınıza motorunuza sağlık bu arada senin motor rodajdaydı dimi.:)

delimavi Murat abimizin kazası nedir ben yeni duyuyorumda eşiylemi kaza yaptı bir bilgi linki varmı? Çok üzüldüm inşallah kısa sürede toplarlanır eski haline döner.

taziye tebrik kutlamalarda var kardeşim...eşiyle giderken önüne kango arac fırlamış toslamışlar...gt 250 r ile...rodajda bu arada düldül...39000 de komple sıfırladım 550 oldu henüz değil 80 i 60 ı bile nadiren geçiyorum...kız gibi yani...:p

meto motor açıyo:pdönüşü muhteşem olacak ben o motora acıyorum:mrgreen:


yok kanka istirahat bitti...artık iş ev ev iş...:wiinkk:
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
ya arkadaş 10.000 de imiş makina...bu nasıl 10.000...yok böyle temizlik yav...

benim makina daha temiz iddia eden gelsin 10.000 değil yalnız 7000de.:p
 
Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
575
mete hoş geldin

ha ethem 50kmhz ı geçmeden nasıl bir sabırla 10binkm yaptın allahım ne sabır:)

murat kardeşim çok geçmiş olsun inşallah yakın zaman larda tedavin cevap verir.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ya arkadaş 10.000 de imiş makina...bu nasıl 10.000...yok böyle temizlik yav...

benim makina daha temiz iddia eden gelsin 10.000 değil yalnız 7000de.:p

ulan makinaları yıkaya yıkaya cirlop gale getirdiniz...binmekten fazla yıkıyorsunuz...:cat:

topic almış başını gidiyo yaa :)
işteyşm bu aralar motoruda kullanamıyorum.

:cat:

mete hoş geldin

ha ethem 50kmhz ı geçmeden nasıl bir sabırla 10binkm yaptın allahım ne sabır:)

murat kardeşim çok geçmiş olsun inşallah yakın zaman larda tedavin cevap verir.


hoşgördük...:wiinkk:...rakamları merak eden varsa buraya yükleyeyim...



toplamda 440 ödedim...





 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
komle motor yenilemişsin 440 hiç bir şey degil. parça ucuzmuş çinde üretim oldugundan galiba
 
Katılım
24 Haz 2009
Mesajlar
225
Arkadaşlar bu topici yaklaşık bir haftadır takip ediyorum.Buradaki arkadaşlık ortamı açıkcası çok hoşuma gitti.Birçok kişi büyük ihtimalle birbirini gerçek hayatta da tanıyor.Bu güzel birşey arkadaşlık ortamını geliştirmeniz hoşuma gitti:) Şimdi bende dandik bi çin malı scotter var.Ömrünü tamamlamak üzere plastik aksam filan baya baya dağıldı:)Bunda benim emeğim büyük tabi.İlk kazamı mercedes le burun buruna yaptığımdan ötürü siftahı sağlam yaptım gerisi basit bi şekilde çorap söküğü gibi geldi zaten:)Neyse yeni bi motor alma durumum var ilk zamanlar vitesli olarak mondial 150 Kn almayı düşünüyordum.Taaki arkadaş onlar beş para etmez iki üç yıl sonra onunda hali bunun gibi olacak honda veya yamaha ybr serisinin ikinci elini alsan bile çok uzun süreler problemsiz kullanabilirsin dedi ve açıkcası aklıma da yattı.O gün bugündür honda ile yamaha arasında kalmıştım.Dışarıda gezerken honda nın cbf 150 modelini gördüm ve görüntüsü çokk hoşuma gitti.Özellikle de benim çok hoşuma giden bmw nin 1200gs modeline ön kısmı azda olsa benziyordu.Ordan aklımda bi yer etti.Neyse araştırmaya koyuldum.Ve son olarak Yamaha Ybr 125 ile Honda Cbf 150 modelleri arasında kaldım.İkisinin artılarını eksilerini göz önüne alarak Honda Cbf 150 de karar kıldım.(Tabi bunda görüntü büyük rol oynuyor)İnşALLAH motoru aldıktan sonrada burada sık sık gözükücem.Özellikle de bu şehirlerarası gezi olayları filan onlar eskiden beridir hayalini kurduğum etkinliklerdir.Cepte şimdi 1600 liracık var daha 1 milyar gibi bişeler biriktirmem gerekiyor.Geçen sahibinden.comda öğretmen satıyordu 8000 km ve 2350 liraydı param olsa onu alırdım adam çok temiz bakmış alete koruma demiri filanda vardı çok güzeldi ama işte parayı denkleyemedim.2.el alıcam alırkende sizlere sorayım en öncelikli olarak nelere dikkat etmeliyim.Beni bu konuda bilgilendirirseniz sevinirim.Şimdilik kalın sağlıcakla motoru aldığımda daha aktif olarak sık sık forumda olacağım.
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
zamdan önce 350 ödeyecektim hatta 300...şimdi zamdan sonra 440 ödedim...birşey değil ama yanlış zamanda BİŞEY...

Metehancım, sana mesaj attım ama ulaştımı ulaşmadı mı bilmiyorum. Siteye bağlandığımda bir bildiriminiz var yazıyodu kırmızı renkte. Sitenin bu özelliğini dha önce kullanmamıştım hiç :) Daha sonra fark ettim bi bakıyim tıklıyıp budanesi dedim. Mesajını görünce sitedeki bu özelliğide sayende tanımış oldum. Mesaj yazdım ama, inşallah ulaşmıştır.

Bu arada faturayı foruma koyman iyi olmuş, parçası pahalı diyene reklam olsun. Sıfırla sıfırla kullan. benim motorda 40-50 binde bitse, beni en az 3 sene gezdirmiş demektir. Tekrar yaptırırken hiç isyan etmem. Ama elbet 3 te 5 te olsa para. Dar zamana gelmesinde. Hiç isyan etmeyelim :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Metehancım, sana mesaj attım ama ulaştımı ulaşmadı mı bilmiyorum. Siteye bağlandığımda bir bildiriminiz var yazıyodu kırmızı renkte. Sitenin bu özelliğini dha önce kullanmamıştım hiç :) Daha sonra fark ettim bi bakıyim tıklıyıp budanesi dedim. Mesajını görünce sitedeki bu özelliğide sayende tanımış oldum. Mesaj yazdım ama, inşallah ulaşmıştır.

Bu arada faturayı foruma koyman iyi olmuş, parçası pahalı diyene reklam olsun. Sıfırla sıfırla kullan. benim motorda 40-50 binde bitse, beni en az 3 sene gezdirmiş demektir. Tekrar yaptırırken hiç isyan etmem. Ama elbet 3 te 5 te olsa para. Dar zamana gelmesinde. Hiç isyan etmeyelim :)

o bildirim sana gelir mesaj sana geldi bana gelmez çünkü cevabını kendi prrrofilinden cevaplamışsın...:cat:

aslında ucuz ama KDV 70 lira...birde işçilik 100 ödeyince asıl rakamın 270 olduğunu buluruz...peşin ödeyeydim 400 dediler buda ayrı detay...
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
722
Herkeze selamlar sevgiler. sizleri yaklaşık bir yıldır sayfa sayfa takip ediyorum,
dayanamadım artık,
aranıza katılmaya karar verdim. henüz motorum yok ama alt yapıyı kurdum
çok yakında bi cbf 150 ile aranıza katılacagım.:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
Herkeze selamlar sevgiler. sizleri yaklaşık bir yıldır sayfa sayfa takip ediyorum,
dayanamadım artık,
aranıza katılmaya karar verdim. henüz motorum yok ama alt yapıyı kurdum
çok yakında bi cbf 150 ile aranıza katılacagım.:rendeer:

hoşgeldin dostum, metehan abi motorun performansını bi anlat bakalım yeni parçalardan sonra.
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Trafik sigortası yaptıran varmı 85TL tuttu benim :cyclopsanBirde yıllık vergi ödeyince 80TL güzel para gidiyor beyendim.Yıllık benzin parasında daha fazla:p
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
Trafik sigortası yaptıran varmı 85TL tuttu benim :cyclopsanBirde yıllık vergi ödeyince 80TL güzel para gidiyor beyendim.Yıllık benzin parasında daha fazla:p

cuma günü yaptırdım anadolu sigorta 67 tl dedi sigortacım dedim çok para o zaman koç allianz yapalım o uygun dedi 41 tl yaptırdım.arada 26 tl fark serbest piyasa dedi kısaca.bende serbest soygun dedim güldü,cevap olarak falan filan işte.
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
rodajdayım biraderim ne performansı...kız stili kullanıyorum 60/70..:p

Servis ilk yağ değişimi için ne dedi ? Sonuçta sıfır motor. Tekrar 2000 km dolmasını bekleyecekmisin ? Bence 1000 km dolunca bi ilk yağ değişimi yaptır. İçindeki belki çapaklı, rodaj yağını bi atsın motor. 60-70 km/h ortalama hızını da 80-90 km/h a çıkartabilirsin.. Ama tabiki yine dip gaz gitme. Gazı kapatıp hızlanma, sollama veya kalkış yapmamaya devam ederek kullan. Nacizane görüşüm :) Bu arada işler nasıl ?. İş başı yapmışsındır sanırım. Sana bi kaç gün önce attığım mesajımda yazmıştım ama sana ulaşmamış demek ki :)

Şimdiki yazdıklarımı dün akşam yazıyodum aslında, birden ne olduysa bilg. kapanıverdi. Her halde voltaj düştü. Baktım elk.. var. Televizyon falan çalışıyor. Bilg. açılmıyor. Eyvah dedim. Metonun krankı eline aldığı gibi bende kasaya kavradım galiba dedim ama :=) şükür şimdi açıldı. Konu dışı :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:09 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:06 PM ----------

Trafik sigortası yaptıran varmı 85TL tuttu benim :cyclopsanBirde yıllık vergi ödeyince 80TL güzel para gidiyor beyendim.Yıllık benzin parasında daha fazla:p

Ben geçen eylülde 38 tl ye yaptırmıştım 1 senelik traf. sig. baya zam gelmiş öyleyse. Eylül ayında bende bayılıcam herhalde bu mevlayı :) Ötv mötv. Devletimiz o açığını nasıl kapatması gerektiğini iyi biliyor. Benzin vs derken. Bizde 200-300 tl ye motor aldık diye aman aman seviniyoruz. Sanki çocuk kandırıyorlar yaw :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:11 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:09 PM ----------

Herkeze selamlar sevgiler. sizleri yaklaşık bir yıldır sayfa sayfa takip ediyorum,
dayanamadım artık,
aranıza katılmaya karar verdim. henüz motorum yok ama alt yapıyı kurdum
çok yakında bi cbf 150 ile aranıza katılacagım.:rendeer:

Hoşgeldin aramıza, bende cbf alırken forumu haftalarca baştan sona okudum ve deneyimli bilgili arkadaşların yorumları ile yola çıkarak cbf i tercih ettim. Çok değerli bilgiler ve deneyimler var forum başlığı altında.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:26 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:11 PM ----------

Bu cbf150 nin yedek parçası pahalımı.

Ahmedin ekonomik durumu ile mehmedinki farklıdır, sorunun en doğru cevabını sen verirsin. Kimine, örnek veriyorum 100 tl lik bi parça oldukça pahalı gelirken kiminin bütçesini, cebini hiç üzmez. Ama genel olarak konuşursak, fiyatlarını bilmesem de grenaj fiyatları, ön far vs kısmının biraz pahalı olduğundan bahsediliyor. Düşüp kalkmadığın motoru devirmediğin vs sürece bi sorun yok. 10000 km deyim. Girdiğim bakımlarda ödediğim mevlaları yazıyim. Faturalar yanımda:

1000 km bakımı : 21,5 tl
2500 km yağ değişimi kendim yaptım : 20 tl
4000 km bakımı : 60 tl
6000 km yağ değişimi kendim yaptım : 20 tl
8000 km bakımı : 60 tl
10000 km yağ değişimi kendim yaptım : 20 tl
------------
10000 km de yaptığım masraf: 201,5 tl

Servis bakım km si yükseldikçe örneğin fren balataların bitmeye başlar, ön arka dişli, zincir bitebilir, lastiklerin biter, deb. balatan biter vs derken, bakım maliyetlerin biraz yükselir. Ama bu her motor için geçerlidir. Ve bu saydığım parçaların çoğunun ömrü kullanıcı hassasiyeti ile uzar veya kısalır. 8000 km de arka fren balatasını bitiren varmış. Servisimin dediği. 25-30 bin kullanan da. Bu balatalar falanda aslında çok pahalı değil. Değiştiren ark..lar varsa. Orjinal zincir dişli, (gerçi ben q ringli taktırıcam zincirimin ömrü bittiğinde) fren balatası, deb. balatası fiyatlarınıda öğrenmiş oluruz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst