Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
benim arkadaşın motorla 2009 model 2400 km de rodaj çok güzel olmuş şu an evlilikten dolayı satıyor üzülerek servis harici 500 km de yag degiştiriyor.çok titiz her gün cila filan kıl bir adam yani.3.000 tl istiyor istanbulda.
biz iki kişi onun motorla düz yolda çok rahat 125 km ye çıktık toplam kg agırlığımız 180 kg.yatmalar da gayet güzel kendi orjinal lastigi ile.ama tekken ıslak zeminde lastik hiç yol tutmuyor kendiside şikayetci.1.köprü zincirli kuyu istikametine dogru rampada ikimiz 110 km ile çok rahat çıktık buyurun güzel bir test oldu.yorumları beklerim.:)

Söylediğin hızlar motorun orjinal haliyle yapılması imkansız hızlar:silent: Tek kişi ile düzde 125 eywallah ama 2 kişi heleki 180 kg demişsin toplamda çok zor:silent: Ben artçımla birlikte düzde 120 yi devirdim yani 120 yi gösteren kalın çizgiyi aştı ibre ama artçım 55 kg falandı benimde 80 kilo olduğumu düşünürsek 135 kg falan oluyor ve senin hesapla aramızda 45 kg fark var buda büyük bir fark:cat: Çünkü arkama 55 kg lık değilde 95-100 kg lık bir artçı aldığımda motor gücünün bu ağırlık için yetersiz kaldığını hissediyorum ve sen 125 yaptık diyorsun:farao: Rampa aşağı yaparsınız ona birşey demem ama düzde imkansız:wiinkk: Ayrıca rampa yukarı 110 la çıktığınıda söylüyorsun 2 kişi bu ise tamamen imkansız:cat: Sanırım sizin göstergede sorun var:)
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
arkadaşlar darılmaca gücenmece yok ama bu cbf lerin göstergelerinin kaç gösterdiği belli değil kısacası yanlış fazlada gösteren var azda zaten fabrika çıkışı km gösterge panel dişlileri arızalı iğne sürekli bağzılarında titriyor benimkinde 3 kere km teli değişti genede düzelmedi o yüzden asla bunlardaki göstergeye güvenmem....
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
benim arkadaşın motorla 2009 model 2400 km de rodaj çok güzel olmuş şu an evlilikten dolayı satıyor üzülerek servis harici 500 km de yag degiştiriyor.çok titiz her gün cila filan kıl bir adam yani.3.000 tl istiyor istanbulda.
biz iki kişi onun motorla düz yolda çok rahat 125 km ye çıktık toplam kg agırlığımız 180 kg.yatmalar da gayet güzel kendi orjinal lastigi ile.ama tekken ıslak zeminde lastik hiç yol tutmuyor kendiside şikayetci.1.köprü zincirli kuyu istikametine dogru rampada ikimiz 110 km ile çok rahat çıktık buyurun güzel bir test oldu.yorumları beklerim.:)

CBF150 ile bu hızlar cok zor. Osmaniye gezimizde artcı ile birlikte 165kg oluyoruz. Rampa asagı 135 km hıza cıktık. bunun dışında aynı rampayı cıkarken 80 km hıza zorla cıktıgımı hatırlıyorum. Belirtmem gereken bişi var. Benim ön dişli 16 lık 1 Diş farklı yanii....
 
Katılım
19 May 2009
Mesajlar
229
arkadaşlar bu 130 muhabbetine takıldım hava sıcakken dewirini verince max 120 yapıyo deidiğiniz gibi takometreye güvenmedim bi transporter la denedim tako doğru karbüratörle ilgili bi şeymi yapıyolar acaba yoksa cgl beyni takıyolar diye duydum orjinal beyin 7000 de kesiyomuş birde bu geridönüşüm borusunu çıkarıp tıkayıncada (ki işin ehli yapar) performansı atrırmış doğrumudur mete-han abi bi açıklık getir ya
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ben standart dişliyle 130 u çok rahat görüyorum...:cat:


http://www.izlesene.com/video/amator-honda-cbf150-top-speed/956830





JR zamanla alışacak o dişliler süre ver motora ve kendine...1000 bakım ve yağ değişiminden sonra herşey yoluna girer...

arkadaşlar bu 130 muhabbetine takıldım hava sıcakken dewirini verince max 120 yapıyo deidiğiniz gibi takometreye güvenmedim bi transporter la denedim tako doğru karbüratörle ilgili bi şeymi yapıyolar acaba yoksa cgl beyni takıyolar diye duydum orjinal beyin 7000 de kesiyomuş birde bu geridönüşüm borusunu çıkarıp tıkayıncada (ki işin ehli yapar) performansı atrırmış doğrumudur mete-han abi bi açıklık getir ya

ankarada olmasaydın senin motörle ben bu hıza çıkabilirdim ...iddia ediyorum...bu yazdıklarını bende duyuyorum ama kezici 135 de giriyor devreye motor az yığılma yapıyor öne...:cat:


vaktim olduğunda arkadaşlara tek tek cevap yazarım...:cat:şimdi 20 de mesaim başlayacak çıkıyorum...
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
arkadaşlar bu 130 muhabbetine takıldım hava sıcakken dewirini verince max 120 yapıyo deidiğiniz gibi takometreye güvenmedim bi transporter la denedim tako doğru karbüratörle ilgili bi şeymi yapıyolar acaba yoksa cgl beyni takıyolar diye duydum orjinal beyin 7000 de kesiyomuş birde bu geridönüşüm borusunu çıkarıp tıkayıncada (ki işin ehli yapar) performansı atrırmış doğrumudur mete-han abi bi açıklık getir ya

Bu geri dönüşüm borusunu iptal edince hızın arttığını bende duydum:cat:
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Yana yana aradığım 41 t arka dişli meğerse rialli web sitesinde varmış ve sipariş verdim. Bu gün kargoya verecekler. Herhalde yarın elimde olur. Performans deneyimi mi sizlerle en kısa sürede paylaşıcam. bu arada fiyatı 14 tl. Sitede bizim motorlara uygun 40-38-42 arka dişlilerde var. Sitede bizim motorun ithal orjinal ön arka dişli seti fiyatıda 21,60 tl kdv dahil. Dişlilerinin ömrü biten varsa ön arka dişlisini değiştirebilir. Bide zincir aldınızmı. herhalde 50, en fazla 60 tl ye set olarak değişir. Bizim motorların bu ekonomik yönüne bayılıyorum :)
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
dün riallinin sitesinde bende farkettim dişlileri fiyatları da çok uygun zincir değişiminde komple bişiler yapacaz artık. bana kalırsa 100 km redline gösteriyor. zaten 100 den sonra konfor düşüyor.. 80 yapıoyorsa yeter :)
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
31
Birkaç gün önce bakmıştım siteye hiçbirşey yoktu yeni konmuş bunlar ve süper olmuş benim gibi civarında servis olmayan CBF ciler için umarım ürün yelpazesini genişletirler.
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,882
merhabalar.
bugün lastik ve jantları söküyorum.
jantları mat siyaha boyadıktan sonra yeşil şerit çekicem.
ırc marka ile orjinal lastiklerini degiştiricem.
arkaya biraz daha geniş(100/90-18) taktıcan önse orjinal ölçüsünde kalıcak.
zincirin bakımlarını yapıcam hazır elim degmişken.
kafa koruma demiride sipariş verdim fiyatını bilmiyorum ama :) mecbur alıcaz.
resimleyip eklerim..
hepinize kazasız sürüşler.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
http://www.rialli.com/urunler/honda/230_cbf-150/8609__buji-cr9e/

bu buji orjinalse(sorucam ilk fırsatta serviste 20 ytl olmuş...12 liraydı ....kazığa öyle oturmuşuzki ben dün ana bakım geldi sadece yağ değişimi yaptırdım...diğer parçaları artık ya servisten satın alıp kendim taktırıcam ya da bu tarz yerlerden alıp eşe dosta işten anlayan kankilerime taktırıcam...en azından dişli setine vs hem kdv hemde ağır işçilik ödemek istemiyorum...
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,882
abi inanki şimdi bende o bujiyi inceliyordum.
fiyatını görünce şok oldum.
bizim burda sıradan bi bisiklet motosiklet parçası satan bi dükkanda buji 10 tl.
eger bu ürün saglamsa 5 tane alırım kafadan..
hatta alır satarım kuryelere :)
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
http://www.rialli.com/urunler/honda/230_cbf-150/8609__buji-cr9e/

bu buji orjinalse(sorucam ilk fırsatta serviste 20 ytl olmuş...12 liraydı ....kazığa öyle oturmuşuzki ben dün ana bakım geldi sadece yağ değişimi yaptırdım...diğer parçaları artık ya servisten satın alıp kendim taktırıcam ya da bu tarz yerlerden alıp eşe dosta işten anlayan kankilerime taktırıcam...en azından dişli setine vs hem kdv hemde ağır işçilik ödemek istemiyorum...

o buji orjinal degil ama orjinalle ayni işi yapiyor:wiinkk:rialliden benim kadar alişveriş yapan varmi acaba bu sitede:queen::queen::queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:24 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:23 PM ----------

abi artık senin servise gitmen bile saçma bence garanti kalmadi bişey kalmadi al yagi ben degiştiricem ya:queen:hatta yagida alma senin itibarin yeter gel:cherry::queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abi inanki şimdi bende o bujiyi inceliyordum.
fiyatını görünce şok oldum.
bizim burda sıradan bi bisiklet motosiklet parçası satan bi dükkanda buji 10 tl.
eger bu ürün saglamsa 5 tane alırım kafadan..
hatta alır satarım kuryelere :)


valla artık yediğimiz kazığın haddi hesabı yok...garanti dışı zaten makina...:wiinkk:

oSIZE]

[/COLOR]abi artık senin servise gitmen bile saçma bence garanti kalmadi bişey kalmadi al yagi ben degiştiricem ya:queen:hatta yagida alma senin itibarin yeter gel:cherry::queen:

zaten ben senden bahsetmiştim...:cherry:


ama sana gel git yemek ısmarla derken aynı para cepten çıkmış olur...:p

[bu tarz yerlerden alıp eşe dosta işten anlayan kankilerime taktırıcam.....
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
Bende yağ değişiminde çok hassasım ama 500 km de bir yağ değişimi yapmak çok gereksiz. Hı, şehir içi kullanımı çok fazla uzun yol hiç yoksa ve aynı yağ 4-5 aydır değişmediyse, bu uzun süre içersinde hep şehir içi kullanım varsa olabilir.

Bu ulaştığınızı söylediğiniz hızlar bana çok uçlarda geldi. Motor düz yolda 125 km/h a iki kişi çıkmaz demiyim. Çıksa da çok rahat çıktığını yazmışsın. Yalan söylediğini ima etmek te asla istemem. Ama bana çok uclarda geldi. Rodaj istenildiği kadar güzel yapılsın. max. hıza bu şekilde yansımaz. O zaman o ark..ın her denediğinde düzde devir kesiciye sokmayı başarıyordur. Bana ilginç ve inanması güç geldi. Ulaştığınız hızar benim motorla ulaştığım hızlar düşünüldüğünde benden 15-20 km/h daha fazla. Bu konu ile ilgili seni karşıma almak istemiyor, diğer arkdaşların yorumlarını da merak ediyorum. Modif varmı motorda bu arada ? Bindiğin motor cbf 250 olmasın. Çünki o motorun max. hız değerlerini yazmışsın. Yani sen çok rahat iki kişi 180 kg düzde 125 km/h falan yapabiliyorsan. bayırlardada iki kişi 110 km/h dan aşağı düşmüyorsan bu 150 cc motor olamaz. Cbf 250 falan mı ?

Bu arada bende rodaj döneminde çok sağlıklı kullandım. 10000 km deyim. Halen motorum arkadaşının motoru gibi gitmiyor.

valla vatandaş böyle yapcak bir şey yok kurye arkasdaşlarını onun değiştirdiği yagları kullanıyorlar:)
ben km saatinde hızı gördüm ama km saati çinliler gibi hatalı gösteriyor ise onu bilemem sonuçta servis bakımlı ve yeni motor.ben kullansam düzgün bir otomobil ile yolda hızı kıyaslarım.ama bende başka motor var onda bile km hatalı gitmiyen motorlara 140-160 km göstergeye neden yazarlar o da ilginç.

kazasız belesız sürüşler dilerim arkadaşlar.:p
 
Katılım
19 May 2009
Mesajlar
229
merhabalar.
bugün lastik ve jantları söküyorum.
jantları mat siyaha boyadıktan sonra yeşil şerit çekicem.
ırc marka ile orjinal lastiklerini degiştiricem.
arkaya biraz daha geniş(100/90-18) taktıcan önse orjinal ölçüsünde kalıcak.
zincirin bakımlarını yapıcam hazır elim degmişken.
kafa koruma demiride sipariş verdim fiyatını bilmiyorum ama :) mecbur alıcaz.
resimleyip eklerim..
hepinize kazasız sürüşler.

hocam bende düşünüyorum ama bi boyadım döküldü seninki güzel olursa bende bi mobilyacı arkadaşa fırın boya yaptıracam astar boya falan bende tekrar boyatacam
ya bide yan çanta demiri aldım ama yan çanta fiyatlarına baktım ucmuş artık iki 30 luk arka alıp yanlara takacam nasipse :queen: oda pek bi tombul duracak beah :cherry:
 
Son düzenleme:

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
yan canta arka cantayla aynı olunca diyl de ustten kapaklı olunca daha guzel oluyo ya..arka canta yanlarda fazla şişiyor
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,882
jantları boyamadan şimdi geldim :)
inşallah boya dökülmez dökülecegini sanmıyorum ama neyse.
bide yeşil jant şeriti çektimmi tamamdır.

yan çanta demirleri ucuz ise bende takmayı düşünüyorum.
fakat çanta baglamicam.
koli paket vs. baglamak için kullanıcam

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:17 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:15 PM ----------

yan canta arka cantayla aynı olunca diyl de ustten kapaklı olunca daha guzel oluyo ya..arka canta yanlarda fazla şişiyor

şişsin ya bişeolmas uzun yol motoru gibi duruyo ne güzel uzun yol motoru gibi.
çanta fiyatları pahalı olmasa çanta almak lazım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst