- Katılım
- 30 May 2007
- Mesajlar
- 112
devir saati seyretmenin zevkini hiç tatmamış garibanlar konuşuyor![]()
devir saatine ihtiyaç duyan acemiler konuşuyor
devir saati seyretmenin zevkini hiç tatmamış garibanlar konuşuyor![]()
devir saatine ihtiyaç duyan acemiler konuşuyor![]()
zevkle ihtiyacı ayırt edemeyenler konuşuyor.![]()
zevkin de bir ihtiyaç olduğunu bilmeyenler konuşuyor
bu şekilde sonsuza kadar gider valla :queen:
:thumleft: herkesin kendi motoru en güzel motordur :rendeer:
gider tabii denden gtmesnn bende tokattayım gelrsen beklerım bi kahvemii içersin tokatın neresndensın kardeşslm arkadaslar cbf 150 ile uzun yol deneyımım ist kırklareli oldu 1 günde 600 km yaptım peki sizce cbf 150 ist dan tokata gidermi sizce ne dersiniz
beyler ybr cbf apaçi geyiğini başka yerde yapsak nasıl olur sizce...biri kuyuya taşı atıyor çıkarması bize düşüyor...mobiiletde motor sonucta...hani konu dağılıyor...ben şahsen sıkıldım 3 yıldır aynı muhabbet...kim neyle mutlu oluyorsa eyvallah...
merhaba agalar
benim motor siyah renk..
jantlara şerit çekmeyi düşünüyorum..
sarımı yoksa yeşilmi çeksem diye kararsızım..
sizce hangisi daha gösterişli olur?