Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
selam ce be fe ailesi gene ben ne oldu diye sormayın motorum arıza yaptı:cyclopsan devletimizin mi yoksa taşeron firmaların mı desem yaptıkları delik deşik bol çukurlu yollarında akşam bi abimizle gezerken farın uzun ışığı yandı kısalarla geceyi tamamladık :p arıza da bu zaten.... iyi akşamlar.
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
Kayın bakayım..Açılın biraz şöyle..Heeeeh!! Sıfır cbf'mi kaptım aranıza geldim sonunda. :mrgreen:

Oh bee aylardır okuyup durduğum adamların arasındayım. Herkese selam.

Evren ben, 82 doğumlu bir inşaat mühendisiyim. Alın size benden hıphızlı bir tanışma kaynaşma hareketi.
 
Katılım
29 May 2009
Mesajlar
20
slm arkadaşlar.ben forumda yeniyim.motosiklet almayı düşünüyorum.hangi markayı tavsiye edersiniz.bu arada adanadan yardımcı olacak arkadaş varmı aranızda.şimdiden tşk ederim.
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
31
Kayın bakayım..Açılın biraz şöyle..Heeeeh!! Sıfır cbf'mi kaptım aranıza geldim sonunda. :mrgreen:

Oh bee aylardır okuyup durduğum adamların arasındayım. Herkese selam.

Evren ben, 82 doğumlu bir inşaat mühendisiyim. Alın size benden hıphızlı bir tanışma kaynaşma hareketi.

Hoşgeldin sefalar getirdin kazasız belasız sürüşler diliyorum...
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
Kayın bakayım..Açılın biraz şöyle..Heeeeh!! Sıfır cbf'mi kaptım aranıza geldim sonunda. :mrgreen:

Oh bee aylardır okuyup durduğum adamların arasındayım. Herkese selam.

Evren ben, 82 doğumlu bir inşaat mühendisiyim. Alın size benden hıphızlı bir tanışma kaynaşma hareketi.

Hoşgelmişsin:rendeer: Kazasız belasız kullanman dileğiyle:rendeer:




Arkadaşlar bugün kısa farım bozuldu:pale: Ampul gitmiş:pale: Varmı başına gelen ampul fiyatları nedir:silent: Birde beyaz renk ampul kullanan varmı aranızda değiştirmişken beyaz renk taksam mı acaba diyorum:silent:
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
gecen akşam benimde patladı en son 8 ytl ye almıştım taktım şimdi bide yedek alıcam fiyatı arttımı bilmiyorum.
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
orjinali 35/35 watt philips benim aldığım osram honda servisinden aldım öyle verdiler oda 35/35 watt ama gayet güzel orjinal gibi ışık yapıyo ilk fırsatta bide yedek alcam yedeği taktık kalmadı
 
Katılım
30 May 2009
Mesajlar
185
Motosikleti
Moto Guzzi V85TT Travel
Tüm cbf kullanıcılarına ve almayı düşünenlere merhaba (diğerlerine de merhaba, başlıkla ilgili olsun diye böyle yazdım) yaklaşık 2 senedir cbf150 kullanıyorum. Şehir içi kullanım ve yeni başlayan "iri" kişilerin (eh, sınıfının en büyük duran motoru) ideal motoru olduğunu düşünüyorum. Aprilia pegaso almak için motorumu satmak durumundayım. İlgilenen olursa

http://www.sahibinden.com/12_000_km_de_cbf_150_muhendisten_-51WQQaXQQ10814592WQQpXQQdisplayitem

ilanım mevcut... sadece benim motorumla ilgili değil genel olarak cbf 150 ile ilgili tüm soruları elimden geldiğince yanıtlamaya çalışırım, isteyen bana ulaşabilir.
Herkese kazasız belasız sürüşler diliyorum.
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,882
Tüm cbf kullanıcılarına ve almayı düşünenlere merhaba (diğerlerine de merhaba, başlıkla ilgili olsun diye böyle yazdım) yaklaşık 2 senedir cbf150 kullanıyorum. Şehir içi kullanım ve yeni başlayan "iri" kişilerin (eh, sınıfının en büyük duran motoru) ideal motoru olduğunu düşünüyorum. Aprilia pegaso almak için motorumu satmak durumundayım. İlgilenen olursa

http://www.sahibinden.com/12_000_km_de_cbf_150_muhendisten_-51WQQaXQQ10814592WQQpXQQdisplayitem

ilanım mevcut... sadece benim motorumla ilgili değil genel olarak cbf 150 ile ilgili tüm soruları elimden geldiğince yanıtlamaya çalışırım, isteyen bana ulaşabilir.
Herkese kazasız belasız sürüşler diliyorum.

istanbulda olsaydınız anında satardım motorunuzu..
müşterisi hazır...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:59 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:58 PM ----------

Kayın bakayım..Açılın biraz şöyle..Heeeeh!! Sıfır cbf'mi kaptım aranıza geldim sonunda. :mrgreen:

Oh bee aylardır okuyup durduğum adamların arasındayım. Herkese selam.

Evren ben, 82 doğumlu bir inşaat mühendisiyim. Alın size benden hıphızlı bir tanışma kaynaşma hareketi.

topicte 2009 model cbf e sahip olan tek sizsiniz galiba..
güle güle kullanın..
resimlerini eklerseniz daha şekil olur :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:01 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:59 PM ----------

orjinali 35/35 watt philips benim aldığım osram honda servisinden aldım öyle verdiler oda 35/35 watt ama gayet güzel orjinal gibi ışık yapıyo ilk fırsatta bide yedek alcam yedeği taktık kalmadı

cbflerde ampül patlama sorunu sıklıkla yaşanılıyor..
bende geçenlerde osram aldımm 35w 5tl..
ileride xenon baglicam..
görüntü dahada hoş olucak.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:03 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:01 PM ----------

APAÇİ değil apache olacak :mrgreen:

fazla önemli galiba..
burası tdk degil :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:03 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:03 PM ----------

selam arkadaşlar.. kewey süperlight daha 5000 binde yağı değişti genel bakım sübab ayarlarını yaptırıp uzun bir akdeniz gezisi yapmayı düşünüyorum .sizce yapabilirmiyim..ağır bakımı yaptırıp yola çıkabilirmiyim ne dersiniz..

onu kewey bölümü çalışan arkadaşlara sorarsan daha iyi olur :)
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Kayın bakayım..Açılın biraz şöyle..Heeeeh!! Sıfır cbf'mi kaptım aranıza geldim sonunda. :mrgreen:

Oh bee aylardır okuyup durduğum adamların arasındayım. Herkese selam.

Evren ben, 82 doğumlu bir inşaat mühendisiyim. Alın size benden hıphızlı bir tanışma kaynaşma hareketi.

Motorun tekrardan hayırlı olsun Evren. Teslim aldınmı ?
Teslim alırken aman unutma her tarafını kontrol et. Ankara topiğinde bahsettiğim durumları inşallah yaşamazsın.



topicte 2009 model cbf e sahip olan tek sizsiniz galiba..
güle güle kullanın..
resimlerini eklerseniz daha şekil olur :)

öhöm öhömmm :wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:25 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:22 PM ----------

Tüm cbf kullanıcılarına ve almayı düşünenlere merhaba (diğerlerine de merhaba, başlıkla ilgili olsun diye böyle yazdım) yaklaşık 2 senedir cbf150 kullanıyorum. Şehir içi kullanım ve yeni başlayan "iri" kişilerin (eh, sınıfının en büyük duran motoru) ideal motoru olduğunu düşünüyorum. Aprilia pegaso almak için motorumu satmak durumundayım. İlgilenen olursa

http://www.sahibinden.com/12_000_km_de_cbf_150_muhendisten_-51WQQaXQQ10814592WQQpXQQdisplayitem

ilanım mevcut... sadece benim motorumla ilgili değil genel olarak cbf 150 ile ilgili tüm soruları elimden geldiğince yanıtlamaya çalışırım, isteyen bana ulaşabilir.
Herkese kazasız belasız sürüşler diliyorum.

Merhaba , sizinle telefonda görüşmüştük. İlanınızla bi kaç hafta önce ilgilenmiştim, ama sıfır almak daha mantıklı geldi. Gittik Efe'den sıfır aldık.

Umarım kısa sürede satarsınız ve istediğiniz modele kavuşursunuz.
 
Katılım
30 May 2009
Mesajlar
185
Motosikleti
Moto Guzzi V85TT Travel
merhabalar genç kaptan...

"istanbulda olsaydınız anında satardım motorunuzu..
müşterisi hazır..." demişsin. müşterisi gerçekten hazırsa istanbula getirmenin bir yolunu bulurum.
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim. Motorumu henüz teslim almadım bir hafta sonra Ankara'ya dönebilirsem teslim alacağım.
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
bugün çok ilginç bişey başıma geldi toplandık abilerimiz ve arkadaşlarla 6 motor gidiyoruz 90-100km ortalama ile önüme bakıyodum bi arkaya bakayım dedim sağ aynanın camı uçmuş metal kısmından çıkıvermiş arkadan gelen arkadaşa çarpıcakmış az daha şu anda aynanın camı yok acaba bu garantiye girer mi böyle bişey başına gelen varmı?
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
22
bugün çok ilginç bişey başıma geldi toplandık abilerimiz ve arkadaşlarla 6 motor gidiyoruz 90-100km ortalama ile önüme bakıyodum bi arkaya bakayım dedim sağ aynanın camı uçmuş metal kısmından çıkıvermiş arkadan gelen arkadaşa çarpıcakmış az daha şu anda aynanın camı yok acaba bu garantiye girer mi böyle bişey başına gelen varmı?

iki arkadasimin aynalari benzer sekilde dustu. hondanin aynayi garantiden degistirecegini hic sanmiyorum. benim arkadaslar kendileri ayna alip taktilar.
aynanin yenisi 30-40 lira gibi bir fiyata satiliyor.
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,882
merhabalar genç kaptan...

"istanbulda olsaydınız anında satardım motorunuzu..
müşterisi hazır..." demişsin. müşterisi gerçekten hazırsa istanbula getirmenin bir yolunu bulurum.

15-20 gün gibi bi süre lazım arkadaşım motorunu satıcak maaşını eklicek..
o zaman bi cbf alıcaz ona..
fiyatta ikramınız ne olur?
 
Katılım
8 May 2009
Mesajlar
16
Kayın bakayım..Açılın biraz şöyle..Heeeeh!! Sıfır cbf'mi kaptım aranıza geldim sonunda. :mrgreen:

Oh bee aylardır okuyup durduğum adamların arasındayım. Herkese selam.

Evren ben, 82 doğumlu bir inşaat mühendisiyim. Alın size benden hıphızlı bir tanışma kaynaşma hareketi.

kardeş hoşgeldin bol keyifli dakikalar bu arada kazasız sürüşler dilerim motorunda hayırlı olsun

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:28 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:25 AM ----------

Hoşgelmişsin:rendeer: Kazasız belasız kullanman dileğiyle:rendeer:




Arkadaşlar bugün kısa farım bozuldu:pale: Ampul gitmiş:pale: Varmı başına gelen ampul fiyatları nedir:silent: Birde beyaz renk ampul kullanan varmı aranızda değiştirmişken beyaz renk taksam mı acaba diyorum:silent:

slm bu beyaz ışık tavsiye etmem zaten watt olarak 35 watt oda zaten ısık yapmıyo sen bılırsın yine randıman alamazsın ben alamadım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:30 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:28 AM ----------

Bizim ampulün değerleri nedir peki kaç watt yani:silent:

pıhılıps var osram kalıtelı bulabılıyosan bunlardan taktır zaten uzun kısa aynı watt 35 watt fazla watt olarak büyük takarsan kaldırmıyo motorun gücü

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:37 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:30 AM ----------

arkadaslar yan canta bagaj dermiri arıyorum ikinci el elınde olan varsa öle satılık bana ulassın mümkünse acıl bagaj demiri lazım banada ..
 
Katılım
30 May 2009
Mesajlar
185
Motosikleti
Moto Guzzi V85TT Travel
15-20 gün gibi bi süre lazım arkadaşım motorunu satıcak maaşını eklicek..
o zaman bi cbf alıcaz ona..
fiyatta ikramınız ne olur?

Hemen satma çabasındayım, pegaso beklemez... para elinizde olduğunda satılmamışsa yardımcı olmaya çalışırım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst