Yeni motorcu adayı
Arkadaşlar,
40ından sonra anca kendime biraz vakit ayırabilecek zamanım ve param oldu. Hiç hayatımda motorun üstüne oturmadım, kurs alıp başlayacağım inşallah. Okuduğum tüm forum siteleri CBR125 ya da CBF150 tavsiye ediyor. Gördüğüm kadarı ile de bu forumda en çok tıklanan başlık cbf150.
Sorularım şöyle
-Ankara'da incek de bi motorcu varmış o ders veriyomuş. Honda'dan onu tavsiye ettiler. Motor ehliyeti için böyle özel kurs almak yeterli mi? yoksa resmi bir kursa mı gitmem lazım
-Biraz öğrendikten sonra hemen bi motor almak istiyorum ne tavsiye edersiniz?
- A2 Ehliyet olmadan B sınıfı ehliyetle kullanırsak polis ceza yazıyomu?
Hepinize sevgiler
Arkadaşlar,
40ından sonra anca kendime biraz vakit ayırabilecek zamanım ve param oldu. Hiç hayatımda motorun üstüne oturmadım, kurs alıp başlayacağım inşallah. Okuduğum tüm forum siteleri CBR125 ya da CBF150 tavsiye ediyor. Gördüğüm kadarı ile de bu forumda en çok tıklanan başlık cbf150.
Sorularım şöyle
-Ankara'da incek de bi motorcu varmış o ders veriyomuş. Honda'dan onu tavsiye ettiler. Motor ehliyeti için böyle özel kurs almak yeterli mi? yoksa resmi bir kursa mı gitmem lazım
-Biraz öğrendikten sonra hemen bi motor almak istiyorum ne tavsiye edersiniz?
- A2 Ehliyet olmadan B sınıfı ehliyetle kullanırsak polis ceza yazıyomu?
Hepinize sevgiler
