Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Mar 2008
Mesajlar
14
cbf 150

slm arkadaslar cbf 150 ile uzun yol deneyımım ist kırklareli oldu 1 günde 600 km yaptım peki sizce cbf 150 ist dan tokata gidermi sizce ne dersiniz
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Gider tabiki gitmemesi için hiç bir sebep yok. Aşırı sıkıştırmadığın sürece TÜRKİYE turu bile yaptıracak kadar sağlam bir motosiklettir.:cat:
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Eski Yaılardan birinde vardı bir abimiz edirneden ağrıyamı ne gitmişti tam kalkış gidiş noktalarını hatırlamıyorum ama öyle birşeydi.
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
80-100 km/h arasında motoru sıkıştırmadan rahatlıkla gidersin. Bi tavsiye, eğer şu anki motor yağın 10w/40 ise, bu yola çıkmadan önce 15w/50 ile değiştir. Keyfine bak. Bende aynı gün içinde 500 km yol yaptım. Diğer kullanıcı arkadaşların çok daha uzun gezileride forumda var zaten.
 
Katılım
28 May 2009
Mesajlar
40
selam arkadaşlar.. kewey süperlight daha 5000 binde yağı değişti genel bakım sübab ayarlarını yaptırıp uzun bir akdeniz gezisi yapmayı düşünüyorum .sizce yapabilirmiyim..ağır bakımı yaptırıp yola çıkabilirmiyim ne dersiniz..
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
682
Yapar tabi arkadaşım neden yapmasın,50 cc peugeot la Türkiye turu yaparım yeterki dengeli git uygun zamanda mola ver :cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
beyler ybr cbf apaçi geyiğini başka yerde yapsak nasıl olur sizce...biri kuyuya taşı atıyor çıkarması bize düşüyor...mobiiletde motor sonucta...hani konu dağılıyor...ben şahsen sıkıldım 3 yıldır aynı muhabbet...kim neyle mutlu oluyorsa eyvallah...
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
beyler ybr cbf apaçi geyiğini başka yerde yapsak nasıl olur sizce...biri kuyuya taşı atıyor çıkarması bize düşüyor...mobiiletde motor sonucta...hani konu dağılıyor...ben şahsen sıkıldım 3 yıldır aynı muhabbet...kim neyle mutlu oluyorsa eyvallah...

::plus1::...
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,882
merhaba agalar :)
benim motor siyah renk..
jantlara şerit çekmeyi düşünüyorum..
sarımı yoksa yeşilmi çeksem diye kararsızım..
sizce hangisi daha gösterişli olur?
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
merhaba agalar :)
benim motor siyah renk..
jantlara şerit çekmeyi düşünüyorum..
sarımı yoksa yeşilmi çeksem diye kararsızım..
sizce hangisi daha gösterişli olur?

Aslında jantları siyaha boyayıp kırmızı şerit çeksen en güzeli.Fakat bu haliyle bende kararsız kaldım.Sarı daha iyi gider gibi.:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst