rodajdayım biraderim ne performansı...kız stili kullanıyorum 60/70..
Servis ilk yağ değişimi için ne dedi ? Sonuçta sıfır motor. Tekrar 2000 km dolmasını bekleyecekmisin ? Bence 1000 km dolunca bi ilk yağ değişimi yaptır. İçindeki belki çapaklı, rodaj yağını bi atsın motor. 60-70 km/h ortalama hızını da 80-90 km/h a çıkartabilirsin.. Ama tabiki yine dip gaz gitme. Gazı kapatıp hızlanma, sollama veya kalkış yapmamaya devam ederek kullan. Nacizane görüşüm

Bu arada işler nasıl ?. İş başı yapmışsındır sanırım. Sana bi kaç gün önce attığım mesajımda yazmıştım ama sana ulaşmamış demek ki
Şimdiki yazdıklarımı dün akşam yazıyodum aslında, birden ne olduysa bilg. kapanıverdi. Her halde voltaj düştü. Baktım elk.. var. Televizyon falan çalışıyor. Bilg. açılmıyor. Eyvah dedim. Metonun krankı eline aldığı gibi bende kasaya kavradım galiba dedim ama :=) şükür şimdi açıldı. Konu dışı

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:09 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:06 PM ----------
Trafik sigortası yaptıran varmı 85TL tuttu benim :cyclopsanBirde yıllık vergi ödeyince 80TL güzel para gidiyor beyendim.Yıllık benzin parasında daha fazla
Ben geçen eylülde 38 tl ye yaptırmıştım 1 senelik traf. sig. baya zam gelmiş öyleyse. Eylül ayında bende bayılıcam herhalde bu mevlayı

Ötv mötv. Devletimiz o açığını nasıl kapatması gerektiğini iyi biliyor. Benzin vs derken. Bizde 200-300 tl ye motor aldık diye aman aman seviniyoruz. Sanki çocuk kandırıyorlar yaw

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:11 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:09 PM ----------
Herkeze selamlar sevgiler. sizleri yaklaşık bir yıldır sayfa sayfa takip ediyorum,
dayanamadım artık,
aranıza katılmaya karar verdim. henüz motorum yok ama alt yapıyı kurdum
çok yakında bi cbf 150 ile aranıza katılacagım.:rendeer:
Hoşgeldin aramıza, bende cbf alırken forumu haftalarca baştan sona okudum ve deneyimli bilgili arkadaşların yorumları ile yola çıkarak cbf i tercih ettim. Çok değerli bilgiler ve deneyimler var forum başlığı altında.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:26 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:11 PM ----------
Bu cbf150 nin yedek parçası pahalımı.
Ahmedin ekonomik durumu ile mehmedinki farklıdır, sorunun en doğru cevabını sen verirsin. Kimine, örnek veriyorum 100 tl lik bi parça oldukça pahalı gelirken kiminin bütçesini, cebini hiç üzmez. Ama genel olarak konuşursak, fiyatlarını bilmesem de grenaj fiyatları, ön far vs kısmının biraz pahalı olduğundan bahsediliyor. Düşüp kalkmadığın motoru devirmediğin vs sürece bi sorun yok. 10000 km deyim. Girdiğim bakımlarda ödediğim mevlaları yazıyim. Faturalar yanımda:
1000 km bakımı : 21,5 tl
2500 km yağ değişimi kendim yaptım : 20 tl
4000 km bakımı : 60 tl
6000 km yağ değişimi kendim yaptım : 20 tl
8000 km bakımı : 60 tl
10000 km yağ değişimi kendim yaptım : 20 tl
------------
10000 km de yaptığım masraf: 201,5 tl
Servis bakım km si yükseldikçe örneğin fren balataların bitmeye başlar, ön arka dişli, zincir bitebilir, lastiklerin biter, deb. balatan biter vs derken, bakım maliyetlerin biraz yükselir. Ama bu her motor için geçerlidir. Ve bu saydığım parçaların çoğunun ömrü kullanıcı hassasiyeti ile uzar veya kısalır. 8000 km de arka fren balatasını bitiren varmış. Servisimin dediği. 25-30 bin kullanan da. Bu balatalar falanda aslında çok pahalı değil. Değiştiren ark..lar varsa. Orjinal zincir dişli, (gerçi ben q ringli taktırıcam zincirimin ömrü bittiğinde) fren balatası, deb. balatası fiyatlarınıda öğrenmiş oluruz.