- Katılım
- 15 Eyl 2007
- Mesajlar
- 732
Aslında jantları siyaha boyayıp kırmızı şerit çeksen en güzeli.Fakat bu haliyle bende kararsız kaldım.Sarı daha iyi gider gibi.:wiinkk:
Aynen dediğin gibi olsa çok daha iyi olur ama bu haliylede kırmızı en iyi gider gibi geliyor bana:wiinkk: