Merhaba Arkadaşlar,
uzun araştırmalar sonucunda CBF150 ile motosiklete başlamış oldum.
Şu ana kadar 800 km kullandım ve genelde memnum diyebilirim.
+ yönleri;
*Yakıt tüketimi (3lt. civarı)
*Konfor (çok rahat, 250km turlarda bile ağrı sızı yok, 96 kg olmama rağmen)
*Kullanım kolaylığı ve keyfi (Honda gebze de aynı motosikletle eğitim almanın rahatlığı da var tabii)
*Kalite hissi (Honda kalitesi belli, daha önce deneme maksatlı başka motorlar kullandım, hyosung, mondial, vs.)
- Yönleri
* Yokuşta güç eksikliği (150cc için iyidir herhalde ama anlaşılan yakın zamanda büyütmek zorunda kalacağım, artçı ili yokuşlarda sıkıntı var)
* iki gün kullanmadımmı çalışırken problem oluyor, sanırım rölantide problem var
* Depo kılıfı bulamadım
depo kılıfı konusunda yarmıcı olabilirmisiniz? Ankara da siyah CBF150 için depo kılıfı satan yerler varmıdır?
Herkese kazasız sürüşler, selamlar